Ik vroeg me al af wie dat was... Maar dat is niet je echte naam, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:45 schreef LeSage het volgende:
Ik ben ondertussen wat mensen die ik herken aan het toevoegen. Ja hoidie mannennaam, dat ben ik
![]()
S. is moe, maar wil NIET slapen
Oh sorry danquote:Op zondag 19 februari 2017 08:36 schreef LeSage het volgende:
Jawel, FF, echt mijn naam![]()
Meneer was er om 6 wel klaar mee, viel om half 8 weer in slaap en is nu net weer wakker. Ach ja, is hij in ieder geval wel uitgeslapen...
Ja, we voeden hem twee(eneenhalf) talig op. Ik spreek Nederlands met hem, en de duutser duits. De duutser en ik spreken samen ook nog engels, dus dat krijgt hij ook veel mee...quote:Op zondag 19 februari 2017 09:23 schreef LeSage het volgende:
Voeden jullie hem echt tweetalig op, Jagar? Dat lijkt me ontzettend tof! Mijn schoonvader wil S. graag Hongaars aanleren (dat kan hij zelf heel goed), maar daar zie ik het nut iets minder van in
Hoeft niet hoor, als het niet te lang duurt, kan ik prima met J boodschappen doen. Hij vindt het leuk in een winkelwagentje, blijft aardig van de scanner af en wandelt trots zelf door de HEMA. Als hij toch te veel aan spulletjes zit, stel ik voor hem te dragen en vindt hij dat bijna altijd ook prima. En als we weer naar huis gaan, zegt hij "was gezellig inne winkel"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:07 schreef Aerenia het volgende:
Boodschappen doen is altijd wel relaxed vind ik... Maar als ik jullie verhalen hoor, geloof ik best dat dat snel over is zodra A zelf wil lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |