Hou alsjeblieft op, joh. Depay heeft alleen tegen fucking Midtjiylland iets laten zien in de afgelopen twee jaar. Houd jezelf niet voor de gek. Die man is een kansloos opgehemelde matige buitenspeler die net als Janssen geluk heeft gehad dat de Eredivisie een trieste competitie is geworden.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft wel gewoon individuele klasse.
zoquote:Op zondag 12 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op, joh. Depay heeft alleen tegen fucking Midtjiylland iets laten zien in de afgelopen twee jaar. Houd jezelf niet voor de gek. Die man is een kansloos opgehemelde matige buitenspeler die net als Janssen geluk heeft gehad dat de Eredivisie een trieste competitie is geworden.
Had goeie pot vorige week hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op, joh. Depay heeft alleen tegen fucking Midtjiylland iets laten zien in de afgelopen twee jaar. Houd jezelf niet voor de gek. Die man is een kansloos opgehemelde matige buitenspeler die net als Janssen geluk heeft gehad dat de Eredivisie een trieste competitie is geworden.
en tegen Bruggequote:Op zondag 12 februari 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens doet het goedquote:Op zondag 12 februari 2017 23:06 schreef Szura het volgende:
Babel![]()
'Lens speelt heel behoorlijk'
Buitenspelkoning in Oranje
FrontPage-humor jongens.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel de volgende opstelling voor:
Verhoeven
Cijntje - Van de Pavert - Blind - Willems
Strootman - Immers - Clasie
Kluivert - Babel - Denneboom
En voor het Wk naar Brazilie wilde hij Mathijssen in de verdediging.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Co wilde ooit Hateboer in Oranje, die man is totaal de weg kwijt.
Ik mis Ard van Peppen in deze opstellingquote:Op zondag 12 februari 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel de volgende opstelling voor:
Verhoeven
Cijntje - Van de Pavert - Blind - Willems
Strootman - Immers - Clasie
Kluivert - Babel - Denneboom
Die moet banken naast Vurnon Anitaquote:Op zondag 12 februari 2017 23:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis Ard van Peppen in deze opstelling
niet doenquote:Op zondag 12 februari 2017 23:08 schreef Szura het volgende:
Maar noemde iemand eigenlijk Elia in dat rijtje?
quote:Op zondag 12 februari 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:
We zitten in een discussieprogramma, maar het gaat er niet om wat Co vindt
Kingfloplandquote:Op zondag 12 februari 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Co Adriaanse is niet geschikt voor een voetbalpraatprogramma.
Vandaag nog gescoord!!!quote:Op zondag 12 februari 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Co, dit is een heel slecht argument.
Tijd voor een Co UIquote:Op zondag 12 februari 2017 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Co is definitief seniel verklaard. Ik heb hem lang gesteund maar dit is tragisch.
Kingfloplandquote:Op zondag 12 februari 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Co Adriaanse is niet geschikt voor een voetbalpraatprogramma.
Heb je genoten van azquote:Op zondag 12 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Blind vs Derksen wil ik zien. Schuif lekker aan bij Voetbal Inside.
Derksen snapt niets van voetbal, dus dan gaat Derksen stemverheffen en doet hij alsof hij gelijk heeft terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Blind vs Derksen wil ik zien. Schuif lekker aan bij Voetbal Inside.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |