Misschien een klein beetje gas terug genomen om wat meer te hebben voor de laatste schietbeurt? Who knows.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel beslist. Koukalova loopt hard in, dus die gaat hier gewoon goud pakken.
Hoezo?quote:
Die kwam als een zombie naar de schietbaan.quote:
Gaat Zuid-Korea dan nog een blik russen opentrekken?quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Zuid-Korea slaat hier wel ff een dikke slag in de Nations Cup trouwens, top-22 is dan wel zo goed als zeker als er niks raars meer gebeurt dit seizoen en dus zijn er 6 olympische startbewijzen beschikbaar voor landen van buiten de top-22 van de Nations Cup
Neuh, ze hebben er nu genoeg voor een mooie gemengde estafettequote:Op woensdag 15 februari 2017 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Zuid-Korea dan nog een blik russen opentrekken?
En ik sta ook!quote:
Nu niet meerquote:
Kaisa zit er op snelheid wel gewoon prima bij, zowel in de sprint als vandaag. Dorin Habert was vooral vandaag echt matig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
Koukalova zal de massastart wel winnen, ze lijkt echt sterker dan ooit. Laura en Gabi zijn echt een klasse beter dan Kaisa en Marie dit WK, dat verbaast mij eigenlijk wel.
De Fransen vielen enorm tegen vandaag, benieuwd wat dat geeft bij de estafette.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kaisa zit er op snelheid wel gewoon prima bij, zowel in de sprint als vandaag. Dorin Habert was vooral vandaag echt matig.
Skitijden van Frankrijk in de sprint:quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Fransen vielen enorm tegen vandaag, benieuwd wat dat geeft bij de estafette.
Dat verhaal over zijn eerste wedstrijd, geweertje van 6kg en 19 missersquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:20 schreef showtimer het volgende:
Duitsers gooien er even een Hongaar tussendoor
33 seconden moet makkelijk lukken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Moravec, kom op, slotronde van je leven!
Tot nu toe 18-22 seconden verloren per ronde, met een dolle slotronde van Fourcade houd ik mijn hart nog wel even vastquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
33 seconden moet makkelijk lukken.
Die was niet zo heel dol.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot nu toe 18-22 seconden verloren per ronde, met een dolle slotronde van Fourcade houd ik mijn hart nog wel even vast
Vergeet Murrica niet.quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Die laatste schietbeurt van JTB wordt beslissend dus.
Ik wilde het net posten, komt 'iequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |