abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168858038
Ik las net dit artikel:

http://www.nu.nl/weekend/(...)k-leermoment-is.html

Dit, en de secondlovereclames, irriteren mij nu al tijden. Prima als je een open relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet vreemdgaan. Dat is bewust merrdere partners hebben die van elkaar en je voorkeur afweten.

Vreemdgaan, het bewust bedriegen en voorliegen van je partner, die alles voor je overheeft, daar heb ik geen woorden voor.

Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen.
  zondag 12 februari 2017 @ 18:53:56 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168858243
Hoezo normaliseren? Het is zou oud als het bestaan van relaties. En ik heb altijd het idee dat vreedgaan iets is dat iemand zijn karakter zit. De ene is er gevoelig voor en de ander zal het nooit doen.
pi_168858263
"Intimiteitscoach Schueler stelt dat je eigenlijk vóór je vreemdgaat al eerlijk zou moeten zijn tegen je partner."

Joh. Ga dan inderdaad gewoon een open relatie aan in plaats van je partner te verraden.

Overigens impliceert ze ook, en dat is volgens mij ook het belangrijkste motief om vreemd te gaan, dat het gaat om macht.

"Het kan ook een manier zijn van iemand om zich even te onttrekken aan het drukke leven met werk, man en kinderen. Dat autonome, het feit dat die affaire iets van jezelf is, wordt door sommigen als prettig ervaren."
pi_168858465
intimiteitscoach, sensualiteitstrainer en verleidkundige :') _O- 8)7
pi_168858549
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
intimiteitscoach, sensualiteitstrainer en verleidkundige :') _O- 8)7
Ik teken voor een beetje lekkere verleidkundige hoor. Kan ik de rekening indienen bij de zorgverzekering?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168858632
Hoezo zou haar leven een hel worden? Hij is degene die vreemdgaat, zij weet misschien niet van jou bestaan af. Misschien wel, maar nog is je vriend de persoon die er voor kiest om jou te bedriegen.
pi_168858653
Kan er ook slecht tegen, en secondlove enzovoort mag van mij verboden worden
  zondag 12 februari 2017 @ 19:13:09 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168858745
Ik heb niet het idee dat dat secondlove nou zo'n grandioze impact heeft
pi_168858772
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik teken voor een beetje lekkere verleidkundige hoor. Kan ik de rekening indienen bij de zorgverzekering?
Misschien leert ze je zo goed verleiden dat het nog lukt ook :@
pi_168858786
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb niet het idee dat dat secondlove nou zo'n grandioze impact heeft
Men biedt een platform. Mensen die vreemd willen gaan doen dat ook wel zonder secondlove ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 februari 2017 @ 19:16:19 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168858839
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Men biedt een platform. Mensen die vreemd willen gaan doen dat ook wel zonder secondlove ja.
Ik vraag me ook af of er veel tot stand komt op die site
pi_168858852
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik las net dit artikel:

Dit, en de secondlovereclames, irriteren mij nu al tijden. Prima als je een open relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet vreemdgaan. Dat is bewust merrdere partners hebben die van elkaar en je voorkeur afweten.

Vreemdgaan, het bewust bedriegen en voorliegen van je partner, die alles voor je overheeft, daar heb ik geen woorden voor.

Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen.
:') ^ :')

Persoonlijk vind ik dreigementen uiten van dezelfde orde als liegen. Beiden not done.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168858869
quote:
psycho stalker gespot
  zondag 12 februari 2017 @ 19:17:57 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168858893
quote:
Ik las net dit artikel:

Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig.

Mja, een dergelijk agressieve houding vind ik ook wat bedenkelijk trouwens
  zondag 12 februari 2017 @ 19:30:43 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168859209
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mja, een dergelijk agressieve houding vind ik ook wat bedenkelijk trouwens
Daar kan je als man ook maar twee dingen op zeggen:
1. "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"
2. "Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen"

En vervolgens op zoek gaan naar iemand anders.
So we just called him Fred
  Licht Ontvlambaar zondag 12 februari 2017 @ 19:31:04 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_168859215
quote:
Ik las net dit artikel:

Nogal een aanname...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_168863570
quote:
Ik las net dit artikel:

Prima, als dit jouw mening is, maar waarom val je ons hiermee lastig?
Personen die mij aan het begin van een relatie zulke boodschappen meegeven, die mogen van mij direct weer vertrekken.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:06:00 #18
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168864188
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Personen die mij aan het begin van een relatie zulke boodschappen meegeven, die mogen van mij direct weer vertrekken.
Wellicht dat ze dat tegen ts ook zeggen.
Bij iemand die zegt 'Ik zeg aan het begin van elke relatie' vraag ik me af hoeveel relaties er dan al de revue zijn gepasseerd. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:23:07 #19
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168864737
quote:
Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden.
Jij wil zo'n triest figuur worden in de toekomst?:
http://www.ad.nl/bizar/be(...)-de-straat~aa13c109/
Deze minnares wist niet dat hij niet single was. Je zou hooguit jezelf voor schut zetten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
pi_168865034
Ik ga er dan ook van uit dat ze niet vreemdgaan. Beter zeggen dat je dat absoluut niet pikt en dat er consequenties aan vast zitten (en nee, ik ga niet gillen als een soepwijf op straat of geweld gebruiken, ik heb wel geraffineerdere oplossingen), mag diegene zelf meteen bedenken of het niet relevant is voor hem of dat hij zijn lul niet binnenboord kan houden.
pi_168865094
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:23 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Jij wil zo'n triest figuur worden in de toekomst?:
http://www.ad.nl/bizar/be(...)-de-straat~aa13c109/
Deze minnares wist niet dat hij niet single was. Je zou hooguit jezelf voor schut zetten.
Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:37:28 #22
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168865128
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:36 schreef Gudetama het volgende:

[..]

Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend.
Ook lezen he? Het was een appartement van een vriend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 12-02-2017 22:47:29 ]
  zondag 12 februari 2017 @ 22:51:15 #23
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_168865506
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Prima, als dit jouw mening is, maar waarom val je ons hiermee lastig?
Haha, dit dus.

Je op zo'n manier al druk maken om iets dat mogelijk zou kunnen gebeuren...

Ik zou m'n energie in positievere zaken steken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_168865567
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:36 schreef Gudetama het volgende:

[..]

De man ging toch vreemd?
pi_168865673
quote:

"Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen."

"Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend."

Jij bent echt knettergek.

Fucking naïef ook. Die mannen zijn jouw bezit niet en vreemdgaan doen ze toch wel, of je ze nou bedreigt of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')