Leuk detail was die ton die hem aan de achterkant van zijn hoofd raakte.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die pull > throw hilarisch
"Ever felt like hitting a motherfucker with another motherfucker? Well, now you can!"
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Leuk detail was die ton die hem aan de achterkant van zijn hoofd raakte.
[ afbeelding ]
Vet Hype begint nu wel weer te komenquote:
Ik mis de submachine guns Lekker chargen en sprayen ipv chargen en shotgunnen of vuistneuken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:18 schreef Rezania het volgende:
Gvd, waarom hebben ze assault rifles en sniper rifles in één categorie gestopt? Dat zijn de enige wapens die mijn Shepard bij zich heeft!
Zitten in de categorie van Pistols.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mis de submachine guns Lekker chargen en sprayen ipv chargen en shotgunnen of vuistneuken.
Die twee zitten wel elk in hun eigen categorie.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:18 schreef Rezania het volgende:
Gvd, waarom hebben ze assault rifles en sniper rifles in één categorie gestopt? Dat zijn de enige wapens die mijn Shepard bij zich heeft!
Oh, het klonk alsof ie zei dat het één categorie was.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zitten in de categorie van Pistols.
[..]
Die twee zitten wel elk in hun eigen categorie.
Nope, alleen pistolen en SMG's zitten in één categorie: Zie ook deze screenshots van de video: http://imgur.com/a/5xz8Dquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het klonk alsof ie zei dat het één categorie was.
Nice. Dat kon ik niet zien op mijn TV en met een vriend bovenop me.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nope, alleen pistolen en SMG's zitten in één categorie: Zie ook deze screenshots van de video: http://imgur.com/a/5xz8D
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je meerdere wapens uit dezelfde categorie mee kan nemen. Not sure though...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:18 schreef Rezania het volgende:
Gvd, waarom hebben ze assault rifles en sniper rifles in één categorie gestopt? Dat zijn de enige wapens die mijn Shepard bij zich heeft!
Heb ik volgens mij ook gelezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je meerdere wapens uit dezelfde categorie mee kan nemen. Not sure though...
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice. Dat kon ik niet zien op mijn TV en met een vriend bovenop me.
Zie ik nu trouwens ook goed dat ik theorie vier soorten assault rifles mee kan nemen?
Ach de mannelijke Ryder ziet er ook niet uit...hoop dat men er een face-editor in het spel stopt....aan de andere kant...helm ophouden (ook in conversaties) en je merkt er weinig van.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sara Ryder heeft trouwens wel een enorm irritant hoofd.
Seks met een helm?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach de mannelijke Ryder ziet er ook niet uit...hoop dat men er een face-editor in het spel stopt....aan de andere kant...helm ophouden (ook in conversaties) en je merkt er weinig van.
Ik hoop gewoon dat de character creator beter is belicht dan bij DAI, dat zou al een hoop schelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Check.
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.youmotorcycle.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F09%2FSex-as-a-Motorcycle-Ride-620x330.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Scott ziet er een beetje saai en doorsnee uit, maar da's alsnog stukken beter dan butterface psycho Saraquote:Op zaterdag 18 februari 2017 07:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach de mannelijke Ryder ziet er ook niet uit...hoop dat men er een face-editor in het spel stopt....aan de andere kant...helm ophouden (ook in conversaties) en je merkt er weinig van.
Kijk, da's al veel beterquote:
Ik heb wel wat met psycho's, wellicht stoor ik me dus wat minder aan haar harses dan die van Scott.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scott ziet er een beetje saai en doorsnee uit, maar da's alsnog stukken beter dan butterface psycho Sara
Er komt sowieso een editor. Speelde ook met een gepimpte shep dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scott ziet er een beetje saai en doorsnee uit, maar da's alsnog stukken beter dan butterface psycho Sara
[..]
Kijk, da's al veel beter
https://www.reddit.com/r/(...)_have_been_the_plot/quote:With Andromeda on the horizon I've been doing a trilogy play through, and I figured I'd go the extra mile this time and buy the DLC. After playing through Leviathan though I was astounded at how something so important to the plot and lore would be put in DLC. While Leviathan was far from perfect, the idea behind it was fantastic and really should have played a major part of the plot in ME2. A ME1 esque quest for knowledge behind the origin of the Reapers would have fit into the overall story far better than the Collectors, a threat that appears out of nowhere and is not seen again after.
Using Leviathan as a basis for ME2's plot also could have alleviated a lot of the problems with ME3. Talking to the Leviathans could have introduced the reasoning behind the Reapers actions, which I think would have garnered far less back lash than dropping that bombshell on us in the last 5 minutes. Also, if the Crucible was introduced either from Shepard's investigation into the Leviathans, or from the Leviathans themselves, it would have felt like far less of an ass pull.
Arrival as well feels like it should have featured into ME2. Rather than attacking the Collector base, the suicide mission should have been about attacking the Alpha relay to forestall the Reaper invasion. Arrival had far more impact on the Reapers than anything in ME2 did. We would still need an enemy to shoot in the game, so the Collectors could still feature in, but they wouldn't be the focus of the narrative.
Another random bit of lore that really should have been a major plot point in ME2 was the Batarian's. I remember running into Balak in ME3 and he just casually drops that the Batarian's found a dead Reaper 20 years ago and their whole government has been taken over by Reaper agents. I was like WTF? Why haven't I head about this before? The Batarian's being controlled by the Reapers and Arrival could have made for a great conflict with political ramifications and amazing choices for Shepard.
Anyway, just my random thoughts. What did you guys think of Leviathan, Arrival, and the plot of ME2, and if you could change things around, how would you do it?
Ik vind Sara nog steeds een rotkop hebbenquote:Op zondag 19 februari 2017 10:43 schreef Rezania het volgende:
Ook zijn de character kits voor de Ryder twins geüpdate: http://blog.bioware.com/2(...)meda-character-kits/
Zien er nu wel beter uit. Sara is sowieso een stuk beter, Scott ben ik nog niet helemaal tevreden over. Vergelijking: https://m.imgur.com/a/m8eup
Ook niet onbelangrijk. Die ME DLC was nagenoeg al zijn centen waard. Heerlijke DLC.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:38 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat laatste gevecht van de Omega DLC. Teringjantje zeg.
Nooit gespeeld, net als die Citadel party DLC.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:38 schreef Rezania het volgende:
Wtf, dat laatste gevecht van de Omega DLC. Teringjantje zeg.
Inderdaad. Maar ik ga wel voor Sara. Misschien omdat ze standaard in de trailers zit heb ik meer het idee dat het haar verhaal is dan van hem.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind Sara nog steeds een rotkop hebben
Spelen. Nu.quote:Op maandag 20 februari 2017 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, net als die Citadel party DLC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |