De Petjeskwestie?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef nostra het volgende:
Toch ben je een vieze aandachtshoer. Want laten we eerlijk zijn Braad; je dat dit ook discreet kunnen doen. Je staat op internet, dat je [kies maar raak]. Had dit lekker tot een rechtszaak doen komen en was verder niet in de belangstelling getreden. Want, en dit komt misschien als een verrassing, dan maak je het alleen nog maar erger, dan maak je jezelf alleen nog maar meer belachelijk, want ik durf te wedden dat je nu de meest belachelijke uitspraken gaat doen.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef nostra het volgende:
Toch ben je een vieze aandachtshoer. Want laten we eerlijk zijn Braad; je dat dit ook discreet kunnen doen. Je staat op internet, dat je [kies maar raak]. Had dit lekker tot een rechtszaak doen komen en was verder niet in de belangstelling getreden. Want, en dit komt misschien als een verrassing, dan maak je het alleen nog maar erger, dan maak je jezelf alleen nog maar meer belachelijk, want ik durf te wedden dat je nu de meest belachelijke uitspraken gaat doen.
rustig aan nostra, braad is mn maatquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef nostra het volgende:
Nee het is gewoon een transcript uit zijn video met 'Patricia' vervangen door 'Braad'. Pot ketel.quote:
Onze held gaat dan toch eindelijk z'n zakken vullenquote:
Ah zo ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een transcript uit zijn video met 'Patricia' vervangen door 'Braad'. Pot ketel.
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal dan
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal dan
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:21 schreef nostra het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:01 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Nog een paar sletterig geklede vlogsters die we kunnen volgen?
Kan ik niet beoordelen, ken haar nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:15 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Ze ziet er niet slecht uit maar haar stem in die video's is wel ontzettend irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |