Je bent een paar deuren te verquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:13 schreef chufi het volgende:
Bonny gaat weer weg... Billy !! Mag ik met jou op de foto want ik ben echt fan...
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:13 schreef chufi het volgende:
Bonny gaat weer weg... Billy !! Mag ik met jou op de foto want ik ben echt fan...
verkeerde topicquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:13 schreef chufi het volgende:
Ja erg goed is de muziekkeuze van Gup niet neequote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:14 schreef Zorro het volgende:
Ik mute even want dit trek ik niet. ik lees hier wel wanneer het is opgelost.
Sterkte!
Gup is een recalcitrant kutdierquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja erg goed is de muziekkeuze van Gup niet nee
quote:
Goed moment.quote:
mijn tablet gaat heel onsportief om met airtimequote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zeg het ook netEn is idd een mogelijkheid
Verkeerd moment.quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je mag nog even wachten hoor... we are having technical difficulties
Komt dat nu door mijn verkeerde post>?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verkeerd moment.
De DJ heeft er de brui aan gegeven en Gup draait baggerzooi.
Als de achternaam met een B ook een schoenenmerk is?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:16 schreef just me het volgende:
er is in mijn familie een Olivier bijgekomen, leuke naam, maar als de achternaam met een B is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |