Hij had 'm om die reden al 4 weken niet gezien en had zelf zoiets van: ik wil graag een momentje met mijn kleinzoon. Heel verdrietig allemaal, maar het leverde toch ook een speciaal moment op.quote:Op maandag 20 februari 2017 11:07 schreef Arja het volgende:
Q wat leuk dat je dit met je vader kon delen! Zeker ook omdat de afspraken met je moeder vaak niet door kunnen gaan
Gefeliciteerd! Fijn dat het een bijzondere dag was. Hoe vond ie het?quote:Op maandag 20 februari 2017 09:41 schreef Burdie het volgende:
Neusspray + neuspeer ftw.
Overigens vond ik dat bij kuiken een onding, dus het verschilt denk ik per kind wat fijn is.
Guppy is gisteren gedoopt, was een bijzondere dag.
Stiekem vond ik dat ook wel eng toen ik bedacht had dat ik thuis wilde bevallenquote:Op maandag 20 februari 2017 12:20 schreef Mies_poes het volgende:
Wat fijn dat je het zwemmen met je vader hebt kunnen delen Quoilijkt me heel moeilijk dat je vanwege omstandigheden dingen niet kunt delen met de mensen waar je van houdt.
Mijn welpje (zo noem ik haar overal behalve hier, maar vanaf nu ook hier) is klaar met wennen en ze heeft het leuk gehad
alleen niet geslapen, maar dat had ik ook niet verwacht. Thuis slaapt ze ook alleen met mij naast zich of als we wandelen. Komt vast wel. Ze ligt nu in coma met haar neus in mijn tiet
Ik heb een aantal dagen geleden mijn buurvrouw, en vriendin, horen bevallen. Zo bijzonder (en zo pijnlijk blijkbaar). Nu woont er zo'n ieniemienie naast me![]()
Sinds 2 dagen zijn er twee tandjes grotendeels door en sindsdien slaapt ze zowel overdag als s avonds veel beter en langer (klopt af).quote:Op maandag 20 februari 2017 11:27 schreef Quoi het volgende:
En hoe gaat het met Emmy en de tandjes dan, Arja?
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2017 12:38 schreef Arja het volgende:
Ze is nog niet zo gemotiveerd om haast te maken met haar motorische ontwikkeling, maar ze kletst en zingt wat af en ik zweer je soms klinkt het net als "mama"
Ja nou daar krijg je dus dit soort hilarische humor van.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:30 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja hallo. Is dit topic wordt weinig geslapen he.![]()
Ik zuig lieverHeb de halve nacht gezogenogd!
Hoezo "mocht"? Oh, vanwege de verspilde energie bij het persen zeker? Geluid maken is gewoon niet in mij opgekomen, toen ik dat verslag las dacht ik "oh ja, dat had natuurlijk ook gekund".quote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:14 schreef Quoi het volgende:
Ik mocht ook geen geluid makenVolgens mij ook niet gedaan. Lijkt me absurd om te horen bij de buren trouwens!
Niet elk kind zal 5 uur erna slapen, gok ikquote:Op dinsdag 21 februari 2017 05:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoezo "mocht"? Oh, vanwege de verspilde energie bij het persen zeker? Geluid maken is gewoon niet in mij opgekomen, toen ik dat verslag las dacht ik "oh ja, dat had natuurlijk ook gekund".
Misschien moeten wij ook gaan babyzwemmen om ZZ aan de middagdutjes te krijgen.Hoe werkt dat onder water zwemmen trouwens, hoezo snappen baby's dat ze hun adem moeten inhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |