Kans dat alles er af kletterd. Die dingen lijken mij best wel zwaar.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet durven?
Mag je storm noemen. Wat stemmen jullie 15 maart?quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen. Bij jullie ook stormachtig?
Daar stem ik dus niet op. Ik ga niet voor uiterlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik team Ancilla. Wat zou ik blij zijn als de piratenpartij een beetje als pvdd gaat worden zeg. Ze is wel erg matig in debatten trouwens.
[ afbeelding ]
Bijzonder. Aangezien ik denk dat je het met veel punten wel eens zou zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar stem ik dus niet op. Ik ga niet voor uiterlijk.
Plaatje posten van Ancilla zonder latex..quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik team Ancilla. Wat zou ik blij zijn als de piratenpartij een beetje als pvdd gaat worden zeg. Ze is wel erg matig in debatten trouwens.
[ afbeelding ]
Ik beoordeel haar dan ook niet op haar uiterlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Plaatje posten van Ancilla zonder latex..
iets gaat er mis
Ancilla is een hele slimme meid, maar dat is niet de reden waarom ze redelijke bekendheid heeft gekregenquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik beoordeel haar dan ook niet op haar uiterlijk.
Oh zeker wel. Maar ik denk dat ze het vooral van haar twee punten moet hebben. Zoals je al zei: in debatten is ze niet sterk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bijzonder. Aangezien ik denk dat je het met veel punten wel eens zou zijn.
Is dit die zelde dame die zo'n mooie sneer naar Gorden gaf?quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ancilla is een hele slimme meid, maar dat is niet de reden waarom ze redelijke bekendheid heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |