Alfie is sowieso een veel te abstracte schilder voor portretten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:04 schreef Leandra het volgende:
Alfie helemaal in de war omdat hij het gezicht van Ruth nog moest inkleuren.... grappig; hij ziet haar dus helemaal niet als "anders" terwijl zij zichzelf niet herkent in een gezicht op een wit vel, omdat de huid niet ingekleurd is.
Leerproces toch gewoon? Snap het wel.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:06 schreef Disana het volgende:
Dat iedere keer de beste aanwijzen helpt natuurlijk ook niet.
Dat kan, ik heb er geen verstand van. Maar ik weet zeker dat ik het op die leeftijd vreselijk gevonden zou hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Leerproces toch gewoon? Snap het wel.
Voorbereiden op de harde Angelsaksische werkelijkheid.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, in dit geval vond ik het niet zo nodig (en in een hoop andere gevallen ook niet).
George is wel een duidelijk voorbeeld daarvan mijn inziens.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:49 schreef Disana het volgende:
Leandra, je had toch wel gelijk met je vermoeden dat dit voornamelijk lower class kinderen zijn.
Ja. Is verder niet erg, maar het zal wel meespelen in hun reacties op elkaar en spelletjes.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
George is wel een duidelijk voorbeeld daarvan mijn inziens.
Sienna en Emily ook hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
George is wel een duidelijk voorbeeld daarvan mijn inziens.
Ondanks het feit dat ie erg op zichzelf is, inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sienna en Emily ook hoor.
George heeft vast een stoere vader de behoorlijk smooth is, want hij geeft van die blikken en antwoorden die ze op die leeftijd niet van zichzelf hebben.
Zou dat ja? Zo vroeg al?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Is verder niet erg, maar het zal wel meespelen in hun reacties op elkaar en spelletjes.
Ik denk dat het op die leeftijd vooral heel erg effect heeft op je sociale interactie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat het invloed heeft of je ouders veel te besteden hebben of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |