jeugdsentiment... draaiden we in de bus tijdens de werkweek naar Normandië en Parijsquote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stiekem is dit toch wel een heel mooi nummer
quote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
ok1 vertrekt... en Oscar draait There She Goes en Daar Gaat Ze...
Toeval?
Toeval bestaat niet....quote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Toeval?
Zometeen komt Eric Carmen - All by myselfquote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Toeval?
scherpquote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Toeval?
Neequote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Toeval?
geen 80'squote:Op zondag 12 februari 2017 01:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zometeen komt Eric Carmen - All by myself
Detailquote:
alone van heart is wel 80s toch?quote:
Ja ophouden eng mens... ik zet net Sign Your Name klaarquote:Op zondag 12 februari 2017 01:41 schreef Diaan73 het volgende:
Oscar, wil jij nog een nummer van Terence Trent d'Arby draaien? Maakt niet uit welke.
oehquote:
... een nummer dat grotendeels op klassieke muziek is gebaseerd, trouwensquote:Op zondag 12 februari 2017 01:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zometeen komt Eric Carmen - All by myself
quote:Op zondag 12 februari 2017 01:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ophouden eng mens... ik zet net Sign Your Name klaar
quote:Op zondag 12 februari 2017 01:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is nog steeds niet gedraaidquote:Op zondag 12 februari 2017 01:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb wel op hem gestemd, maar een ander nummer. Ik vind het onvoorstelbaar dat hij niet in de top2000 staat.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze stond op mijn stemlijst
Had echt verwacht op meer stemmen....
Welke?quote:Op zondag 12 februari 2017 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn verzoekje is nog steeds niet gedraaid![]()
Arme ik.
Let Her Down Easy, prachtig nummer. Een paar jaar geleden ook nog gecoverd door George Michael, trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:44 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Diaan73 was vroeger groot fan van Terence Trent d'Arby
#justiceforterencequote:Op zondag 12 februari 2017 01:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel op hem gestemd, maar een ander nummer. Ik vind het onvoorstelbaar dat hij niet in de top2000 staat.
GM kon goed coveren trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Let Her Down Easy, prachtig nummer. Een paar jaar geleden ook nog gecoverd door George Michael, trouwens.
Had om Fine Young Cannibals gevraagd... I'm Not The Man I Used To Be (of anders Good Thing of She Drives Me Crazy)quote:
Sowieso ondergewaardeerd zanger... hij had een fenomenale stemquote:
quote:
zaten qua tijd wel erg dicht bij elkaarquote:Op zondag 12 februari 2017 01:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer
Maar volgens mij qua muziek wel deels gejat van MJ's Liberian Girl
en ik Fun Boy Three & Bananarama - It Ain't What You Do It's The Way That You Doquote:Op zondag 12 februari 2017 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had om Fine Young Cannibals gevraagd... I'm Not The Man I Used To Be (of anders Good Thing of She Drives Me Crazy)
Ja hallo! Je bent te laat!quote:
Ja, ik heb ook even gekeken..... kan bijna niet qua tijd of wel?quote:Op zondag 12 februari 2017 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaten qua tijd wel erg dicht bij elkaar
Het was vooral een fantastische zanger. Geweldige stem én stembeheersing. Hoe hij Somebody To Love tijdens dat Freddie Mercury tribute-concert neerzette.... knap hoor.quote:
meer toeval I guessquote:Op zondag 12 februari 2017 01:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook even gekeken..... kan bijna niet qua tijd of wel?
quote:Op zondag 12 februari 2017 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was vooral een fantastische zanger. Geweldige stem én stembeheersing. Hoe hij Somebody To Love tijdens dat Freddie Mercury tribute-concert neerzette.... knap hoor.
ik durf te stellen dat hij daar verreweg de beste zanger was.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was vooral een fantastische zanger. Geweldige stem én stembeheersing. Hoe hij Somebody To Love tijdens dat Freddie Mercury tribute-concert neerzette.... knap hoor.
afterpartyquote:Op zondag 12 februari 2017 01:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn bezig met de sublijst. Nummers die de lijst niet hebben gehaald.
quote:Op zondag 12 februari 2017 01:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn bezig met de sublijst afterparty. Nummers die de lijst niet hebben gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |