Gaat lekker, vorige week ook al een woning uitgebrand.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is (of was) het oude pand van de Belastingdienst...
ben wel blij dat carex gelijk voor vervangende woningen zorgdequote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:26 schreef CoExist het volgende:
Moaisu! Is toch het lelijkste gebouw vanne stad.
Kijk ik nu ook naar. Best lastig want ik versta geen boers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig is het ook te volgen op Omrop Fryslân.
Doe je het geluid uit. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Kijk ik nu ook naar. Best lastig want ik versta geen boers.
puik camerawerk, zo is het net alsof je erbij bent en ook niets kan zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe je het geluid uit. Probleem opgelost
Ja zoals bij de opening van CH18. Ook zo’n televisie spektakel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:47 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
puik camerawerk, zo is het net alsof je erbij bent en ook niets kan zien.
Aanfluiting, juist zulke evenementen wil je goed op beeld hebben, kost immers al genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:52 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja zoals bij de opening van CH18. Ook zo’n televisie spektakel.
Beste nieuws van de dag!quote:
Must oek lere luustere juh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:51 schreef Restyler het volgende:
Hallo buurtjes. Woon sinds 1 september ook in Leeuwarden. Wat een taaltje zeg, versta er niks van.
In Leeuwarden spreken ze Nederlands, misschien moet je een gehoorapparaat kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 14:51 schreef Restyler het volgende:
Hallo buurtjes. Woon sinds 1 september ook in Leeuwarden. Wat een taaltje zeg, versta er niks van.
Mogelijk zit meneer Restyler gezellig in de Wielenpôlle!? Daar praat men vaak met een dubbele tong.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Leeuwarden spreken ze Nederlands, misschien moet je een gehoorapparaat kopen.
Dat van die apen geluiden herken ik niet (zit dan ook ver van de harde kern op de hoofdtribune, dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het niet gebeurt).quote:Op zaterdag 17 november 2018 15:57 schreef CoExist het volgende:
Cambuur Tokkies vallen KOZP demonstranten aan op het Haat Zaailand.
Bizar weer dit. Als er een zwarte speler in de Cambuur selectie zit maken de supporters apen geluiden en gooien ze bananen op het veld en nu komen ze ineens op voor Swatte Pyt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |