quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Noo, m'n tandartsniet echt mijndes heurrr
Godver da's naar.
Stad? Stad? Vet onduidelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Er is maar 1 plek waar deze foto genomen kan zijn
Een brandweerkorps dat zich zo profileert!
Zou iemand uit de randstad de foto kunnen herleiden? Of is het alleen Noord-NL die dit snap?
Vragen naar de bekende weg natuurlijk, maar ik zag de foto en vroeg het me opeens afquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Die vraag stel je in het Groningentopic?
Ja, genoeg steden in Nederland natuurlijkquote:
Ik snap je hele post niet en ik kom uit Groningenquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Er is maar 1 plek waar deze foto genomen kan zijn
Een brandweerkorps dat zich zo profileert!
Zou iemand uit de randstad de foto kunnen herleiden? Of is het alleen Noord-NL die dit snap?
Faka danquote:
Mooi man.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een van de chillste Groningse woorden.
Er staat met grote letters op de brandweerwagen 'Brandweer Stad'quote:Op zaterdag 8 april 2017 12:09 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik snap je hele post niet en ik kom uit Groningen![]()
Het ging dus uiteindelijk om een gewapende man die al werd gespot in de Uranuslaan (Paddepoel) en later daar werd gepoogd aan te houden door de politie. Het was de politie die schootquote:Op zondag 9 april 2017 10:05 schreef Renesite het volgende:
!
Moet zeggen dat ik op de een of andere manier de sfeer in Hoogkerk ook niet fijn vind. Tegenwoordig weer grote clubjes jeugd waar weer heel vaak de politie voor aanwezig is.
Las ik later iddquote:Op zondag 9 april 2017 15:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het ging dus uiteindelijk om een gewapende man die al werd gespot in de Uranuslaan (Paddepoel) en later daar werd gepoogd aan te houden door de politie. Het was de politie die schoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |