* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:Gelukkig woon ik nog in het warme huisje van m'n papa en mama
Op maandag 9 december 2002 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik nog niet, want ik heb van die radiatoren en met van die metertjes erop en ik zie het geld uit mijn portemonnee verdwijnen als de metertjes omhoog gaan....* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:
Ik nog niet, want ik heb van die radiatoren en met van die metertjes erop en ik zie het geld uit mijn portemonnee verdwijnen als de metertjes omhoog gaan....* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:Jemig, het vriest buiten, als je dan nog niet de 'kachel' aan hebt staan, wanneer komt er dan voor jou het punt dat je dat ding wčl aan zet... waarom heb je uberhaupt dan nog verwarming in huis?
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 09-12-2002 18:08]
quote:Hij staat op de antie bevries stand..
Op maandag 9 december 2002 18:06 schreef Nadientje het volgende:[..]
grapjas... dan was je nu toch een ijsblokje
quote:Hier ook zo, daarom is het hier niet zo erg koud... 16 graden zie ik net..
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef Peewee het volgende:
Hier idem situatie met die metertjes! Daarom issie nog niet aan, maar ik zit nu wel in een t-shirt achter de pc omdat mijn buren (beneden, links én rechts) over de 75 jaar oud zijn en de hele dag die verwarming op standje sambal hebben staan. Daarvan profiteer ik weer een beetje mee,..
Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
quote:Was eraan kapot dan?
Op maandag 9 december 2002 18:05 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Mijn verwarming is het grootste deel van de tijd kapot(zie ook de douche)
quote:en elk jaar 6.5% erbij, niet zo slim dus..
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef kwib het volgende:
Mijn huisbaas betaalt gas/water/licht. Ik betaal alleen veel te veel huur dus die kachel staat altijd aan. Als het te warm is gooi ik het raam wel open.Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
Tis nu ?? graden, wel lekker. Stadsverwarming roeleert
quote:Als je dan toch zo nodig wil dat je huisbaas zich scheel betaalt, kun je beter in de warme maanden een ventilator aanzetten. Dan heb je er zelf nog wat aan... beetje suf om je expres gek te gaan zitten zweten.
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef kwib het volgende:
Mijn huisbaas betaalt gas/water/licht. Ik betaal alleen veel te veel huur dus die kachel staat altijd aan. Als het te warm is gooi ik het raam wel open.Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Precies. BHFH laat zich niet kisten door die uitzuigers van de energiebedrijven.
quote:Ik heb zelfs een aantal radiatoren dichtgeschroefd, omdat ze warmte lekten en dus de metertjes gingen lopen al stonden ze uit..
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Vork het volgende:[..]
Jemig, het vriest buiten, als je dan nog niet de 'kachel' aan hebt staan, wanneer komt er dan voor jou het punt dat je dat ding wčl aan zet... waarom heb je uberhaupt dan nog verwarming in huis?
Alleen die in de woonkamer kan ik in geval van nood aanzetten.
quote:Dan mag je hopen dat die dichtgeschroefde niet al te dicht op een koude tochtige buitenmuur op het noorden liggen en dat het niet nog harder gaat vriezen. Anders loop je het risico dat ze kapotvriezen.
Op maandag 9 december 2002 18:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb zelfs een aantal radiatoren dichtgeschroefd, omdat ze warmte lekten en dus de metertjes gingen lopen al stonden ze uit..
quote:En jouw metertjes gaan ook vrolijk mee op de warmte die van de buren komt.
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef Peewee het volgende:
Hier idem situatie met die metertjes! Daarom issie nog niet aan, maar ik zit nu wel in een t-shirt achter de pc omdat mijn buren (beneden, links én rechts) over de 75 jaar oud zijn en de hele dag die verwarming op standje sambal hebben staan. Daarvan profiteer ik weer een beetje mee,..
quote:Een bevroren radiator is niet zo'n groot probleem. Het wordt pas vervelend als het weer gaat ontdooien naderhand.
Op maandag 9 december 2002 18:15 schreef Jojogirl het volgende:Anders loop je het risico dat ze kapotvriezen.
En ik heb hier de verwarming ook aanstaan, ben nog niet zo heel hard aan het stoken, maar zo koud is het ook nog niet... De thermometer in de keuken geeft aan dat het daar zo'n 14 graden is.
quote:Dat probeerde ik laatst met bier. Na anderhalf uur toch maar weer naar binnen gesleept, 'k wilde niet het risico lopen dat de flesjes de kou niet zouden weerstaan...
Op maandag 9 december 2002 18:23 schreef StrayDog het volgende:
Eten en drinken kun je met deze temperatuur ook buiten bewaren, dan kun je ook nog de stekker van de ijskast eruit trekken wat ook weer stroom spaart
Ik wil bier drinken, geen bierlollie
quote:Ik had kunnen weten dat dit een topic van jouw zou zijn!
Ik heb vandaag alle verwarmingen in huis een stuk of 11 aangezet, ow ja en ook nog de vloerverwarming!
Van mij mag de winter nog wel ff blijven hier.
Ik hou ook wel van lekker zuinig. Gewoon goed de deuren dichthouden en de onderburen stoken ook redelijk door. Maar nu wordt het toch echt te koud..
quote:En daar hadden we het net nog over, van die mensen die zo zuinig zijn dat ze niet de kachel hoger zetten maar een extra trui aan doen. Bahhh echt vreselijk!!!!!!
* pos zet de kachel op 30 graden
quote:ja hier staat de verwarming op 23 graden, maar me tenen zijn nog steeds ijsklompjes
quote:Dat heb ik ook.
Op maandag 9 december 2002 18:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb zelfs een aantal radiatoren dichtgeschroefd, omdat ze warmte lekten en dus de metertjes gingen lopen al stonden ze uit..
Normaal heb ik heel weinig mn verwarming aan omdat mn buren het hier tot een graad of 16-17 warm stoken, en dat is vaak genoeg.
En ook ik ben een van de mensen die zn rekeningen zelf moet betalen
mijn pc draait zelfs op 16 graden ( cpu) en 11 graden ( chassis)
kun je nagaan hoe koud he tin de rest van mijn kamer is..
*ril*
Ik heb ook nog twee PC's aanstaan en die geven ook een behoorlijk bak warmte af!
quote:Dat zeg ik, als die metertjes een beetje warm worden (door de zon/oven/achterkant vd koelkast) dan geven ze ook verbruik aan
Op maandag 9 december 2002 21:26 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Dat heb ik ook.
Ik heb radiatoren in keuken en badkamer nooit aan, toch geeft het metertje aan dat er verbruikt is!
P.S. Af en toe zitten wij ook nog voor een brandende open haard
quote:Komen mensen wel eens meer dan een keer bij jou op bezoek?
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hier ook zo, daarom is het hier niet zo erg koud... 16 graden zie ik net..
quote:Hier naast mij zit nog zo'n persoon
Op dinsdag 10 december 2002 00:40 schreef MSXUser het volgende:
Verwarming staat hier lekker te gloeien...Ook in de auto kan het me niet warm genoeg zijn.
quote:Heerlijk, gewoon 25 a 30 graden in de auto...
Op dinsdag 10 december 2002 00:41 schreef Juup© het volgende:Hier naast mij zit nog zo'n persoon
EEN BEETJE FLAUW HOOR loďs om mijn topique te sluiten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |