abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 23:05:13 #81
269689 crew  Viv
pi_168908228
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:56 schreef Svane het volgende:
Je vroeg het niet aan mij, maar vaak zie je groei (in lengte en breedte :+ ) ook wel gewoon visueel, zonder getallen!
Ja, maar dat is hier nogal misgelopen. Ik kwam er op zo'n weeguurtje van het cb onverwachts achter dat ze vrijwel niet meer groeide. ;(
pi_168911523
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:35 schreef BlueEyes het volgende:
Laat ik maar niet vertellen van onze eerste afspraak met de arts, werd half een pnd aangepraat nav mn zwangerschap/bevalling die ik helaas aan de vpk had verteld bij het huisbezoek :')
En hier werd de PPD totaal niet serieus genomen, ondanks meermaals aangeven dat het echt niet ging (ik zocht mijn heil elders en ook daar werd de ernst van de situatie nogal verkeerd ingeschat, maar dat is een ander verhaal) Oh ja, en mijn zes weken oude, volledig borstgevoedde baby moest op dieet. Over dat dieet is ze in de afspraken daarna niet opgehouden. Wij gaan niet meer en ik mis er niks aan.
pi_168911658
Toffe slaapzak quoi.

Ik vind wel meer testen nuttig. Hartje luisteren en heup test bv
Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen weg is als je om hulp vraagt een daar wordt niks mee gedaan.
Of op het moment dat je wat aangepraat wordt wat er helemaal niet is.

Mijn baby sliep vannacht door en kan ineens heel goed kletsen O+
pi_168913022
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 07:35 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

En hier werd de PPD totaal niet serieus genomen, ondanks meermaals aangeven dat het echt niet ging (ik zocht mijn heil elders en ook daar werd de ernst van de situatie nogal verkeerd ingeschat, maar dat is een ander verhaal) Oh ja, en mijn zes weken oude, volledig borstgevoedde baby moest op dieet. Over dat dieet is ze in de afspraken daarna niet opgehouden. Wij gaan niet meer en ik mis er niks aan.
Juh dat idd. Ik had geen ppd maar er was hier wel serieus hulp nodig maar die konden we niet krijgen. Na 4x vragen en weken wachten wel een formulier voor iets gekregen, duurde even voordat we die invulden maar wachten nu ook al een maand op reactie. Ondertussen is het zoek het maar uit.
Oja en ik moest vaker met de baby naar buiten terwijl dat echt nog veel te zwaar was. Dacht ik te veel aan mezelf :').

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 15-02-2017 09:58:53 ]
pi_168913747
Ik vind het CB verder prima en heeft absoluut een signalerende werking en kan prima zijn voor advies.
Alleen voor mij hebben ze geen toegevoegde waarde.
Ik weet ze te vinden indien nodig, weet het weeguurtje dat die er is.
En voor vaccinaties vind ik het oke er naartoe te gaan en de standaard dingen te beantwoorden en te laten testen.
pi_168915033
Na laatste constatering van het CB (peuter zou zijn afgevallen, wat ik niet geloof want andere weegschaal) is hier thuis een constante discussie gaande over hoe met peuter en haar eetgedrag omgaan. Heel gezellig }:| en vooral heel fijn dat lief en ik het niet echt eens worden over een aanpak -O- . Oftewel, ik ga in elk geval niet meer tussen de standaardafspraken door meten en wegen. Scheelt een boel gedoe :') .

Verder is het een beetje ploeteren hier thuis. Peuter aan de diarree, baby aan de kots. Zelf ook nog niet beter. Hoe doen mensen dit :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 11:58:03 ]
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:20:02 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168915532
Oeh dat klinkt zwaar Razz. Sterkte ermee.

Hier weer naar de fysio geweest. Laatste hoofdmeting is beoordeeld en er was dus ietsiepietsie achteruitgang :') Maar - zei ook de fysio - dat kan ook te wijten zijn aan een meetfout, aangezien de meting best lastig is bij zo'n beweeglijk mannetje. We gaan dus uit van geen verandering. Nog even afgesproken dat we alle zeilen bij zetten, want nu kunnen we het nog enigszins beïnvloeden. En nog steeds blijft hij geen hoogvlieger qua op buik liggen/nekje omhoog houden. Ik heb verteld dat me 0 zorgen maak omdat hij zelf elke week progressie laat zien. Hij doet het op zijn eigen manier, op zijn eigen lijntje. En dat was natuurlijk ook waar, aldus de fysio. Over 3 weken weer meten.

En ménsen WAT IS HET EEN LEKKER WEER O+ 8-)
pi_168916108
Dus volgens deze meting is z'n hoofd gekrompen :D ? Wonderlijk..

Goed dat je zelf je gevoel zo goed kan volgen ^O^ ! Hoe oud is Max nu? Ik ken genoeg baby's die echt tot zeker 9 maanden helemaal niet op hun buik lagen.
  woensdag 15 februari 2017 @ 12:59:05 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168916361
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:48 schreef Razztwizzle het volgende:

Goed dat je zelf je gevoel zo goed kan volgen ^O^ ! Hoe oud is Max nu? Ik ken genoeg baby's die echt tot zeker 9 maanden helemaal niet op hun buik lagen.
Ja, mijn baby krimpt!
Nee, het gaat over de mate van afplatting :P

Hij is 5 maanden en 1 week. Vergelijken heeft ook zo weinig zin, merk ik.

Verder valt mijn middagprogramma een beetje in de soep..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168916391
Klinkt inderdaad gezellig Razz -O- Sterkte en beterschap in ieder geval!

Wat klink je heerlijk relaxed Quoi O+
Edit: er was alweer een post tussendoor. Jammer van je planning, hopelijk gaan dingen snel beter!

[ Bericht 14% gewijzigd door Miezziej op 15-02-2017 15:30:23 ]
pi_168919224
Razz Beterschap voor jullie :*
Hoe doen mensen dat? Geen idee... 2 zieke kinderen en zelf ziek zijn is volgens mij niet te doen zonder hulp

Quoi goed dat zijn hoofdje iig gelijk is gebleven. Als je er zelf een goed gevoel over hebt dan klopt dat vaak wel.
En idd wat een weer zeg O+ ik hou ervan. Ik zit nu lekker in de zon terwijl peuter in de zandbak speelt en Stijn ligt te pitten. Heerlijk, laat het voorjaar maar komen!!

Wat balen dat je planning in de soep loopt. Hopelijk kan je snel langs om Max en zijn nieuwe kunstjes te showen
pi_168919655
Wat een weer inderdaad! "Helaas" slapen mijn twee draakjes beide een gat in de middag en heb ik net even met ze meegedaan. _O-

Over het CB: ik vind het altijd wel een leuk uitje. :D Even showen wat ze kan, nieuwe stats loeren, even kletsen en toedeledokie. :W We hebben dan ook wel een leuke vakantie en arts gelukkig.
pi_168920222
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:41 schreef Selvaria het volgende:
Wat een weer inderdaad! "Helaas" slapen mijn twee draakjes beide een gat in de middag en heb ik net even met ze meegedaan. _O-

Over het CB: ik vind het altijd wel een leuk uitje. :D Even showen wat ze kan, nieuwe stats loeren, even kletsen en toedeledokie. :W We hebben dan ook wel een leuke vakantie en arts gelukkig.
Heb je nu al vakantie joh :D
pi_168920271
Op vakantie naar het CB :D leuke hobby's heb jij Selvaria :+

Quoi wat rot -O- je zou toch denken dat mensen wat veranderen als ze opa of oma worden. Jammer zeg. Hopelijk snel weer een kans om langs te gaan! (Of zij bij jou?)

Het lijkt een ééndagsbuikgriepje te zijn, gelukkig. Nu twee slapende kindjes en zelf even op de bank. Met de tuindeur open O+ . Wat zijn we aan lente toe!

Tas heeft het wijzen ontdekt. Overal wordt met een priemend vingertje naar gewezen en dan roept hij "DIT! DIE! DIT! DA!". Als ik dan zeg wat het is straalt hij van oor tot oor O+ . Soms wil hij dat ik het geef. Als het dan niet kan (want boeket bloemen of scherp mes of deur of kat) dan wordt hij heel boos :') . Er zit een kleine driftkikker verstopt in mijn ZenBoeddhaBaby :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 16:10:00 ]
pi_168920516
Op vakantie naar het cb. _O- Als het dan toch niet bevalt zijn we tenminste binnen 5 minuten weer thuis. Verre bestemmingen zijn zo overrated. :+

Vpk dus. :P

Nohh Razz, je driftkikker. O+
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:03:19 #96
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168921310
Selvaria, jaloers op je tukje overdag! Had ik ook moeten doen, want er werd goed geslapen vandaag (in tegenstelling tot de afgelopen 2 nachten). Maar in plaats daarvan een stuk gaan wandelen naar de manege waar mijn nichtje les kreeg. Die was in de wolken dat we kwamen kijken O+

Oh en de foto's van de onderwatershoot zijn er en ze zijn ..... LEUK!
Eentje dan:
SPOILER
Verder ook erg leuke van ons samen. Bestellen maarrrr!
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:08:53 #97
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_168922323
Mooi Quoi!! Goed gelukt!
Ahhh Razz je driftkikkertje _O-

Wij moeten ook nog een afspraak maken met de fysio.. want voorkeurshouding en afgeplat hoofdje -O-
En 't gekke kind sliep van 21.00-7.30 8)7
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_168922889
Wat mooi Q!
pi_168923732
Mooi Q!! Gaaf hoor zn foto
Krijgen we die van jullie samen niet te zien?? Aaaah toeeee O-)

Selv op vakantie naar het cb :D
Lekker hoor even een extra dutje overdag. Van het mooie weer kan je dit jaar nog genoeg genieten.

Razz gelukkig een 1 dags griep.
Die tas O+ wanneer wordt hij 1?

Madivi die van jou worden ook al snel 1 jaar toch? 3 weekjes ofzo?
Hoe is het met jullie?

Bij voorkeurshouding kan ik de osteopaat aanraden. Met beide jongens geweest en heeft echt geholpen.
pi_168930648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:48 schreef Razztwizzle het volgende:

Heheh ik hoorde zo'n verhaal ja, dat het cb ook letterlijk had gezegd dat het kind was gekrompen :') bij meten lichaamslengte.

En idd fijn dat volgen.

Tot 9 maanden niet op de buik wut? Kan ik me zo niet voorstellen met welgeteld 1 sterke baby als maatstaf.
pi_168930909
Ik wil weer een beetje aanhaken maar Uhm..

Ik denk dat ik morgen even 3 pagina's teruglees en dan gewoon er weer in spring O+ ?

Dag mede baby mama's! Wat leuk om hier weer te zijn :)
♥ J & S
pi_168931611
Hoi klap, welkom!
En begin maar gewoon met aanhaken. Hoe gaat het met je? En met S? Hoe oud is ze nu?
pi_168932008
Zonder bijlees een vraagje. Mijn grootste heeft iets vreemds. Normaal slapen ze de hele nacht door, hooguit 1 of 2 keer een speentje terug.

Hij gaat rustig slapen, maar wordt na 6 uur slapen wakker en begint dan op de top van z'n longen te krijsen. Echt krijsen tot hij rood aanloopt, maar geen tranen en hij houdt het zo een uur vol. Speentje, knuffelen, flesje, paracetamol niets helpt. Uiteindelijk zonet maar een filmpje op iPad gekeken (ik had ook echt even afleiding nodig pfff) en daarna is ie uitgeput in slaap gevallen, zodat z'n broertje óók weer kon gaan slapen. En ik ook zo hopelijk. :X

Is er iemand die dit herkent?

[ Bericht 0% gewijzigd door Madivi op 16-02-2017 08:16:43 ]
pi_168933506
Razz en Quoi O+ Leuke foto's!

Welkom terug Klap :9

Ik herken het niet Madivi, sterkte! Op de momenten dat M huilend wakker wordt is ze meestal snel weer te troosten dus dan gooi ik het maar op een nachtmerrie.

Gister wortel gegeven. Er was best een stuk af dus ik zat al zo van :o Zoveel eraf gegeten?
Maar nee. Het lag op de grond :') Ze heeft nu al door hoe ze me moet foppen :7
pi_168934198
Welkom klap :W
Hoe gaat het met jullie?

Madivi wat naar. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn of beter nog hoe je het kan oplossen. Lijkt me niet tof als je kleintje zo overstuur is

Miezz hoe geef jij die wortel? Even koken zodat de wortel wat zachter is?
Ik gaf Stijn gisteren een doormidden gesneden komkommer. Hij at de helft op :o groente hap weigert hij nog steeds dat vind ik wel jammer. Maar goed hij is net 6 maanden dat komt nog wel (hoop ik :7 )
pi_168934340
Ik had hem gestoomd. Denk een beetje te lang want hij was best... flexibel :+ Ze had hem niet tot moes geknepen, dus dat was denk ik wel okee.

Zo, Stijn gaat lekker op de komkommer :o Kan hij niet even aan M laten zien hoe het moet? :+
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:49:29 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168939193
Zo, wat het loopt hier storm ;)

Klap, hoooooooi! Niks teruglezen, gewoon aanhaken hoor. Hoe gaat het? Wat een prachtig bevallingsverhaal heb je neergezet trouwens O+

Miezziej en Ikke lekker bezig met de Rapley. Hier alles gepureerd, of zelf in de blender of uit een potje. Soms geef ik een boontje oid. Benieuwd hoe hij het vandaag bij de gastouder doet. Ik kreeg een foto dat hij in de kinderstoel was geparkeerd tussen allemaal handdoeken. Vind hij vast heel leuk :)

Ikke, vooruit, eventjes dan. Een foto met mij alsof ik in China ben geboren en Max die denkt WTF?
SPOILER
Ik heb even een dag met weinig energie. Ik voel weer eens een griepje aankomen. Dat had ik een paar keer eerder al en tot nu toe brak het niet door. Ik probeer dus nu ook door heeeeeeel rustig aan te doen de boel te remmen. Heb nl een heel druk weekend voor de boeg en mag dan niet ziek zijn :') Ik moest dus vandaag van alles, maar heb besloten om dat maar even te laten. Ik ben wel weer aan het schrijven (dus werken!) geslagen en dat is vaak alles of niks. Vandaag dus alles op het fabriceren van een column en verder niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door Quoi op 16-02-2017 18:55:27 ]
pi_168940396
Leuke foto Quoi! :D
Succes met het niet-ziek worden ;)

Ik ben weer eens niet vooruit te branden. Komt dat concentratievermogen ooit nog eens goed of heb ik dat ook uitgeperst met de bevalling? ;( :+
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:16:09 #109
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_168940670
Ikke, bedankt voor de osteopaat tip ^O^ Eerst even kijken wat de fysio ervan vindt.

Quoi geweldige foto :D

Madi wat naar van zo'n huilbui. Geen idee wat het zou kunnen zijn.

Herkenbaar, dat gebrek aan concentratievermogen. Ik kan ook vaak niet op bepaalde woorden komen en heb het idee dat ik aan 1001 dingen tegelijk moet denken. De eerste keer is het bij mij uiteindelijk wel weer goed gekomen, maar dat duurde toch echt wel lang ;)

En hoera, vannacht heeft Aa voor de tweede keer op rij doorgeslapen *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_168940811
Nog zn toffe foto :D
Dat snoetje van Max haha
Succes met rustig aan doen en hopelijk wordt je niet ziek.
Zal je net zien dat het deze keer wel doorzet aangezien het echt niet kan :7

Ik heb vandaag bergen werk verzet :o ik heb alle planten achter in de tuin verzet want daar wil ik 2 bomen hebben en ik heb de heg gesnoeid. Binnen al het huishouden en de kids en hond ook nog vermaakt. Hopelijk doet mijn rug het morgen nog :7

Stijn is boos. Boos omdat hij meer wil dan kan. Hij zit op handen en knieën en probeert vooruit te komen maar dat lukt nog niet. 1 handje kan al omhoog maar daarna ligt hij om :D arm kind :P
pi_168944837
Dudes, ik was zojuist voor de eerste keer alleen tijdens dreumesbedtijd. Hoe doe je dit in godsnaam? Kind 1 op bed leggen terwijl kind 2 - uiteraard - net wakker wordt voor een voeding? :')

Normaal lezen we rustig een boekje en benoemen daarna alle dieren van haar wandboom om vervolgens na een kusje, een boks en een high five lekker naar bed te gaan, maar met schreeuwende baby ( :'( ) op de kamer was dat toch wel wat minder relaxt. Ik moest echt mijn best doen om mijn geduld met treuzeldreumes te bewaren en wat het liefst naast L. in bed gaan gillen. :')
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:49:25 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_168944948
Selvaria, baby in draagdoek doen?

Als ik dit lees ben ik wel blij dat ons "bedritueel" nog geen vijf minuten duurt :@ :')
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:51:09 #113
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_168945005
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:46 schreef Selvaria het volgende:
Dudes, ik was zojuist voor de eerste keer alleen tijdens dreumesbedtijd. Hoe doe je dit in godsnaam? Kind 1 op bed leggen terwijl kind 2 - uiteraard - net wakker wordt voor een voeding? :')

Normaal lezen we rustig een boekje en benoemen daarna alle dieren van haar wandboom om vervolgens na een kusje, een boks en een high five lekker naar bed te gaan, maar met schreeuwende baby ( :'( ) op de kamer was dat toch wel wat minder relaxt. Ik moest echt mijn best doen om mijn geduld met treuzeldreumes te bewaren en wat het liefst naast L. in bed gaan gillen. :')
Baby in de draagdoek!
  donderdag 16 februari 2017 @ 19:55:07 #114
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_168945126
ik doe het boekje lezen, dingen benoemen met de baby in de draagdoek/ringsling of aan de borst.
pi_168945225
Draagdoek/ borst inderdaad.
pi_168945249
Oh, jullie zijn eensgezind. :D Daat had ik zo snel niet aan gedacht, ik dacht ook wel dat ik dreumes sneller in bed zou hebben, maar ze voelde het aan vandaag denk ik. :')
pi_168945798
Draagdoek idd. Al is dat ook niet zaligmakend. Als ik mijnes van het kdv haal en ik s in de doek heb, dan kan ze ineeeens niet lopen/schoenen aandoen/jas aandoen/al het andere waarbij ik moet bukken of tillen.
Peuters hebben daar een speciale sensor voor.
pi_168946541
Ik leg James vaak even in het bed van Sarah, en dan huilt hij soms maar even, Het boekje lezen en kroelen is nu eenmaal een heel belangrijk onderdeel vh bedritueel voor Sarah.
S. 2014
J. 2016
pi_168949503
Ik voed dan in de stoel bij F, of naast hem oo bed zittend terwijl hij mij voorleest Selv.
En soms moet J echt even wachten, alhoewel haar broer er anders over denkt en me er zelf naartoe dirigeert: Mama zusje huilt ga maar even kijken/pakken O+
pi_168952367
Hier de minder pedagogisch verantwoorde manier :+ peuter kijkt tv in ons bed. Dan heb ik rustig de tijd om Stijn naar bed te brengen en daarna heb ik alle tijd voor peuter

Hier wordt ook vaak gezegd 'mama Stijn huilt weer, ga maar troosten' :') en zo vaak huilt Stijn helemaal niet. Maar wel super lief dat hij dan wil dat zijn broertje getroost wordt
pi_168953307
Nou het tandenleed is hier ook in volle gang. Rode billen, rode wang, veel stinkluiers, veel wakker en huilen 's nachts ;(
pi_168953836
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:16 schreef ikke_84 het volgende:
Hier de minder pedagogisch verantwoorde manier :+ peuter kijkt tv in ons bed. Dan heb ik rustig de tijd om Stijn naar bed te brengen en daarna heb ik alle tijd voor peuter
Ja, nu Tas wat groter is en ze tegelijk gaan slapen inderdaad dit :@ . "Jij gaat Tas in bed leggen mama. Ik ga Poopatoo kijken. Dahaag."

Toen Tas nog heel piep was deed ik hem in de draagdoek, al vond ik dreumes in bad doen met baby in doek wel zwaar qua tilwerk. Bij honger: voeden op ons bed terwijl Annie nog even TV keek of met de vrije hand een boekje vasthouden en voorlezen. Of op de grond zitten met baby aan borst en dreumes naast je. (Ze slaapt nog in haar ledikant dus samen in haar bed gaat niet). Als hij alleen in de buurt wilde zijn maar geen honger had zette ik ook nog wel eens de maxicosi of de wipstoel op Annies kamer. Of legde ik hem op aankleedkussen of voedingskussen. Je wordt er vanzelf handig in ^O^ !
pi_168955059
Thanks voor de tips. Ik wilde nu dreumes zsm in bed gooien en daarna rustig baby voeden, maar dat werkte dus niet bij deze grote Honger. Weer iets geleerd, volgende keer dus maar andersom. :Y)

Wat sneu Arja. ;(
  vrijdag 17 februari 2017 @ 08:37:39 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168955151
Lastig Selvaria, maar ook nuttige tips denk ik. Daar wordt je vast handig in :Y

Emmy dan toch echt aan de tandjes. Ben benieuwd! Succes met de luiers en nachten.

Nieuw inzichtje hier. Ik had gister een keer te weinig voeding meegegeven aan de gastouder 8)7 Kreeg Max honger een uur voordat ik m kwam halen, heeft ze hem een flesje water gegeven. Daarmee was hij tevreden en hij was gaan tukken zelfs :o Goed om vaker te doen bij ons veelvraatje.

En hij sabbelt nu standaard op zijn onderlip. Geen gezicht :{ :D

Koffieeeeeeee c_/
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:12:44 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168955498
Water is alleen tot een X aantal maanden niet heel goed voor baby's Quoi. Misschien een rondje Google waard?

Ik heb net anderhalve dag ziek in bed gelegen. Niet handig als mama ;(.
KuikenGuppy
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:20:03 #126
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168955588
Mag bij ca 6 maanden al :Y
Gastouder heeft gelukkig al zo'n dertig jaar ervaring op kdv's. Hoop fijne tips krijg ik zo mee.

Inmiddels opgeknapt Burdie?
pi_168955639
He gets, burd.
Het moet maar snel weer lente worden zeg.

Ik krijg vandaag antwoord op een sollicitatie. Een hele leuke werkplek, dus ben zo benieuwd! Een fijn kdv, met plek voor O en S, op loopafstand van ons nieuwe huis.

En verder zit ik tussen de slaapjes door hard te werken aan een studiedeadline op maandag. Zou eigenlijk 31 okt ingeleverd moeten worden, maar toen kwam S ineens 2,5 eerder :P Werkt echt lekker, zo 20 minuten hier en 45 minuten daar :')
  vrijdag 17 februari 2017 @ 10:04:43 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168956206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:20 schreef Quoi het volgende:
Mag bij ca 6 maanden al :Y
Gastouder heeft gelukkig al zo'n dertig jaar ervaring op kdv's. Hoop fijne tips krijg ik zo mee.

Inmiddels opgeknapt Burdie?
Oh dan al? Ik wist het niet precies meer :).

Ik ben vandaag weer beneden, man weer aan het werk, moet alleen nog weer aansterken.
KuikenGuppy
pi_168956732
Je wordt er idd vanzelf handiger in selv. En het wordt steeds makkelijker als je baby ouder wordt.

