Ik teken voor een beetje lekkere verleidkundige hoor. Kan ik de rekening indienen bij de zorgverzekering?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:02 schreef Harmankardon het volgende:
intimiteitscoach, sensualiteitstrainer en verleidkundige![]()
![]()
Misschien leert ze je zo goed verleiden dat het nog lukt ookquote:Op zondag 12 februari 2017 19:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik teken voor een beetje lekkere verleidkundige hoor. Kan ik de rekening indienen bij de zorgverzekering?
Men biedt een platform. Mensen die vreemd willen gaan doen dat ook wel zonder secondlove ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb niet het idee dat dat secondlove nou zo'n grandioze impact heeft
Ik vraag me ook af of er veel tot stand komt op die sitequote:Op zondag 12 februari 2017 19:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Men biedt een platform. Mensen die vreemd willen gaan doen dat ook wel zonder secondlove ja.
quote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik las net dit artikel:
http://www.nu.nl/weekend/(...)k-leermoment-is.html
Dit, en de secondlovereclames, irriteren mij nu al tijden. Prima als je een open relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet vreemdgaan. Dat is bewust merrdere partners hebben die van elkaar en je voorkeur afweten.
Vreemdgaan, het bewust bedriegen en voorliegen van je partner, die alles voor je overheeft, daar heb ik geen woorden voor.
Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen.
psycho stalker gespotquote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen.
Mja, een dergelijk agressieve houding vind ik ook wat bedenkelijk trouwensquote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik las net dit artikel:
Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig.
Daar kan je als man ook maar twee dingen op zeggen:quote:Op zondag 12 februari 2017 19:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja, een dergelijk agressieve houding vind ik ook wat bedenkelijk trouwens
Nogal een aanname...quote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik las net dit artikel:
Dit, en de secondlovereclames, irriteren mij nu al tijden. Prima als je een open relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet vreemdgaan. Dat is bewust merrdere partners hebben die van elkaar en je voorkeur afweten.
Vreemdgaan, het bewust bedriegen en voorliegen van je partner, die alles voor je overheeft, daar heb ik geen woorden voor.
Prima, als dit jouw mening is, maar waarom val je ons hiermee lastig?quote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik las net dit artikel:
Wellicht dat ze dat tegen ts ook zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:
Personen die mij aan het begin van een relatie zulke boodschappen meegeven, die mogen van mij direct weer vertrekken.
Jij wil zo'n triest figuur worden in de toekomst?:quote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden.
Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:23 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Jij wil zo'n triest figuur worden in de toekomst?:
http://www.ad.nl/bizar/be(...)-de-straat~aa13c109/
Deze minnares wist niet dat hij niet single was. Je zou hooguit jezelf voor schut zetten.
Ook lezen he? Het was een appartement van een vriend.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:36 schreef Gudetama het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend.
Haha, dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima, als dit jouw mening is, maar waarom val je ons hiermee lastig?
Personen die mij aan het begin van een relatie zulke boodschappen meegeven, die mogen van mij direct weer vertrekken.
De man ging toch vreemd?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:36 schreef Gudetama het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend.
Jij bent echt knettergek.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:44 schreef Gudetama het volgende:
"Ik zeg aan het begin van elke relatie dat als hij vreemdgaat, zijn en haar levens beiden een hel worden. Tot nu toe heeft niemand het zich in zijn hoofd gehaald gelukkig. Liegende scharrels heb ik ook gehad, maar daar voldeed een flinke ruzie achteraf. Vreemdgaan is hoogverraad en dan kan je je rust dag zeggen."
"Ik moest er wel om lachen, die slet heeft het gewoon verdiend. Een single man, hahaha, je ziet toch aan het huis zelf dat er meerdere mensen wonen (vrouwenkleding?) Ne,e deze slet heeft de moffenmeidbehandeling meer dan verdiend."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |