zijn chicks veeleisend?quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks willen geen cute maar zelfverzekerd en stoer.
Kuthoerenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chicks willen geen cute maar zelfverzekerd en stoer.
ja maar ik ben niet op zoek naar seksquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt het maar makkelijk.
Dan lijkt het me wel lastiger ja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet op zoek naar seks
Ik snap niks van die vrouwmenschen. Ook geen zin meer om daar allemaal moeite voor te gaan doen, laat lekker gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
Veeleisend is geen probleem maar vrouwen weten gewoon niet wat ze willen.
Ene dag krijg je nog geile appjes en toespelingen, dag er na weer helemaal niks en reageren ze niet meer.
Deed ik ook wel afgelopen tijd maar ja nu gaat het toch behoorlijk kriebelen man.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niks van die vrouwmenschen. Ook geen zin meer om daar allemaal moeite voor te gaan doen, laat lekker gaan.
Ja het blijft je instinct natuurlijk, en die kan je maar een bepaalde tijd blokkerenquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deed ik ook wel afgelopen tijd maar ja nu gaat het toch behoorlijk kriebelen man.
Boeiend, ze hoeven niet naar dat optreden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal mensen mad omdat Justin Bieber optreedt op Pinkpop.
groot gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niks van die vrouwmenschen. Ook geen zin meer om daar allemaal moeite voor te gaan doen, laat lekker gaan.
Ik las vooral reacties dat mensen beetje bang zijn voor kuddes vol 16 jarige meisjes.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, ze hoeven niet naar dat optreden.
Is geil tochquote:Op donderdag 16 februari 2017 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las vooral reacties dat mensen beetje bang zijn voor kuddes vol 16 jarige meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |