abonnement Unibet Coolblue
pi_169062127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:00 schreef Pheno het volgende:
En de preview van Stormblood hier ook even delen O+

http://frontpage.fok.nl/p(...)-xiv-stormblood.html
^O^

Ben beniewd straks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169062323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

^O^

Ben beniewd straks.
Ik kan echt niet wachten om met Red Mage te gaan mollen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169062599
Is kh3 al uit? ;(

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 08:50:42 ]
pi_169062802
Als ik geinteresseerd ben in de Kingdom hearts serie, is het dan verstandig om straks de 1.5,2.5 remix te halen? Ben ik dan een beetje up to speed?

Had vandaag de 2.8 HD in mijn handen, maar na wat reviews te lezen toch maar niet gedaan
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 09:44:55 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169063397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik geinteresseerd ben in de Kingdom hearts serie, is het dan verstandig om straks de 1.5,2.5 remix te halen? Ben ik dan een beetje up to speed?

Had vandaag de 2.8 HD in mijn handen, maar na wat reviews te lezen toch maar niet gedaan
Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ik heb besloten om te wachten op 1.5+2.5, daarna 2.8 kopen. Als het goed is zijn we dan helemaal bij qua verhaal en klaar voor 3.

Ben nu al bijna een jaar gestopt met FF14, maar gaat toch wel kriebelen om weer te beginnen voordat Stormblood komt.
pi_169064709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik geinteresseerd ben in de Kingdom hearts serie, is het dan verstandig om straks de 1.5,2.5 remix te halen? Ben ik dan een beetje up to speed?

Had vandaag de 2.8 HD in mijn handen, maar na wat reviews te lezen toch maar niet gedaan
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ik heb besloten om te wachten op 1.5+2.5, daarna 2.8 kopen. Als het goed is zijn we dan helemaal bij qua verhaal en klaar voor 3.

Ben nu al bijna een jaar gestopt met FF14, maar gaat toch wel kriebelen om weer te beginnen voordat Stormblood komt.
Hier spreekt een groot Kingdom Hearts fan. Ik geloof dat de adviesprijs voor 1.5+2.5 zo rond de 47 euro is en dat is echt een prima prijs voor wat je krijgt. Ik kan deze serie aan iedereen aanbevelen, maar houd rekening dat deze collectie misschien wel een beetje een overkill is. Je speelt toch opeens vier complete games achter elkaar, dus ik kan mij voorstellen dat je het op een gegeven moment wel even gezien hebt. Aan de andere kant is de gigantische content een enorm pluspunt. Voor de rest zou ik mij vooral focussen op deel 1 en 2 en de rest als leuke extra zien. Als de collectie bevalt zou ik dan pas verder kijken voor 2.8, die is namelijk echt alleen geschikt voor de fans.

Even mijn mening per deel:
Kingdom Hearts: Legendarische game met een goed verhaal. Stamt wel uit 2002, dus qua gameplay kan het af en toe wat verouderd aanvoelen.

Chain of Memories: Qua gameplay totaal anders dan de andere delen, je moet er van houden of niet. Ik vond het altijd wel interessant. Verhaal is wel belangrijk voor de volgende delen.

358/2 days: Niet een game, maar alleen een verzameling aan cutscenes. Leuke extra. Ondanks dit nog onder 1.5 valt zou ik het pas bekijken na het uitspelen van Kingdom Hearts 2.

Kingdom Hearts 2: Wat mij betreft de beste uit de serie. Qua gameplay de meest interessante game van de collectie, qua verhaal ook.

Birth By Sleep: Vind ik persoonlijk wat minder. Verhaal wordt een beetje onvolgbaar. Je speelt met drie personages waardoor je drie keer de game moet uitspelen. (Duurt wel iets minder lang dan de andere games, maar toch) Daarnaast is het een port van een PSP-game en dat zie je. De verhoudingen zijn een beetje raar, besturing wat stroef en de graphics zijn niet zo mooi.

Coded: Weer een collectie van cutscenes, totaal niet interessant.

En mochten jullie mijn mening over 2.8 op prijs stellen:

Dream Drop Distance: Zelfde verhaal als bij Birth By Sleep; een port van een handheld game komt niet zo lekker over op een console. Verhaal is niet meer te begrijpen.

0.2: Drie-uur durende demo, leuke voorbereiding op KH3.

Back story: Verspilling
pi_169064926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Hier spreekt een groot Kingdom Hearts fan. Ik geloof dat de adviesprijs voor 1.5+2.5 zo rond de 47 euro is en dat is echt een prima prijs voor wat je krijgt. Ik kan deze serie aan iedereen aanbevelen, maar houd rekening dat deze collectie misschien wel een beetje een overkill is. Je speelt toch opeens vier complete games achter elkaar, dus ik kan mij voorstellen dat je het op een gegeven moment wel even gezien hebt. Aan de andere kant is de gigantische content een enorm pluspunt. Voor de rest zou ik mij vooral focussen op deel 1 en 2 en de rest als leuke extra zien. Als de collectie bevalt zou ik dan pas verder kijken voor 2.8, die is namelijk echt alleen geschikt voor de fans.

Even mijn mening per deel:
Kingdom Hearts: Legendarische game met een goed verhaal. Stamt wel uit 2002, dus qua gameplay kan het af en toe wat verouderd aanvoelen.

Chain of Memories: Qua gameplay totaal anders dan de andere delen, je moet er van houden of niet. Ik vond het altijd wel interessant. Verhaal is wel belangrijk voor de volgende delen.

358/2 days: Niet een game, maar alleen een verzameling aan cutscenes. Leuke extra. Ondanks dit nog onder 1.5 valt zou ik het pas bekijken na het uitspelen van Kingdom Hearts 2.

Kingdom Hearts 2: Wat mij betreft de beste uit de serie. Qua gameplay de meest interessante game van de collectie, qua verhaal ook.

Birth By Sleep: Vind ik persoonlijk wat minder. Verhaal wordt een beetje onvolgbaar. Je speelt met drie personages waardoor je drie keer de game moet uitspelen. (Duurt wel iets minder lang dan de andere games, maar toch) Daarnaast is het een port van een PSP-game en dat zie je. De verhoudingen zijn een beetje raar, besturing wat stroef en de graphics zijn niet zo mooi.

Coded: Weer een collectie van cutscenes, totaal niet interessant.

En mochten jullie mijn mening over 2.8 op prijs stellen:

Dream Drop Distance: Zelfde verhaal als bij Birth By Sleep; een port van een handheld game komt niet zo lekker over op een console. Verhaal is niet meer te begrijpen.

0.2: Drie-uur durende demo, leuke voorbereiding op KH3.

Back story: Verspilling
Oké top, dus 1.5 &2.5 is eigenlijk wel aanbevolen als je in de serie wilt komen?
pi_169065867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Oké top, dus 1.5 &2.5 is eigenlijk wel aanbevolen als je in de serie wilt komen?
1.5 & 2.5 = De serie. :P

Als je bedoelt welke delen je gespeeld moet hebben om 3 te begrijpen: waarschijnlijk allemaal.
pi_169067208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

1.5 & 2.5 = De serie. :P

Als je bedoelt welke delen je gespeeld moet hebben om 3 te begrijpen: waarschijnlijk allemaal.
Is het echt zo erg dat je niet 3 kan spelen zonder 1 en 2 gespeeld te hebben ?
pi_169067329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:16 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Is het echt zo erg dat je niet 3 kan spelen zonder 1 en 2 gespeeld te hebben ?
3 wordt het slot van alle plotten en verhaallijnen van de afgelopen 9 games. Dit is een serie die je vanaf het begin moet spelen.
pi_169067336
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:21 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

3 wordt het slot van alle plotten en verhaallijnen van de afgelopen 9 games. Dit is een serie die je vanaf het begin moet spelen.
Maar met 1.5 2.5 en 2.8 heb je alles?
pi_169067404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Maar met 1.5 2.5 en 2.8 heb je alles?
Ja, dan heb je echt alle games. Al is het maar de vraag of 3 echt gaat inhaken op alle games. Het vermoeden is er natuurlijk wel, anders wordt er niet zo'n hele collectie uitgebracht.
pi_169067423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, dan heb je echt alle games. Al is het maar de vraag of 3 echt gaat inhaken op alle games. Het vermoeden is er natuurlijk wel, anders wordt er niet zo'n hele collectie uitgebracht.
Aah okee, nja eerst binnenkort die 1.5 2.5 maar eens scoren. Daarna bepaal ik wel of 2.8 de moeite waard is :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 februari 2017 @ 16:16:37 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169071120
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Hier spreekt een groot Kingdom Hearts fan. Ik geloof dat de adviesprijs voor 1.5+2.5 zo rond de 47 euro is en dat is echt een prima prijs voor wat je krijgt. Ik kan deze serie aan iedereen aanbevelen, maar houd rekening dat deze collectie misschien wel een beetje een overkill is. Je speelt toch opeens vier complete games achter elkaar, dus ik kan mij voorstellen dat je het op een gegeven moment wel even gezien hebt. Aan de andere kant is de gigantische content een enorm pluspunt. Voor de rest zou ik mij vooral focussen op deel 1 en 2 en de rest als leuke extra zien. Als de collectie bevalt zou ik dan pas verder kijken voor 2.8, die is namelijk echt alleen geschikt voor de fans.

Even mijn mening per deel:
Kingdom Hearts: Legendarische game met een goed verhaal. Stamt wel uit 2002, dus qua gameplay kan het af en toe wat verouderd aanvoelen.

Chain of Memories: Qua gameplay totaal anders dan de andere delen, je moet er van houden of niet. Ik vond het altijd wel interessant. Verhaal is wel belangrijk voor de volgende delen.

358/2 days: Niet een game, maar alleen een verzameling aan cutscenes. Leuke extra. Ondanks dit nog onder 1.5 valt zou ik het pas bekijken na het uitspelen van Kingdom Hearts 2.

Kingdom Hearts 2: Wat mij betreft de beste uit de serie. Qua gameplay de meest interessante game van de collectie, qua verhaal ook.

Birth By Sleep: Vind ik persoonlijk wat minder. Verhaal wordt een beetje onvolgbaar. Je speelt met drie personages waardoor je drie keer de game moet uitspelen. (Duurt wel iets minder lang dan de andere games, maar toch) Daarnaast is het een port van een PSP-game en dat zie je. De verhoudingen zijn een beetje raar, besturing wat stroef en de graphics zijn niet zo mooi.

Coded: Weer een collectie van cutscenes, totaal niet interessant.

En mochten jullie mijn mening over 2.8 op prijs stellen:

Dream Drop Distance: Zelfde verhaal als bij Birth By Sleep; een port van een handheld game komt niet zo lekker over op een console. Verhaal is niet meer te begrijpen.

0.2: Drie-uur durende demo, leuke voorbereiding op KH3.

Back story: Verspilling
Lekkere post, bedankt man _O_ Helder!

Ik ben een FF-fan en zal KH zeker ook kunnen waarderen. Gewoon nooit aan toegekomen, dus ik ga wel gewoon alles spelen :)

Wanneer zou je CHain of Memories spelen? In welke volgorde raad je aan om ze te spelen als je alles zou doen?
pi_169071219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lekkere post, bedankt man _O_ Helder!

Ik ben een FF-fan en zal KH zeker ook kunnen waarderen. Gewoon nooit aan toegekomen, dus ik ga wel gewoon alles spelen :)

Wanneer zou je CHain of Memories spelen? In welke volgorde raad je aan om ze te spelen als je alles zou doen?
Ik zou ze op volgorde spelen zoals ze zijn uitgekomen. Birth by Sleep speelt zich af voor het eerste deel, maar valt niet te begrijpen zonder de andere delen gespeeld te hebben.

Dus:

KH > Chain of Memories > KH2 > 358/2 days > Birth By Sleep > Coded > DDD > 0.2
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:23:37 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169073813
Of gewoon overslaan omdat het de meest kutte gameplay ooit is in een RPG.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169074197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of gewoon overslaan omdat het de meest kutte gameplay ooit is in een RPG.
Over welk deel heb je het nu?
  woensdag 22 februari 2017 @ 19:14:07 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169074775
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Over welk deel heb je het nu?
Allemaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169074863
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Allemaal.
Ah ja, je maakt eigenlijk al de fout door deze game een RPG te noemen.
  woensdag 22 februari 2017 @ 19:19:26 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169074944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ah ja, je maakt eigenlijk al de fout door deze game een RPG te noemen.
quote:
KINGDOM HEARTS is a series of action role-playing games developed and published by Square Enix under the direction of Tetsuya Nomura. The series is a collaboration between Square Enix and Disney.
Bron: https://www.kingdomhearts.com/home/gb/

Naja, ik vond het gewoon een teleurstelling. Square+Disney klinkt zo awesome. Vond het echt saai en onduidelijk. :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169075056
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

Bron: https://www.kingdomhearts.com/home/gb/

Naja, ik vond het gewoon een teleurstelling. Square+Disney klinkt zo awesome. Vond het echt saai en onduidelijk. :(
Maar over welk deel heb je het dan? :')
  woensdag 22 februari 2017 @ 19:23:49 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169075089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar over welk deel heb je het dan? :')
Allemaal. Het is één doorlopend verhaal toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169075103
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Allemaal. Het is één doorlopend verhaal toch?
Je hebt alle delen gespeeld?
  woensdag 22 februari 2017 @ 19:24:55 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169075118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je hebt alle delen gespeeld?
Alleen de eerste.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169075159
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alleen de eerste.
Goed verhaal dan. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')