Arja wat sneu zeg. Zo fijn die tandjes }:|

Quoi Stijn die zuigt ook op zijn onderlip of op zijn tong. Gek gezicht is dat :D
Goede les ^O^ volgende keer maar een extra voeding meegeven
Koffie wat een goed idee c_/

Stijn slaapt bij mijn moeder en ik ben met peuter naar een binnenspeelhal. Kan hij zijn energie lekker kwijt.
pi_168956824
Ow jullie waren al verder :')

Burdie ziek zijn kan echt niet als mama. Snel weer aansterken.

Room dat klinkt heel goed. Hopelijk krijg je goed nieuws vandaag.
Pfff hoe doe je dat?? Een studie, een gezin en werk :o knap hoor
pi_168956861
Ik heb tot september verlof hoor! Deze baan is dus vast voor na de zomer. En tja, ik zit nu met baby en laptop op schoot te typen. Optimaal is het niet nee :P
pi_168964854
Beterschap burdie.

Ik kom niet echt bijgelezen met terrorpeuter maaaaar James rolt van buik naar rug O+
S. 2014
J. 2016
pi_168965074
Burdie beterschap!
Quoi dat zuigen op z'n onderlip doet L. Ook.
Gm een roller *O* *O* L Kan al van buik naar rug maar kan nu ook bijna andersom. Hij heeft wel een motivator a.k.a. Speelgoed dat ver weg ligt nodig. Want op de buik liggen is nog steeds niet leuk }:|

Morgen fotoshoot van L *O* alleen begint dat op de tijd dat hij normaal net hongerrrrr heeft. En daarna een slaapje doet }:| planningen met een baby, niet te doen. We zien het wel.
pi_168965552
Ja hoooi ik heb een nieuwe baan. Over 8 maanden *O* _O-
En S slaapt bijna de hele dag vandaag, en dat kwam even goed uit. En hij doet het zo veel beter nu ik de thee laat staan. Gisteren een kop genomen en dat hebben we gemerkt ;( :@
pi_168965739
Gefeliciteerd Room!
En fijn dat je weet dat de thee de boosdoener is!
pi_168965906
Gefeliciteerd Room! *O*

Sinds ik jullie posts over thee heb gelezen laat ik de thee (muv thee zonder thee :+ ) bij wijze van experiment ook staan en L. heeft 0,0 krampjes meer gehad! _O_
pi_168966117
Gefeliciteerd Room!! *O*
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 17 februari 2017 @ 18:56:19 #138
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168966150
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Room! En wat fijn dat geen thee lijkt te helpen.

James aan de rol *O* wat een snelle! En dat met al zijn ziek zijn. Sterk, stoer mannetje O+

Beterschap Burdie

Hoop dat de fotoshoot goed gaat nazil.
pi_168966689
Gefeliciteerd room *O*
En is het met je studiedeadline gelukt? Lekker dat S veel sliep vandaag.
Wat stom dat thee dat kan doen :o nooit geweten. Is dat dan echt door de cafeïne? En doet koffie dat dan ook?

*O* voor alle rollende baby's

Nazil balen dat die shoot net in eet en slaap tijd valt. Maar je weet het nooit misschien komt het morgen wel goed uit.
Wel super leuk joh een shot

Ik had Stijn in de bumbo stoel bij me neergezet met koken. Hij vond het geweldig :D hij probeerde alles uit mijn handen te trekken en at een stuk brood en een stuk tomaat :D auto's en fietsers waren ook erg interessant.
Aan de andere kant zat peuter die een tomaat door de eiersnijder probeerde te drukken :')
pi_168966885
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:23:17 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168968166
Zo, ik zit. Een heerlijk dagje met de kleine en de grote man gehad :)
En over water gesproken. Vanmiddag bij wat 'jengelhonger' (beetje moe, zin om te drinken, nog geen tijd voor zijn flesje) een beetje warm water gegeven. Dat ging er in alsof het een gewoon flesje was! Na 100cc daar toch maar wat melk bijgegeven (slechts 80) en daar heeft hij het weer 4 uur op gedaan. Ik zeg: dat doen we vaker.

Het weekend is voor Max en zijn vader. Morgen een hele dag voor mezelf: 's ochtends sporten, 's middags een middag van een opleiding die ik volg en 's avonds samen een etentje. Zondag probeer ik uit een escaperoom te komen en ga eten met wat mensen. Ter compensatie de kleine man net maar even heerlijk uitgebreid in badje gedaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:50 schreef Nazil het volgende:
Morgen fotoshoot van L alleen begint dat op de tijd dat hij normaal net hongerrrrr heeft. En daarna een slaapje doet planningen met een baby, niet te doen. We zien het wel.
Benieuwd! Hopelijk is L net als Max flexibel met zijn honger. Vooral als er iets grote indruk maakt (fysio, zwemmen), kan die fles best wel een uurtje later.

Heb je inmiddels je draai gevonden met werk en L?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja hoooi ik heb een nieuwe baan. Over 8 maanden *O* _O-
En S slaapt bijna de hele dag vandaag, en dat kwam even goed uit. En hij doet het zo veel beter nu ik de thee laat staan. Gisteren een kop genomen en dat hebben we gemerkt ;( :@
Gefeliciteeeeeeeeerd! Tof :)
(ook van de thee)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 19:23 schreef ikke_84 het volgende:
Ik had Stijn in de bumbo stoel bij me neergezet met koken. Hij vond het geweldig hij probeerde alles uit mijn handen te trekken en at een stuk brood en een stuk tomaat auto's en fietsers waren ook erg interessant.
Aan de andere kant zat peuter die een tomaat door de eiersnijder probeerde te drukken
Wat klinkt dat gezellig!
In de stoel in de keuken is ook gewoon leuk.

quote:
Whoeeeeii *O* zo doet Max het ook en mijn fysio beweerde dat het meer een per ongeluk omkukelen is, maar ik vind het een dikke omrol!

Gaat het beter met hem?
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:25:04 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168968208
Enneh....nog steeds geen nieuwe aanwas hier? Misschien moeten we hier een soort regendans doen. Leuk als er weer een paar heule kleine pasgeborenen bijkomen.
pi_168968306
@burdie: geen water exta geven is vooral bij BV kindjes. Die moeten juist genoeg bv drinken en water geven kan dan tegenwerken (minder vraag minder productie etc). Bij kindjes die flesvoeding krijgen kan extra water idd wat eerder en zeker als t veeldrinkers zijn.

Alleen bij overgeven/diarree moesten we uitkijken omdat t dan tot meer spugen en minder voedingsstoffen vasthouden kan leiden - dan liever ORS en een flesje erachteraan.
Kwak
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:50:28 #144
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168968973
Gefeliciteerd Room *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168969330
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:23 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik zit. Een heerlijk dagje met de kleine en de grote man gehad :)
En over water gesproken. Vanmiddag bij wat 'jengelhonger' (beetje moe, zin om te drinken, nog geen tijd voor zijn flesje) een beetje warm water gegeven. Dat ging er in alsof het een gewoon flesje was! Na 100cc daar toch maar wat melk bijgegeven (slechts 80) en daar heeft hij het weer 4 uur op gedaan. Ik zeg: dat doen we vaker.

Het weekend is voor Max en zijn vader. Morgen een hele dag voor mezelf: 's ochtends sporten, 's middags een middag van een opleiding die ik volg en 's avonds samen een etentje. Zondag probeer ik uit een escaperoom te komen en ga eten met wat mensen. Ter compensatie de kleine man net maar even heerlijk uitgebreid in badje gedaan.

[..]

Benieuwd! Hopelijk is L net als Max flexibel met zijn honger. Vooral als er iets grote indruk maakt (fysio, zwemmen), kan die fles best wel een uurtje later.

Heb je inmiddels je draai gevonden met werk en L?

[..]

Gefeliciteeeeeeeeerd! Tof :)
(ook van de thee)

[..]

Wat klinkt dat gezellig!
In de stoel in de keuken is ook gewoon leuk.

[..]

Whoeeeeii *O* zo doet Max het ook en mijn fysio beweerde dat het meer een per ongeluk omkukelen is, maar ik vind het een dikke omrol!

Gaat het beter met hem?
Als hij het 6-7 keer achter elkaar doet vind ik het niet meer per ongeluk :P

Hij hoest nog flink af en toe maar tnt niets alarmerends. Het is een vrolijk ventje.

Geniet van je weekend.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:09:30 #146
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168969762
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als hij het 6-7 keer achter elkaar doet vind ik het niet meer per ongeluk :P

Hij hoest nog flink af en toe maar tnt niets alarmerends. Het is een vrolijk ventje.

Geniet van je weekend.
Dan helemaal! :) Fijn dat hij gewoon lekker al die mijlpaaltjes doet, ondanks de tijd die hij in het zkh heeft doorgebracht.
pi_168970753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:25 schreef Quoi het volgende:
Enneh....nog steeds geen nieuwe aanwas hier? Misschien moeten we hier een soort regendans doen. Leuk als er weer een paar heule kleine pasgeborenen bijkomen.
7 weken piepje dan maar

SPOILER
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:55:49 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168971665
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

7 weken piepje dan maar

SPOILER
Ooooh wat een poepiescheetje O+ Hoe gaat het met haar en jou?
pi_168972187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dan helemaal! :) Fijn dat hij gewoon lekker al die mijlpaaltjes doet, ondanks de tijd die hij in het zkh heeft doorgebracht.
Ja dat vind ik ook bijzonder, had verwacht dat die 9 dagen -out- meer effect zou hebben. Maar gelukkig niet.

Blue O+
S. 2014
J. 2016
pi_168972555
Hier gaat het na 6 weken eindelijk lekker, alles heeft een plekje in mijn hoofd, lichamelijk knap ik op en krijgt het gezinsleven zijn draai en valt alles op z'n plek.
En dat kleine meisje gaat super O+
Plakt al de hele avond aan m'n borst terwijl ik bediend word door vriend
pi_168976187
Dank voor alle felicitaties!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:41 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Room! *O*

Sinds ik jullie posts over thee heb gelezen laat ik de thee (muv thee zonder thee :+ ) bij wijze van experiment ook staan en L. heeft 0,0 krampjes meer gehad! _O_
Oh wat fijn selv! Hopelijk komen ze niet meer terug en was het alleen de thee!
Bij O heb ik niets hoeven laten staan, maar nu moet ik oppassen met ui, knoflook en dus thee. Was juist meer thee gaan drinken omdat ik de sapjes een beetke wilde laten staan. Nu dus maar vruchtenthee en rooibos dan :D
pi_168976967
Hier lijken thee en mandarijnen (citrusvruchten in het algemeen wellicht) de boosdoener. Grappig, bij N. was het overduidelijk de melk, maar verder reageerde ze nergens op terwijl L. dus krampjes krijgt van deze dingen. Waarom moet toch steeds die gebruiksaanwijzing? :(

Goede nacht hier, tot twee keer toe zat er 2,5+ uur tussen de voedingen, we gaan de goede kant op. Moeders voelt zich fris en fruitig. *O*

O+ voor Blue en J. Wat een mooi meisje en wat fijn dat alles een plekje krijgt!
pi_168976985
Fris en fruitig van 2,5 uurslaapjes, hoe gek dat je referentiekader zo veranderd met een mini :D
En dat je straks na doorslapen een keer een nacht hebt met 1 of 2 keer eruit en je compleet een dag van slag bent :')
pi_168977025
Quoi ja combi werk /L gaat heel goed nu. We hebben onze draai gevonden.
Nou, L is wakker. Over 1.5 uur pas de shoot :X
pi_168977257
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 07:20 schreef BlueEyes het volgende:
Fris en fruitig van 2,5 uurslaapjes, hoe gek dat je referentiekader zo veranderd met een mini :D
En dat je straks na doorslapen een keer een nacht hebt met 1 of 2 keer eruit en je compleet een dag van slag bent :')
Ach ja, we slapen samen en ik hoef er alleen een tiet in te duwen en 10 minuten later slapen we beide verder. Ik ben tot nu toe gelukkig gezegend met een baby die ondanks de vele voedingen wel makkelijk verder slaapt. :)

Ai, succes straks Nazil. Ze timen het altijd zo lekker ja. :')
pi_168977272
Haha Blue, dat inderdaad. Ik ben nu al helemaal uitgerust als ik een ruk van 3 uur kan maken :D
Maar S slaapt gelukkig aan de borst verder. Wel jammer dat in de loop van de nacht zijn neus zo vol snot zit dat ie gaat piepen. En de snotzuiger is ineens niet tof meer. Hij mept hem gewoon weg :'(

Selv, hoe is het nou zo, met twee kinderen? Wat vind N van haar zusje?

Ai Nazil, typisch he :D
pi_168977428
Nazil hoop dat het wel lukken gaat met de foto's!

Hier slaapt J ook regelmatig verder aan de borst.
Ik pulk haar uit de cosleeper,leg aan en val vervolgens in slaap om 2 uur later wakker te worden met slapend meisje dicht tegen me aan.
Zo anders dan met F want die sliep al binnen een paar dagen na geboorte in zijn eigen bedje.
pi_168977435
Gaat goed hier Room! N. vindt L. heel interessant en wil graag helpen/kijken/knuffelen, heerlijk om te zien. O+ Wel ben ik vandaag voor het eerst de hele dag alleen met ze allebei, dus ik vind het nu wel een beetje spannend, maar hey, het eerste uur zijn we al zonder kleerscheuren doorgekomen. :D
pi_168978222
Nou na 15 minuten had meneer het wel gezien en was moe. Inclusief pruillipje. Dan weet je dat het zielig doen is om het zielig doen :') ik denk dat er wel leuke foto's uitkomen.
Nu ligt meneer even lekker bij te slapen.
pi_168978433
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 09:04 schreef Selvaria het volgende:
Gaat goed hier Room! N. vindt L. heel interessant en wil graag helpen/kijken/knuffelen, heerlijk om te zien. O+ Wel ben ik vandaag voor het eerst de hele dag alleen met ze allebei, dus ik vind het nu wel een beetje spannend, maar hey, het eerste uur zijn we al zonder kleerscheuren doorgekomen. :D
Blijven ademhalen, dan komt de rest vanzelf ;)

Ik moet vandaag even werken aan een opdracht voor maandag, dus man moet de kids bezig houden. "het is bijna onmogelijk om ze allebei bezig te houden". Ik vat dat maar op als een compliment :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')