abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:32:47 #101
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_171682982
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:59 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Die hoef je niet te meten, maar kan je gewoon uitrekenen als je de omtrek weet, waarbij je ervan uitgaat dat je pik een perfecte cilindervorm heeft
Ja maar waarom zou ik met pi aan de slag willen als het niet nodig is? :?
Neem jij ook altijd de langste route van a naar b?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:58:44 #102
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_172480724
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:07 schreef Nemesis3 het volgende:

[..]

Nee dat kan ik zeker begrijpen haha! Er zijn meerdere sites die het aanbieden, waarvan in ieder geval 1 volledig legaal. Een Nederlandse apotheek met hieraan gekoppeld een dokter die het recept voor je uitschrijft, gewoon online, na het invullen van een vragenlijst. Is wel wat duurder dan enkele andere sites overigens. Even googelen en wat eigen research, want ik ben geen aanrader van het aanmoedigen van dit soort dingen... Maar vandaag besteld is morgen in huis :-)
Ik heb probleemloos Kamagra online besteld bij bestellen-kamagra.nl (nu op vakantie) en heb er inmiddels 2 gebruikt. Zeer tevreden over! :)

De pieterman blijft niet constant stijf, maar alleen bij opwinding. Het grote voordeel is dat hij bij een beetje afleiding niet terug in zijn schulp kruipt, maar gewoon redelijk hard blijft en ook weer snel helemaal stijf is. Ik heb er 2 avondjes 3 tot 4 uur sex mee gehad en meerdere keren klaargekomen.
pi_178766828
Kamagra is heerlijk om lange seks te hebben. Ik gebruik daarintegen superkamagra wat er voor zorgt dat je ongeveer 8 uur moeilijk klaar komt. Hierdoor kan je lekker lang met elkaar spelen en genieten:)

En wat verder in dit forum werd besproken... besneden, met piercing, 17,5cm x 5cm dus gemiddelde lengte en dikte🤪 en kaarsrecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')