Ja het heeft eigenlijk alleen maar voordelenquote:Op maandag 3 april 2017 09:15 schreef TheVulture het volgende:
En ik hoop het verder omdat ik een tripje naar Milaan of Turijn wel zie zitten
haha, vind je Salvador soms leukquote:Op maandag 3 april 2017 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik wil persoonlijk liever dat Portugal wint maar een beetje realistisch gezien gun ik het Italië. Aleee.
Niet knap, wel lekker eigenzinnig/interessant.quote:Op maandag 3 april 2017 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha, vind je Salvador soms leuk
juist dat vind ik ookquote:Op maandag 3 april 2017 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet knap, wel lekker eigenzinnig/interessant.
Zelfde geldt voor Francesco eigenlijk, want die is (vind ik...) alles behalve knap en tóch leuk door zijn persoonlijkheid en charisma.
Heb jij net een Facebookpost van mij geliked toevallig op de ESCtoday pagina?quote:Op maandag 3 april 2017 12:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
juist dat vind ik ook
Ilinca en Alex, Francesco en die van noorwegen Jowst hebben voor mij de leukste persoonlijkheid, humor en charisma
maar dat is mijn persoonlijke mening en daar mag je het niet mee eens zijn hoor
quote:Op maandag 3 april 2017 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij net een Facebookpost van mij geliked toevallig op de ESCtoday pagina?
hahaquote:Op maandag 3 april 2017 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, het was een jongeman die Nicky heet, toeval.
Ik was het ook nietquote:Op maandag 3 april 2017 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, het was een jongeman die Nicky heet, toeval.
Ik had toevallig vandaag ook gepost 😌😄quote:Op maandag 3 april 2017 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij net een Facebookpost van mij geliked toevallig op de ESCtoday pagina?
Omdat we eerst veertienhonderd meer die andere versie hebben gehoordquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat knipje in de ESF-versie blijft wel een beetje vreemd klinken trouwens
Nog een paar keer luisteren, de live versie dan. Dan fluit je het de komende weken zonder dat je het wilt. Come to the gorilla sidequote:Op dinsdag 4 april 2017 01:06 schreef Nattekat het volgende:
Ook maar even opgezocht... kom er niet eens helemaal doorheen
Bij liedjes als Euphoria, Only Teardrops en Heroes was er meteen die klik. Ook Rusland vorig jaar was
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:23 schreef Momo... het volgende:
Ik heb dit nummer al 100 keer beluisterdNormaal doe ik dat echt niet zo veel met songfestival nummers.
Eerste keer - ok
Tweede keer - wel catchy
Derde keer - leuk zeg
Vijfde keer - Namaste ALEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |