Het verbaast me allemaal erg weinig dit hoor. Was wachten op een ploeg die ze finaal af ging troeven.quote:
Als hij niet meer op dit niveau van reacties mag reageren dan kan hij nooit meer op de FP posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man man. Ga er nog op in ook.
Ik vind Atleti wel tof. Al zal dat wel instorten als die coach er vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gun ik ze al sinds de ondergang van het grote Valencia
Ja johquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaast me allemaal erg weinig dit hoor. Was wachten op een ploeg die ze finaal af ging troeven.
Dat is nu al aan het instortenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Atleti wel tof. Al zal dat wel instorten als die coach er vandoor gaat
Die verdient een finale plaatsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen ja, scheids staat een goede partij te fluiten
Dooddoener nr 1 zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Het kan nog als PSG er 4 kan maken waarom Barca dan volgende week niet
Wow hoe kom je erbij!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat de score nog veel hoger kan uitvallen vanavond.
Je obsessie met mij begint eng te worden, Benno.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij niet meer op dit niveau van reacties mag reageren dan kan hij nooit meer op de FP posten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Ronald Koeman schenkt vanavond nog een extra glas rode wijn in gok ik zo.
Lucius Malfoy?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dooddoener nr 1 zo ongeveer
Ook Messi wordt binnenkort 30.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Messie wat is er aan de hand jongen....
Frons krijgt ook hoop.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
*Sangriaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Caland het volgende:
Hij heet toch helemaal geen Benno.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je obsessie met mij begint eng te worden, Benno.
Is shit ja in de competitiequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is nu al aan het instorten
Ze hebben in de bajes ook internet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij heet toch helemaal geen Benno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |