Die telt wel mee voor het datingbureau toch? Voor elke date een Blöf-plaat minder was het toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik lees het al.. dat wordt weer een luisteraar 'minder' volgend jaar.. dan is het 22+5
sowieso moet dat kunnen toch? roostertijd afstaan ivm speciale aangelegenhedenquote:Op zondag 12 februari 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie Melting ingeroosterd staan voor morgenmiddag / straks, zo u wilt, om 12:00 uur.
ah je hebt ook een leuk chickie of leuke kerel gespot?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er ooit 16 +15 luisteraars zijn.
We merken vanzelf of hij morgen van de partij is. Hopelijk wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zag ik ook inderdaad.Dat was denk ik ingeroosterd toen hij de avond aan D. had gegeven.
zo niet....quote:Op zondag 12 februari 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We merken vanzelf of hij morgen van de partij is. Hopelijk wel.
Wie denk je dat die ene eenzame luisteraar isquote:Op zondag 12 februari 2017 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je hebt ook een leuk chickie of leuke kerel gespot?
quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt mensen, dit is toch een prachtplaat
Joa, matig.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
aha! Vrijgezel by choice! dat kan ookquote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie denk je dat die ene eenzame luisteraar is
Op elke spijkerbroek past een riem.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie denk je dat die ene eenzame luisteraar is
Yeps. Ik hoop het ook voor hem. Dan is hij fit genoeg om te draaien!!quote:Op zondag 12 februari 2017 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We merken vanzelf of hij morgen van de partij is. Hopelijk wel.
Als ik ja zeg doe je dan Ghosttown van The Specials?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik doe niet aan 50 shades of grey. Sorry.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op elke spijkerbroek past een riem.
Alsof mensen zich dat nog herinneren na dit tijdstipquote:Op zondag 12 februari 2017 00:46 schreef D. het volgende:
Zeg Oscar, ga je nou mijn playlist voor komende shows draaien?
Goeden keusquote:Op zondag 12 februari 2017 00:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik ja zeg doe je dan Ghosttown van The Specials?
Pracht is een groot woord, leuke plaat wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Donald Fagen heeft betere... maar dit is wel zijn solo bekendstequote:Op zondag 12 februari 2017 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pracht is een groot woord, leuke plaat wel.
Ik zeg ook maar wat hoor, ik verklap natuurlijk niet of deze in mijn volgende show zou zittenquote:Op zondag 12 februari 2017 00:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof mensen zich dat nog herinneren na dit tijdstip
Ik doe gewoon verzoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |