http://nos.nl/artikel/215(...)ails-teevendeal.htmlquote:Topadviseurs van premier Rutte wisten precies wat staatssecretaris Teeven zich in 2015 herinnerde van zijn deal met topcrimineel Cees H. Dat schrijft onderzoeksjournalist Bas Haan van Nieuwsuur.
Het was al langer bekend dat behalve de raadsadviseur van Rutte nog vier andere ambtenaren de mail over de herinnering van Teeven in hun bezit hadden. Rutte erkende dat ook in het debat van drie weken geleden, dat uiteindelijk tot het aftreden van minister Van der Steur leidde.
Bas Haan heeft inmiddels uitgevonden wie de vier directe medewerkers van Rutte zijn. Behalve de persoonlijk medewerker van de raadsadviseur zijn het volgens Haan de drie belangrijkste mensen uit de inner circle van de premier: directeur-generaal Stephan Schrover van de Rijksvoorlichtingsdienst, plaatsvervangend directeur-generaal Bart van Poelgeest en de politiek assistent van de premier, Sophie Hermans.
Haan vraagt zich af of Rutte in staatsrechtelijke zin niet van de mails had moeten weten.
Geloof ik niets van. De VVD staat bij mij bekend als een degelijke partij, van en voor degelijke mensen. Er moeten personen zijn die nog een rekening hebben openstaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Gohf046 het volgende:
Is de VVD hier niet gewoon keihard zelf schuld aan ?
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De VVD staat bij mij bekend als een degelijke partij, van en voor degelijke mensen.
Zo dacht ik daar vroeger ook over. Maar deze keer word het absoluut geen VVD. In deze casus heeft de VVD er gewoon een potje van gemaakt en ipv daar eerlijk over te zijn proberen ze het te verdoezelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De VVD staat bij mij bekend als een degelijke partij, van en voor degelijke mensen. Er moeten personen zijn die nog een rekening hebben openstaan.
Komt er gewoon mee weg. Niets verrassend aan. Zo gaat dat in de politiek. En volgens mij zijn de kiezers ook wel klaar met dat Teeven geneuzel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
VVD heeft er in dit dossier een potje van gemaakt en ze leggen de schuld buiten zichzelf. Als Teeven gelijk had gezegd dit is ongeveer het bedrag, dan waren er geen drie en waarschijnlijk vier kabinetsleden over gestruikeld.
Rutte wordt hier de komende weken nog wel mee om de oren geslagen.
Gaat inderdaad weer eens nergens over. Hopelijk kan nu gewoon het boek dicht. Op naar de verkiezingswinst!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Komt er gewoon mee weg. Niets verrassend aan. Zo gaat dat in de politiek. En volgens mij zijn de kiezers ook wel klaar met dat Teeven geneuzel.
Niet echt nieuws dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:16 schreef Friek_ het volgende:
Het was al langer bekend dat behalve de raadsadviseur van Rutte nog vier andere ambtenaren de mail over de herinnering van Teeven in hun bezit hadden. Rutte erkende dat ook in het debat van drie weken geleden, dat uiteindelijk tot het aftreden van minister Van der Steur leidde.
Jij hebt dus wel die 1000 euro gehad?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat inderdaad weer eens nergens over. Hopelijk kan nu gewoon het boek dicht. Op naar de verkiezingswinst!
Ik vind het vrij belangrijk dat de top van een van de grootste partijen uit leugenaars bestaat en dat niet wil toegeven en zo weer hetzelfde zou doen. Dat mag best tot in den treuren herhaald worden. VVD is een boevennest.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Loekie1 het volgende:
Dit gaat stemmen opleveren voor Rutte want in het land is men er klaar mee. Zó doorzichtig allemaal, om hier een paar weken voor de verkiezingen mee te komen terwijl ze het al wisten toen Van der Steur moest opstappen. Had het dan tóén meteen aangekaart, dat was nog enigszins geloofwaardig geweest. Blijkbaar niet belangrijk genoeg of uit tactische overwegingen uitgesteld.
Alsof er geen belangrijker zaken zijn op dit moment.
Teeven heeft dat er met zijn personality doorgedrukt, Teeven is weg dus schluss.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind het vrij belangrijk dat de top van een van de grootste partijen uit leugenaars bestaat en dat niet wil toegeven en zo weer hetzelfde zou doen. Dat mag best tot in den treuren herhaald worden. VVD is een boevennest.
Maar helaas, zoals je zegt, de bevolking schijnt het niet veel te boeien.
De VVD heeft al jaren de meeste integriteitsschandalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De VVD staat bij mij bekend als een degelijke partij, van en voor degelijke mensen.
De partij heeft sinds de jaren 70 nauwe contacten met de onderwereld en het wemelt van de foute advocaten, bankiers en vastgoedfraudeurs. Hun drugsbeleid is een regelrechte subsidie aan de penoze. Voeg daar gifgasverkoper Bolkestein aan toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
De VVD heeft al jaren de meeste integriteitsschandalen.
[ afbeelding ]
Bron: https://www.vn.nl/de-politieke-integriteitsindex-2015/
Zie ook: http://www.nu.nl/politiek(...)teitsschandalen.html
Teeven had als oud-officier wel meer mee te wegen (beroepsgeheim) en zat in die zin in een lastig parket.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
VVD heeft er in dit dossier een potje van gemaakt en ze leggen de schuld buiten zichzelf. Als Teeven gelijk had gezegd dit is ongeveer het bedrag, dan waren er geen drie en waarschijnlijk vier kabinetsleden over gestruikeld.
Rutte wordt hier de komende weken nog wel mee om de oren geslagen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. De VVD staat bij mij bekend als een degelijke partij, van en voor degelijke mensen. Er moeten personen zijn die nog een rekening hebben openstaan.
Menigeen heeft die via kortingen, toeslagen en verminderingen inderdaad gehad.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jij hebt dus wel die 1000 euro gehad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |