Die zijn echt intens slecht. Een paar fokkers hadden ze besteldquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je kan ze goedkoop uit China halenbanggood of gearbest geloof ik verkopen ze wel. Max 20 eu
Tering, wou ze net kopenquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die zijn echt intens slecht. Een paar fokkers hadden ze besteld
hahaquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die mogen toch alleen maar klusartikelen verkopen?
Ook wel andere spullen, maar niet in die hoeveelheid die ze hadden staan... (moeilijk ingewikkelde bureaucratie)quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die mogen toch alleen maar klusartikelen verkopen?
Zo-een die je met lucht vult? Die bestaan toch nog niet zo lang?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:21 schreef Renesite het volgende:
Heb zo'n fatboy gehad lang geleden. Wel chill
Hoi, ben jij naar Groningen verhuisd?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo-een die je met lucht vult? Die bestaan toch nog niet zo lang?
Ondernemertje pestenquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook wel andere spullen, maar niet in die hoeveelheid die ze hadden staan... (moeilijk ingewikkelde bureaucratie)
Die donzen dekbedden voor 5 euro is altijd leuk natuurlijk..
Ik moet nog servies hebben en ligstoelen voor in de tuin.. Maar geen idee of dat nog verkocht mag worden dus..
Er zijn gewoon bestemmingsplannen, dat weten zij ook welquote:
Om de binnenstad te beschermen, het gaat toch prima met de binnenstad?!quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Er zijn gewoon bestemmingsplannen, dat weten zij ook wel
En waarom denk je dat ik hier niet woon?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen die hier posten hebben meestal een link met de stad.
Neee met die magnetische bolletjes of zo.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo-een die je met lucht vult? Die bestaan toch nog niet zo lang?
Je bent een beetje te geëmancipeerd om in Groningen te wonenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik hier niet woon?
Hierboven gaat het over die hippe dingen die je met lucht vult.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee met die magnetische bolletjes of zo.
Las ik later.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hierboven gaat het over die hippe dingen die je met lucht vult.
Jezus wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent een beetje te geëmancipeerd om in Groningen te wonen
Rot nou maar weer op.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij dom dat je denkt dat ik serieus ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |