abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2017 @ 08:33:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168868385

Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette & Toto.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder. Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie!) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien, de Kantineheld, Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Tommie Beugelsdijk en natuurlijk Wim (Wimpie) Kieft.

Herdenkt u even mee?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168868560
Interviewtje met HeleneGodin in de Metro vandaag.
pi_168868868
Is Gijpie bij die druktemaker de moeite waard om terug te kijken?
  maandag 13 februari 2017 @ 11:42:20 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168871246
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Jan Boskamp.
Saai
pi_168871258
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Saai
pi_168872420
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Gijpie bij die druktemaker de moeite waard om terug te kijken?
Ik zag het eerste halfuurtje ofzo, maar was weinig bijzonders.

Gijp oogde ongemakkelijk.
pi_168872658
Hélène Hendriks ligt niet meer wakker van stalker

Bloed, heel veel bloed. Hélène Hendriks moest direct naar het ziekenhuis toen ze zich in 2004 als hockeyster van Push op een strafcorner van tegenstander Kampong stortte. De bal kwam zo hard tegen haar pink dat het topje van de vinger eraf vloog. :D Joep Schreuder kwam namens Studio Sport op ziekenbezoek en vroeg na haar te hebben geïnterviewd of Hendriks voor NAC TV wilde komen werken. Het was het onverwachte startschot van haar journalistieke loopbaan.

Zonder die horrorblessure hadden we nu niet in de kantine van Fox Sports gezeten?
Ik denk het niet. Destijds was ik totaal niet bezig met een televisiecarrière. Ik was docent Lichamelijk Opvoeding op het CIOS en deed ik aan topsport. Dat laatste was voor mij het belangrijkst. Ik wilde naar de Olympische Spelen, dat was mijn ultieme doel. Uiteindelijk was ik te blessuregevoelig. Behalve die pinkblessure heb ik twee hernia’s gehad en nog veel meer van dat soort dingen. Als kind heb ik op hoog niveau geturnd, waardoor mijn rug zo goed als kapot is. Ik was ook gewoon te eigenwijs. Als ik twee dagen niet had getraind vanwege pijn aan mijn rug, dacht ik een dag voor een belangrijke wedstrijd: ik moet een stuk gaan hardlopen, want ik moet fit blijven. Sloeg nergens op.

Joep Schreuder opende een nieuwe deur voor je.
Hij had een lokale, commerciële tv-zender en zocht iemand voor NAC TV. Dat ging ik een dag per week doen, verder bleef ik gewoon lesgeven en hockeyen. Maar ik wilde wel iets anders, dus zei ik ja tegen Joep. Om elke dag aan de slag te gaan in de tv-wereld heb ik mezelf dagen en nachten aangeleerd hoe ik video’s moet monteren. Daardoor kwam ik terecht bij RaboSportTV en ging ik de wereld over naar grote toernooien in het hockey, wielrennen en paardrijden. Daarna heb ik Omroep Brabant gebeld om te zeggen dat ik daar kwam werken. Haha, beetje bluffen.

Bij Endemol deed je hetzelfde, toch?
Ja, maar dan in de vorm van een mailtje. Ze bleken een vrouw te zoeken, maar dat wist ik niet eens. Ik werd aangenomen, terwijl er natuurlijk heel veel mensen zijn die een baan in de voetbalwereld willen. Live televisie was totaal nieuw voor mij. Voorheen nam ik itempjes op: Hallo, welkom bij NAC TV. Ik heb dan ook een lange aanloopperiode gehad. Mijn eerste live klus was de Europa Leaguewedstrijd tussen Vitesse en Anzhi Makhachkala, waar Guus Hiddink toen trainer was. Mijn analist was Gerald Sibon en voor hem was het ook een van de eerste keren. Hij was ook doodnerveus.

Toen was je ineens een BN’er.
Zo zie ik mezelf totaal niet. Bovendien keken er toen nog niet zo veel mensen naar Eredivisie Live, zoals Fox Sports toen heette.

Nu kijken er meer dan een half miljoen mensen naar bijvoorbeeld FC Twente-Feyenoord. Het aantal reacties is flink toegenomen, neem ik aan?
Als ik in een stadion loop, wordt er altijd wat geroepen. En niet alleen maar slechte dingen, hoor! Bij Feyenoord ben ik ooit het Rivella-meisje genoemd: een beetje vreemd, maar wel lekker. Maar ze kunnen ook grof zijn, ook op Twitter. Maar ik ben er immuun voor, denk ik. Als ze schrijven dat ik een domme snol ben, lach ik dat weg. Het is toch ongelooflijk dom om zoiets te sturen? En als ze ‘daar moet een piemel in’ zingen, denk ik: verzin eens iets originelers. Of hier, moet je deze tweet lezen: Staat dat ongelooflijk dom zeg, die bontkraag, bevestiging van het stereotype: blond en dom. Haha, wat moet ik daar nou mee? Dan ben je wel heel simpel, zeg.

Je vertelt dit allemaal lachend, maar heb je weleens gedacht: dit gaat veel te ver?
Ik heb lange tijd een stalker gehad. Via verschillende prepaid-telefoons stuurde hij berichtjes en hij was vaak in stadions aanwezig om foto’s te maken, terwijl ik aan het werk was. Ik heb er echt mee gezeten, want op een gegeven moment werd ik achtervolgd toen ik vanaf het stadion terug naar mijn huis in Breda reed. Soms stond hij drie keer per dag in mijn straat. Dat was heel freaky. Op een dag wilde ik hem in de auto afschudden en toen kreeg ik bijna een ongeluk. Het was geen fijne periode, waarin ik best af en toe wakker heb gelegen.

Hoe lang heb je last van hem gehad?
Vier jaar en het is nog niet helemaal voorbij. Ik krijg af en toe nog een berichtje met een kwetsende tekst. Ik hoop dat je dit en dat krijgt, kijk maar goed achterom op straat, dat soort dingen. Inmiddels ben ik totaal niet meer bang en lig ik er niet meer wakker van.

Maakt dat je werk minder leuk?
Nee, dat zie ik er totaal los van.

Maar zoiets heeft toch invloed op je leven?
Ik doe sommige dingen wel bewust anders, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat iedereen tegenwoordig overal foto’s van je maakt. Op vakantie werd ik een keer vastgelegd terwijl ik in mijn bikini iets van het strand raapte. Dat doe ik volgende keer dus anders, terwijl je daar normaal gesproken niet over nadenkt. Topless rondlopen doe ik ook niet meer, -O- -O- dan maar een wit bandje op mijn huid. Verder ben ik niet heel anders gaan leven.

Als BN’er heeft iedereen een mening over je. Bij Voetbal Inside hebben René van der Gijp en Johan Derksen het vaak over jouw uiterlijk.
Als ze over mij beginnen krijg ik het eerst heel warm en voel ik dat ik een rood hoofd krijg. Maar al snel, denk ik: dat is nergens voor nodig. Ze zeggen nooit dat ik een lelijk mormel ben, dat scheelt. Voor iedere vrouw is het leuk om te horen dat je er leuk uitziet. Ik krijg soms ook te horen dat ik een paardenkop heb, dat is minder prettig.

Toen ik op de redactie zei dat ik jou ging interviewen, begonnen de mannen gelijk over jouw voetbalkennis. Of beter gezegd: het gebrek daaraan.
Veel mensen zijn in de loop der jaren aan mij gewend geraakt en ‘geloven’ wat ik doe. Maar ik hoor nu nog steeds dat vrouwen niet thuishoren in het voetbal. Ik word vaak genoeg uitgemaakt voor domme koe. Dat kan me echt geen reet schelen. Ik weet wat ik kan. Naar aanloop van een wedstrijd bereid ik me tot bijna het maniakale toe voor. Ik ben zelf topsporter geweest, dus weet wat er in kleedkamers speelt, hoe iemand met blessures omgaat, et cetera. Toen ik begon met het programma De Eretribune moesten de gasten aan tafel ook aan mij wennen. Ze keken vooral de mannen aan tafel aan, mij niet. Ze waren niet gewend aan een vrouw die meepraat over voetbal. Overigens is mijn rol vooral die van aangever, ik moet de vragen stellen. Ik hoef zelf niet uit te wijden over tactiek ofzo.

Maar je moet wel kunnen doorvragen.
Zeker, dus ik moet volledig op de hoogte zijn. En soms denk ik zelf ook: ja, dat was inderdaad niet zo’n slimme vraag. Als de kritiek gegrond is, kan ik er iets mee. Dan doe ik het volgende keer anders. Ik heb op de sportacademie gezeten, lesgegeven op het CIOS en zelf aan topsport gedaan, dus ik weet hoe het eraan toe gaat in de sportwereld. Maar de voetbalwereld is natuurlijk wel een echte mannenwereld, daar moet je tegen kunnen.

Hoe lukt jou dat?
Tegen harde kritiek kunnen, het niet erg vinden dat ik vaak op uiterlijk word beoordeeld en mijn schouders ophalen omdat bijna alle mannen denken: die kan er geen reet van. Als vrouw in de voetbalwereld sta je altijd met 3-0 achter. Dat is niet gemakkelijk, maar ik heb nooit overwogen om ermee te stoppen. Deze baan is veel te leuk. Al zit er natuurlijk wel een houdbaarheidsdatum aan.

Al enige idee wat die datum is?
Als ik zo oud ben als Kees Jansma nu is, ben ik niet meer op tv, denk ik. Er komen bijna geen oudere vrouwen meer in beeld. Misschien ga ik hierna iets op de achtergrond doen. Bij een betaald voetbalclub of UEFA of FIFA, ik roep maar wat. In ieder geval niet meer op televisie, want mensen willen op een gegeven moment liever een jonger exemplaar op de buis zien. Maar voorlopig vind ik het nog veel te leuk om langs de lijn te staan en in de studio te zitten.

http://www.metronieuws.nl(...)r-wakker-van-stalker
pi_168872698
HARRY MENS HEEFT VIDEOBOODSCHAP VOOR RENÉ

Harry Mens is vaak een geliefd onderwerp van René, die zondag bij Carlo's TV Café zat. Ook de dochter van Harry kwam deze week te sprake. Dus werd het voor de presentator tijd om iets tegen René te zeggen.

http://www.voetbalinside.(...)eoboodschap_voor_ren

Filmpje in de link :P _O-
  maandag 13 februari 2017 @ 13:35:14 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168872875
quote:
Je vertelt dit allemaal lachend, maar heb je weleens gedacht: dit gaat veel te ver?
Ik heb lange tijd een stalker gehad. Via verschillende prepaid-telefoons stuurde hij berichtjes en hij was vaak in stadions aanwezig om foto’s te maken, terwijl ik aan het werk was. Ik heb er echt mee gezeten, want op een gegeven moment werd ik achtervolgd toen ik vanaf het stadion terug naar mijn huis in Breda reed. Soms stond hij drie keer per dag in mijn straat. Dat was heel freaky. Op een dag wilde ik hem in de auto afschudden en toen kreeg ik bijna een ongeluk. Het was geen fijne periode, waarin ik best af en toe wakker heb gelegen.

Hoe lang heb je last van hem gehad?
Vier jaar en het is nog niet helemaal voorbij. Ik krijg af en toe nog een berichtje met een kwetsende tekst. Ik hoop dat je dit en dat krijgt, kijk maar goed achterom op straat, dat soort dingen. Inmiddels ben ik totaal niet meer bang en lig ik er niet meer wakker van.
quote:
Ik krijg soms ook te horen dat ik een paardenkop heb, dat is minder prettig.
quote:
Stop hier eens mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 14:08:31 #11
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_168873393
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Stop hier eens mee.
Gatverdamme wat wil ik haar toch helemaal kapot neuken ik zie het al voor me ik in zo'n cafe ben normaal gesproken geen cafe mens maar goed zo op zijn tijd moet het kunnen zijn en ik zie haar daar zo zitten op een krukje met haar onaantrekkelijke vriendin en ze heeft haar benen gekruist en met de duim en wijsvinger speelt ze met haar haar en ik kan aan haar zien dat ze zich onwijs verveelt maar dan slaat het noodlot toe en haar vriendin moet weg omdat haar vriend haar net een berichtje heeft gestuurd met als onderwerp "ik zit in het ziekenhuis auw kom je" en aangezien deze vriendin een of andere mentale stoornis heeft waardoor ze zich niet durft uit te wijden over haar prive leven vertelt ze helene dat ze gewoon even naar huis moet om wat voor haar mama te doen en helene verveelt zich natuurlijk dood en zegt ok ik heb thuis niks te doen ik zal mijn zaterdagavond wel hier doorbrengen dat is in ieder geval beter dan thuis seizoen twee van friends afkijken en ik zie dat allemaal gebeuren van een afstand ik schat dat de afstand tussen ons tweetjes een meter of zeven is dat extrapoleer ik door de stelling van pythagoras en het getal pi toe te passen maar enfin ik dwaal af dus daar zit ze super verveeld uiteraard en ik zie 40 jarige vent die haar een drankje wil aanbieden en met haar wil aanklampen maar aan haar lichaamstaal kan ik zien dat ze totaal niet in hem is geinteresseerd dus ik denk dan hey jij hebt wat anders nodig ik loop naar haar toe maar onderweg struikel ik en ik hoor mijn maten natuurlijk keihard lachen en ik doe dat ook en zij ook maar op een vriendelijke manier en ze helpt me overeind tenminste dat probeert ze maar ik sta al op voordat ze me wil helpen en dat leidt er dus uiteindelijk toe dat de hoofden tegen elkaar botsen en daarna kijken we elkaar even aan springen de vonken er vanaf en dan vraag ik hey ben jij een archeoloog huh nee wat bedoel je zegt ze dan lachend want ze is natuurlijk enchanted door mijn prachtige uiterlijk en ontzettend dikke bobbel in mijn broek jaja hij is even lang als de arm van een baby en zo dik als een gevulde paprika mocht je dat willen weten nou zeg ik dan ik heb namelijk een grote bot die je zou kunnen onderzoeken hehe ze moet lachen maar is uiteraard wel benieuwd en zo ontzettend geil want ze heeft al jarenlang geen lul in die vochtige warme tunnel van plezier gehad dus dan neem ik haar mee naar huis maar dan blijkt mijn moeder nog steeds thuis te zijn tja dat gaat dus niet door en zo eindigt ze de avond toch met seizoen twee van friends je weet wel die ene aflevering waar doctor ramoray komt te overlijden
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 14:11:07 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168873513
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gatverdamme wat wil ik haar toch helemaal kapot neuken ik zie het al voor me ik in zo'n cafe ben normaal gesproken geen cafe mens maar goed zo op zijn tijd moet het kunnen zijn en ik zie haar daar zo zitten op een krukje met haar onaantrekkelijke vriendin en ze heeft haar benen gekruist en met de duim en wijsvinger speelt ze met haar haar en ik kan aan haar zien dat ze zich onwijs verveelt maar dan slaat het noodlot toe en haar vriendin moet weg omdat haar vriend haar net een berichtje heeft gestuurd met als onderwerp "ik zit in het ziekenhuis auw kom je" en aangezien deze vriendin een of andere mentale stoornis heeft waardoor ze zich niet durft uit te wijden over haar prive leven vertelt ze helene dat ze gewoon even naar huis moet om wat voor haar mama te doen en helene verveelt zich natuurlijk dood en zegt ok ik heb thuis niks te doen ik zal mijn zaterdagavond wel hier doorbrengen dat is in ieder geval beter dan thuis seizoen twee van friends afkijken en ik zie dat allemaal gebeuren van een afstand ik schat dat de afstand tussen ons tweetjes een meter of zeven is dat extrapoleer ik door de stelling van pythagoras en het getal pi toe te passen maar enfin ik dwaal af dus daar zit ze super verveeld uiteraard en ik zie 40 jarige vent die haar een drankje wil aanbieden en met haar wil aanklampen maar aan haar lichaamstaal kan ik zien dat ze totaal niet in hem is geinteresseerd dus ik denk dan hey jij hebt wat anders nodig ik loop naar haar toe maar onderweg struikel ik en ik hoor mijn maten natuurlijk keihard lachen en ik doe dat ook en zij ook maar op een vriendelijke manier en ze helpt me overeind tenminste dat probeert ze maar ik sta al op voordat ze me wil helpen en dat leidt er dus uiteindelijk toe dat de hoofden tegen elkaar botsen en daarna kijken we elkaar even aan springen de vonken er vanaf en dan vraag ik hey ben jij een archeoloog huh nee wat bedoel je zegt ze dan lachend want ze is natuurlijk enchanted door mijn prachtige uiterlijk en ontzettend dikke bobbel in mijn broek jaja hij is even lang als de arm van een baby en zo dik als een gevulde paprika mocht je dat willen weten nou zeg ik dan ik heb namelijk een grote bot die je zou kunnen onderzoeken hehe ze moet lachen maar is uiteraard wel benieuwd en zo ontzettend geil want ze heeft al jarenlang geen lul in die vochtige warme tunnel van plezier gehad dus dan neem ik haar mee naar huis maar dan blijkt mijn moeder nog steeds thuis te zijn tja dat gaat dus niet door en zo eindigt ze de avond toch met seizoen twee van friends je weet wel die ene aflevering waar doctor ramoray komt te overlijden
wtf
Oh.
  maandag 13 februari 2017 @ 14:24:32 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168873607
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168873754
Het is geen kutverhaal, maar het duurt wel lang hoor hee.
pi_168875445
quote:
6s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
HARRY MENS HEEFT VIDEOBOODSCHAP VOOR RENÉ

Harry Mens is vaak een geliefd onderwerp van René, die zondag bij Carlo's TV Café zat. Ook de dochter van Harry kwam deze week te sprake. Dus werd het voor de presentator tijd om iets tegen René te zeggen.

http://www.voetbalinside.(...)eoboodschap_voor_ren

Filmpje in de link :P _O-
HarryGod.
pi_168875506
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:48 schreef Zipportal het volgende:

[..]

HarryGod.
Harry je luistert potdimme niet.
pi_168875552
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/1103745949736086/

De jonge kijkers van Doordekken gaan nu ook VI kijken
pi_168875567
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Saai
Gewoon voetbal kijken vanavond
pi_168877283
KeesJansmaNL twitterde op maandag 13-02-2017 om 10:20:23 22.00 uur #foxsports #kennethperez10 en ik ontvangen bij #Natafelen Leo Driessen en Valentijn Driessen (geen familie) en Sjoerd Mossou reageer retweet
KeesGod
pi_168878174
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:28 schreef Zipportal het volgende:
KeesJansmaNL twitterde op maandag 13-02-2017 om 10:20:23 22.00 uur #foxsports #kennethperez10 en ik ontvangen bij #Natafelen Leo Driessen en Valentijn Driessen (geen familie) en Sjoerd Mossou reageer retweet
KeesGod
Sjoerdgod met die scheve bek van hem
pi_168880224
Vanavond Veltman en Tommie afmaken. Genot. Alleen kut dat die dikke er zit i.p.v. hansie
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 19:58:06 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_168880271
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Vanavond Veltman en Tommie afmaken. Genot. Alleen kut dat die dikke er zit i.p.v. hansie
Boskamp is genot joh.
What can change the nature of a man?
pi_168880296
Beugelsdijk speelde een moeizame wedstrijd
pi_168880553

Goede bril.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')