* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:Gelukkig woon ik nog in het warme huisje van m'n papa en mama
Op maandag 9 december 2002 18:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik nog niet, want ik heb van die radiatoren en met van die metertjes erop en ik zie het geld uit mijn portemonnee verdwijnen als de metertjes omhoog gaan....* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:
Ik nog niet, want ik heb van die radiatoren en met van die metertjes erop en ik zie het geld uit mijn portemonnee verdwijnen als de metertjes omhoog gaan....* BloodhoundFromHell trekt nog maar een extra trui aan
quote:Jemig, het vriest buiten, als je dan nog niet de 'kachel' aan hebt staan, wanneer komt er dan voor jou het punt dat je dat ding wèl aan zet... waarom heb je uberhaupt dan nog verwarming in huis?
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 09-12-2002 18:08]
quote:Hij staat op de antie bevries stand..
Op maandag 9 december 2002 18:06 schreef Nadientje het volgende:[..]
grapjas... dan was je nu toch een ijsblokje
quote:Hier ook zo, daarom is het hier niet zo erg koud... 16 graden zie ik net..
Op maandag 9 december 2002 18:08 schreef Peewee het volgende:
Hier idem situatie met die metertjes! Daarom issie nog niet aan, maar ik zit nu wel in een t-shirt achter de pc omdat mijn buren (beneden, links én rechts) over de 75 jaar oud zijn en de hele dag die verwarming op standje sambal hebben staan. Daarvan profiteer ik weer een beetje mee,..
Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
quote:Was eraan kapot dan?
Op maandag 9 december 2002 18:05 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Mijn verwarming is het grootste deel van de tijd kapot(zie ook de douche)
quote:en elk jaar 6.5% erbij, niet zo slim dus..
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef kwib het volgende:
Mijn huisbaas betaalt gas/water/licht. Ik betaal alleen veel te veel huur dus die kachel staat altijd aan. Als het te warm is gooi ik het raam wel open.Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
Tis nu ?? graden, wel lekker. Stadsverwarming roeleert
quote:Als je dan toch zo nodig wil dat je huisbaas zich scheel betaalt, kun je beter in de warme maanden een ventilator aanzetten. Dan heb je er zelf nog wat aan... beetje suf om je expres gek te gaan zitten zweten.
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef kwib het volgende:
Mijn huisbaas betaalt gas/water/licht. Ik betaal alleen veel te veel huur dus die kachel staat altijd aan. Als het te warm is gooi ik het raam wel open.Dan betaalt mijn huisbaas zich tenminste scheel
quote:
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Precies. BHFH laat zich niet kisten door die uitzuigers van de energiebedrijven.
quote:Ik heb zelfs een aantal radiatoren dichtgeschroefd, omdat ze warmte lekten en dus de metertjes gingen lopen al stonden ze uit..
Op maandag 9 december 2002 18:07 schreef Vork het volgende:[..]
Jemig, het vriest buiten, als je dan nog niet de 'kachel' aan hebt staan, wanneer komt er dan voor jou het punt dat je dat ding wèl aan zet... waarom heb je uberhaupt dan nog verwarming in huis?
Alleen die in de woonkamer kan ik in geval van nood aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |