Okay!quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Van beide nummers bestaan de originele master tapes niet meer. Die van Steely Dan zijn vermist en zelfs met een beloning nog niet terug. Foo Fighters knipte de tapes opzettelijk kapot in verband met gezeik over "ownership" van de master tapes.
Nerdfactsquote:
Je geeft dus toe dat je een nerd bentquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Vergadering duurde helaas weer veel langer dan gepland. Daardoor helaas de show van Muis gemist.
* Elfletterig pakt nu even een stukje van de Groene CookieGarbagemonster mee.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat je een nerd bent
Avond Elfquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Vergadering duurde helaas weer veel langer dan gepland. Daardoor helaas de show van Muis gemist.
* Elfletterig pakt nu even een stukje van de Groene Cookiemonster mee.
had je soms een vraag voor de rondvraagquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt nu even een stukje van de Groene Cookiemonster mee.
De rondvraag.... iedereen houdt altijd z'n kop dicht.... gaan ze het overlag afronden.... "uhm ja.... dit en dat bla bla"quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
had je soms een vraag voor de rondvraag
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De rondvraag.... iedereen houdt altijd z'n kop dicht.... gaan ze het overlag afronden.... "uhm ja.... dit en dat bla bla"_____!!!
ik heb mezelf nog niets zinnigs horen zeggen, laat ik eens een poging doen tijdens de rondvraagquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
De vergaderingen waarin tijdens de rondvraag daadwerkelijk iets gevraagd werd, die zijn op 1 hand te tellen
Bij ons werkt een aantal afdeling via scrum/agile. Dat gaat een stuk voortvarender als ik dat zo hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
De vergaderingen waarin tijdens de rondvraag daadwerkelijk iets gevraagd werd, die zijn op 1 hand te tellen
VVE. Zou een kort overleg zijn, maar duurt altijd weer langer dan me lief is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Avond Elf
Waar had je een vergadering over?
Ik hield me wijselijk zo stil mogelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
had je soms een vraag voor de rondvraag
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer zelf nog steeds niet gedraaid in één van zijn shows
* Elfletterig schaamt zich nu een beetje
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Vorige week had ik een vergadering/bijeenkomst voor jeugdleiders en op een gegeven moment ontstond er een discussie over de C-jeugd. Staat een jeugdleidster van de E op en zegt: ja allemaal leuk en aardig die discussie, maar ik snap er niets van en hier kom ik niet voor. Kunnen we het weer over wat anders hebben anders kan ik beter gaan.![]()
![]()
![]()
Omdat Twan in de C-jeugd speelt, vond ik de discussie wel interessant.
It's a sin!!quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer zelf nog steeds niet gedraaid in één van zijn shows
* Elfletterig schaamt zich nu een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |