Je hebt nog niks gemistquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut, net te laat de TV aangezet.
Dacht dat het 14.45 begon
fair enoughquote:
Livin' on the edge deze manquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
fair enough
dit valt wel precies goed op de dag. Al zou ik eigenlijk nog een uur iets aan mijn studie moeten doen, maar dat ga ik niet doen.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
fair enough
dit valt wel precies goed op de dag. Al zou ik eigenlijk nog een uur iets aan mijn studie moeten doen, maar dat ga ik niet doen.
Ja ze hebben er zojuist iets voor morgenochtend opgegooid, ga lekker weg ofzo. Doe dat eerder. Ik weiger aan deze zooi mee te werken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Livin' on the edge deze man
Als er dan ook nog biatlon is zakken ze helemaal maar in de strontquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ze hebben er zojuist iets voor morgenochtend opgegooid, ga lekker weg ofzo. Doe dat eerder. Ik weiger aan deze zooi mee te werken.
Jup en de rest van de dag die nog komt heb ik andere dingen te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als er dan ook nog biatlon is zakken ze helemaal maar in de stront
Duitsers verdelen die rechten bijna altijd en we zijn inmiddels over de helft.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup en de rest van de dag die nog komt heb ik andere dingen te doen.
Waarom zendt ZDF niets uit?
ah nu op EINZ dus?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Duitsers verdelen die rechten bijna altijd en we zijn inmiddels over de helft.
Ongeveer jaquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus wachten tot zo'n 15.00 voor de toppers komen?
Ekaterina Avvakumova, Timofey Lapshin en Alexander Starodubets op zich ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anna Frolina lijkt me geen Zuid-Koreaanse
Avvakumova wel dan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anna Frolina lijkt me geen Zuid-Koreaanse
Timofey en Alexander klinken ook niet heel vrouwelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ekaterina Avvakumova, Timofey Lapshin en Alexander Starodubets op zich ook niet.
Koopturkenquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net als Qatar en Bahrein die allemaal gekochte atleten hebben
Tijd dat ze eens wat reserverussen oppikken in het biatlon.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net als Qatar en Bahrein die allemaal gekochte atleten hebben
Waar blijft NOC*NSFquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd dat ze eens wat reserverussen oppikken in het biatlon.
Uh, oke.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Laukkanen met één misser nog maar na drie schietbeurten
Dat moeten bijna wel 3-4 missers worden zo.
Uiteraard net als je dat zegt de eerste keer in vijf jaar dat ze in een wedstrijd met vier schietbeurten daadwerkelijk onder de twee missers blijft. Minder dan twee is in een sprint overigens ook een zeldzaamheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |