Mariagodinquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
Maria staat nog steeds in de OP. Mooi.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)e-nog-niet~a28729ca/
Lawl
Die gastquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:08 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)e-nog-niet~a28729ca/
Lawl
Principes zet je echt niet aan de kant door een vrije dagquote:
max 2 weken voor de verkiezingenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer krijg je dat stembiljet eigenlijk
snap er niks van hoe het werkt in buitenlandquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
max 2 weken voor de verkiezingen
Beter voor elk referendum en dan Geenpeil stemmenquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke keer stemmen voor een instabiel kabinet voor extra vrij dagje.
oh dat, zou ook niet weten. Moet je dan bij de ambassade stemmen? Of met de post?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snap er niks van hoe het werkt in buitenland
postquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh dat, zou ook niet weten. Moet je dan bij de ambassade stemmen? Of met de post?
turmoil..quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-sex-relationships
CoE god.
Er is nergens zo'n groot gezelschap ruggengraatloze en zijige schapen te vinden als daar.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.theguardian.c(...)me-sex-relationships
CoE god.
Nooit?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
turmoil..
Nooit van dat woord gehoord
Nee, echt nooitquote:
Vind beroering mooierquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
Tumult is de Nederlandse vertaling
Toch geen heel ongebruikelijk woord verder.quote:
Skrillexquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:38 schreef JimmyDean het volgende:
Is ook nog wel redelijk bekende track van Skrillex.
Yoquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet hij weten.
Inso gaat slapen.
Gn.
Kans dat een gezwel terugkeert is altijd aanwezigquote:
Kan daar echt geen minuut naar kijkenquote:
Hij heeft geen hoofd wat makkelijk wegkijkt nee.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan daar echt geen minuut naar kijken
Word je beetje onpasselijk vanquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft geen hoofd wat makkelijk wegkijkt nee.
Waarom is een sportschool gay?quote:
Dus een sauna is ook gay?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn veel bezwete mannen te vinden.
Sauna lijkt me sowieso aids.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n openbare sauna lijkt me echt aids.
Al die bejaarden die daar lopen.
Ja, dat misschien wel. Al hou ik het sowieso nooit lang uit dus niks voor mij.quote:
hoe heb jij je CV opgebouwd?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat misschien wel. Al hou ik het sowieso nooit lang uit dus niks voor mij.
Dan liever eigen zwembadje
Uhquote:
ja denk misschien moet ik soort profiel toevoegen als inleidingquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh
Personalia, opleiding, werk, cursussen, gesproken talen?
Zoiets?
Niet heel bijzonder verder
Elevator pitch kan je er wel bij doen opzichquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja denk misschien moet ik soort profiel toevoegen als inleiding
ja lijkt me beetje dubbel. En het is nou ook weer niet zo dat ik heel veel te vertellen hebquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elevator pitch kan je er wel bij doen opzich
Al doe je dat ook vaak al los bij je motivatie
quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja lijkt me beetje dubbel. En het is nou ook weer niet zo dat ik heel veel te vertellen heb
Lol
Ik heb mezelf pas echt leren ontdekken in Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja lijkt me beetje dubbel. En het is nou ook weer niet zo dat ik heel veel te vertellen heb
Lol
beetje persoonlijk maken tochquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf pas echt leren ontdekken in Zuid-Amerika
Interesses? Nevenactiviteiten? Aantal bedpartners?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh
Personalia, opleiding, werk, cursussen, gesproken talen?
Zoiets?
Niet heel bijzonder verder
doe wel seksie foto erbijquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Interesses? Nevenactiviteiten? Aantal bedpartners?
Echt? Wil naar Cuba of BRazil, wat raad je aan?quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf pas echt leren ontdekken in Zuid-Amerika
vriendelijk bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je zou maar wat graag mijn witte toren willen zien
doe even normaalquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh dacht dat dat enige plekje van Nederland zonder centrale verwarming was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |