Als hij nu niet wint, dan wint hij nooit meerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het Wright ook wel ondanks dat het natuurlijk een vervelende act van die gozer is.
Heeft die al een tijd maar bedankt Hansquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Ron wil ook bij het wereldje horen, en heeft een tattoo genomen.
Moet je na gaan, hoe vaak Ron op TV komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die al een tijd maar bedankt Hans
Ik zie hem op de vloer regelmatig voorbij komen op de stream dus vandaarquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je na gaan, hoe vaak Ron op TV komt.
Een bijdehandje ook nog.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:54 schreef hafcfan het volgende:
Ron is echt een vreselijk figuur om naar te kijken. Wat traag en dik
Die blik die hij heeft vlak voor hij gooitquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:54 schreef hafcfan het volgende:
Ron is echt een vreselijk figuur om naar te kijken. Wat traag en dik
twitter:Tonzon twitterde op donderdag 02-03-2017 om 23:11:05Haal meer uit uw spaargeld, stop wat onder de vloer. Hoger rendement, meer wooncomfort en minder vochtproblemen.… https://t.co/ss4zgbbYzG reageer retweet
Ja die VDV met zijn 86 gemiddeld gaat schroeien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zet mijn geld op Superkin, Vd Voort of een Huybrechts die de finale gaan halen. Verwacht dat Wright enorme kutloting krijgt als hij al van Chisnall wint. WE KRIJGEN EEN VERRASSENDE WINNAAR MENSEN!
Outsider aldus Co Stompequote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die VDV met zijn 86 gemiddeld gaat schroeien.
Maak je tbs eens afquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zet mijn geld op Superkin, Vd Voort of een Huybrechts die de finale gaan halen. Verwacht dat Wright enorme kutloting krijgt als hij al van Chisnall wint. WE KRIJGEN EEN VERRASSENDE WINNAAR MENSEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |