quote:Op zondag 26 februari 2017 20:38 schreef WupWup het volgende:
Ho, niet met zeep wassen! Dan breng je de boel juist in disbalans. Sq, overleg het morgen even met je huisarts of verloskundige. Om met evt spruw zometeen te moeten starten is niet tof.
ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je hem nog de borst geeft en niet perse het feit dat ie 3 is geworden?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef klaprooss het volgende:
En wow jongens, mijn peuter werd 3 afgelopen donderdag.. nooit gedacht wel gelukt![]()
Hahaha ja nu ik het terug lees is het gekquote:Op zondag 26 februari 2017 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je hem nog de borst geeft en niet perse het feit dat ie 3 is geworden?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef klaprooss het volgende:
Ik moet van de week weer eens gaan kolven, ik ben benieuwd of dat een beetje gaat lukken. Wat is verstandig om te doen? Ik moet 2 voedingen bij elkaar krijgen tussen de normale voedingen door. En hoeveel drinken jullie 5 maanden oude baby?
En wow jongens, mijn peuter werd 3 afgelopen donderdag.. nooit gedacht wel gelukt![]()
Maar als ze ook nog regelmatig uit de borst drinkt, dan heb je natuurlijk geen idee. Misschien drinkt ze wel meer uit de borst dan uit een flesje of andersom.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoeveel ml per voeding hangt natuurlijk samen met het aantal voedingen per dag: hier inmiddels 5x 185 ml bij ruim 4 maanden.
Met 165 ml hield ik het precies bij met kolven, nu af en toe weer een fles Nutrilon.
Ja die gebruik ik! Wat een goeie! Thanksquote:Op maandag 27 februari 2017 22:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Gebruiken jullie Dr Brown's flessen als er melk "verdwijnt" bij het opwarmen? Dan kan melk in het "rietje" opstijgen en naar buiten lekken via het ventilatiesysteem.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:14 schreef LuDann het volgende:
SQ: Hier ook jeuktepels in de periode voorafgaand aan de bevalling. Ik vond het erg irritant want krabben is ook weer zo lastig.![]()
Ik ben benieuwd hoe het bij Selvaria gaat trouwens! Gaat het beter nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |