abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:22:14 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169039315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:19 schreef Nazil het volgende:
Quoi waarom wakker maken? Er moet heel wat gebeuren wil ik L wakker maken.
Sophie de giraf is ineens leuk hier. Hij had er niet zo veel mee (want hij kreeg er geen geluid uit :')) maar nu we begonnen zijn met tandjesleed verdwijnt de giraf vaak in zijn mond. En het piepje krijgt hij er ook al uit O+

En nu ligt hij al ruim een uur te spelen in de box en kan ik ff rustig wakker worden.
Omdat ik moest werken en hij naar de gastouder moest :D

Ha, ook tandjesleed?
pi_169039365
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Omdat ik moest werken en hij naar de gastouder moest :D

Ha, ook tandjesleed?
that makes sense :@ ja op alles kauwen, alles in de mond wat hij ook maar te pakken krijgt en gisteren kreeg ik een 'kus' omdat hij mijn wang in z'n mond wilde stoppen :')
pi_169040060
Alles in de mond stoppen en overal op kauwen hoort niet perse bij tandjesleed ;) anders had Stijn zijn hele gebit al moeten hebben :p
Sofie is wel ideaal om op te kauwen voor die kleintjes. Stijn wordt altijd heel vrolijk van dat piepje

Quoi fijn avondje gehad dus. En nu de rest van de week rustig aan doen en een beetje bij tanken?
Ah zo doe je dat dus met onder water houden. Met peuter ging ik ook babyzwemmen maar dat trucje hebben ze hier nooit verteld. Mijn kind hield zijn adem dus niet in onder water :7

Selv dat van die lange dag alleen met baby klinkt herkenbaar.
De eerste dag alleen met Stijn duurde echt een eeuwigheid. Ik dacht dat het ongeveer 16 uur zou zijn, maar het was pas 11 uur :')
Fijn dat ze even in de wagen heeft geslapen. Hoe is je dag verder gegaan?
pi_169042445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Niet elk kind zal 5 uur erna slapen, gok ik :D Maar zeker wel 1-2 uurtjes.

En een reflex idd zoals Burdie zegt. In het begin heb je een trucje dat je eventjes in het gezicht van je kind blaast: dan houdt 'ie zijn adem in en doet ogen dicht. Dan even onder water dompelen. Maar bij Max maakt alles wel heel veel indruk. Ik twijfel soms of ik hem er nu zo'n plezier mee doe. Eenmaal op het aankleedkussen begint hij weer te lachen en brabbelen, maar in het water :N Maarja, soms moet iets ook wennen, dus ik geef het nog wat weken.

Om 1 uur werd er hier weer gedronken :{ Daarna 'm net om 8 uur wakker gemaakt voor wat drinken. Die 7 uur overbrugging is op zich wel weer hoopvol :)
Tas ging bij babyzwemmen pas lachen met een maand of 8 :') . Dus het kan nog komen! Ik heb maar gewoon gedacht: "Niet huilen is OK, geen bericht is goed bericht." :+
pi_169043399
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:15 schreef ikke_84 het volgende:
Alles in de mond stoppen en overal op kauwen hoort niet perse bij tandjesleed ;) anders had Stijn zijn hele gebit al moeten hebben :p
Sofie is wel ideaal om op te kauwen voor die kleintjes. Stijn wordt altijd heel vrolijk van dat piepje

Quoi fijn avondje gehad dus. En nu de rest van de week rustig aan doen en een beetje bij tanken?
Ah zo doe je dat dus met onder water houden. Met peuter ging ik ook babyzwemmen maar dat trucje hebben ze hier nooit verteld. Mijn kind hield zijn adem dus niet in onder water :7

De eerste dag alleen met Stijn duurde echt een eeuwigheid. Ik dacht dat het ongeveer 16 uur zou zijn, maar het was pas 11 uur :')
Nee niet per se maar ik vermoed in dit geval wel ;)

En smijten met dingen }:| damn ik lijk wel een hond.
pi_169043551
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:15 schreef ikke_84 het volgende:
Best aardig eigenlijk! Ik durf niet direct te zeggen dat mijn melkvrije dieet al helpt, maar ze heeft gisteren gelukkig veel minder gehuild dan de dagen daarvoor. Ze heeft een paar keer op schoot geslapen en de nacht gewoon weer goed geslapen (wel weer met elke 2 uur drinken, maar wel elke keer direct doorslapen).
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:48:55 #232
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169045798
Wat lekker Selvaria! Beeeeeeetje je handen vrij.

Nazil, benieuwd wat voor tandjes er gaan komen. Er wordt hier veel gekwijld maar verder geen signalen nog. Vind het wel even prima.

Wasbaar zwemluiertje is binnen! Hoe poepig en niet duur:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169045836
Selv wat fijn dat het beter gaat. Hoe oud is ze nu?
Ook heel fijn dat ze gelijk weer slaapt na het voeden, dan kan jezelf ook even slapen voor de volgende voeding.

Nazil ah kijk misschien toch tandjes dan. Ziet er zo schattig uit die eerste paar tandjes O+
Dan is het uitkijken met je vingers want ze bijten er zo in als je er 1 geeft :D

Stijn is sinds gisteren avond ziek. Maar hij is zo lief O+ als hij op schoot ligt dan kruipt hij helemaal tegen me aan en valt in slaap. En ondanks dat hij ziek is tijgert hij nog steeds de hele kamer door achter zijn broer aan. Peuter is vandaag super lief voor zijn broertje O+ ze voel elkaar al zo goed aan, heel lief om te zien.
pi_169046046
Ruim 3 weken is ze nu en vandaag helaas weer heel veel aan het huilen. Zo sneu, hopelijk zit ze snel iets beter in haar vel.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:59:58 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169046058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:48 schreef Quoi het volgende:
Wat lekker Selvaria! Beeeeeeetje je handen vrij.

Nazil, benieuwd wat voor tandjes er gaan komen. Er wordt hier veel gekwijld maar verder geen signalen nog. Vind het wel even prima.

Wasbaar zwemluiertje is binnen! Hoe poepig en niet duur:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke!

@ikke, beterschap voor Stijn :)
@Selv, fijn dat het beter lijkt te gaan :) Edit: toch niet -O-. Sneu he, zo'n kleintje die duidelijk niet lekker in d'r velletje zit, maar kan nog niet aangeven hoe en wat ;(.

Het is lekker weer vandaag he, heb de lente er van in m'n bol O+.
KuikenGuppy
pi_169056907
Ikke beterschap voor je kleine, stoere man.

Burdie ik heb ook zo zin in de lente!
Ik kan niet wachten om dan te gaan fietsen met Emmy. Al die eerste keren, ik kan me daar zo op verheugen.
Morgen is ze alweer 8 maanden :D
En het wordt nog steeds elke dag leuker
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:08:53 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169063704
Jaaaaa, fietsen! Vriendin van me kreeg gister bij het cb fiat om te fietsen. Acht maanden is haar zoontje. Is Emmy al een beetje goed aan het zitten, Arja?

Ik ging gisteren naar bed zodra Max lag (20:00 uur). Had dat echt nodig. Hij kwam daarna om half 12 voor een flesje en net pas weer om 8:30 _O_ Ein-de-lijk! Even goed geslapen :) Hij kwam wel om 4 uur, maar viel weer in slaap. Toch maar weer dat late flesje proberen? Ach ja, geen peil op te trekken, die babies :P

Ik heb trouwens dit boek in één ruk uitgelezen. Hilarisch en erg herkenbaar. Aanrader!

Haalde trouwens Max gister op bij de gastouder en vond hem in een zachtroze elektrische wipper-met-muziek terwijl hij K3 op TV keek en de man en dochters van de gastouder op K3 dansten :D Geweldig.

[ Bericht 13% gewijzigd door Quoi op 22-02-2017 10:15:01 ]
pi_169068681
geinig he Q, dat ze al van alles meemaken zonder jou en je dat nu zag.

Emmy kan wel aardig zitten, maar ik wacht nog wel even

niet quoten

SPOILER
O+ 8 maanden O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Arja op 22-02-2017 20:40:43 ]
pi_169068852
Ik ging eigenlijk niet meer posten hier want ik kom NOOIT bijgelezen maar ik moet gewoon O+ O+ O+ voor je mooie meisje Arja.
S. 2014
J. 2016
pi_169069089
Ah wat lief van je gm.

Bijlezen is niet verplicht. Post gewoon want ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat
  woensdag 22 februari 2017 @ 14:56:38 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169069260
Wat een vrolijkerd Arja O+!

Met fietsen echt tot 9 maanden wachten hoor, eerder is de ruggegraat niet hard genoeg en op zo'n fiets krijg je nogal wat klappen te verduren, ze kunnen daarvan hun nek breken :X.
KuikenGuppy
pi_169069391
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 14:56 schreef Burdie het volgende:
Wat een vrolijkerd Arja O+!

Met fietsen echt tot 9 maanden wachten hoor, eerder is de ruggegraat niet hard genoeg en op zo'n fiets krijg je nogal wat klappen te verduren, ze kunnen daarvan hun nek breken :X.
Daar hadden wij het hier thuis gisteren ook nog over.
Helaas want dat betekent de zomer niet lekker fietsen met zn 4tjes.
Ik zie het niet zitten met een draagdoek/draagzak te fietsen namelijk.

Arja O+
pi_169069546
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:01 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Daar hadden wij het hier thuis gisteren ook nog over.
Helaas want dat betekent de zomer niet lekker fietsen met zn 4tjes.
Ik zie het niet zitten met een draagdoek/draagzak te fietsen namelijk.

Arja O+
De steco babymee! Ik blijf er maar reclame voor maken haha :+

En arja wat een snoesje!
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:07:25 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169069562
Arja, lekker wijffie! O+ Die grote ogen!

GM, niet bijlezen dan en gewoon posten :Y

De hele dag rollen hier, met veeeel geluid. Het is natuurlijk heel wat, ineens op je buik liggen.
pi_169069760
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:06 schreef Svane het volgende:

[..]

En arja wat een snoesje!
Dat is leuk als je geen kind achterop hebt :P

Lief dames :) Ik durf het bijna niet hardop uit te spreken maar eigenlijk gaat het op t moment heel goed met James... Hij groeit goed, komt EINDELIJK aan en is ondanks alles zo'n vrolijk ventje O+ wel met een kleine gebruiksaanwijzing door alles wat er gebeurd is maar zolang je die kent is alles goed.

Vandaag zijn 1e vaccinaties gekregen en ik duim heel hard dat hij daar geen last van krijgt.
S. 2014
J. 2016
pi_169069907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:06 schreef Svane het volgende:

[..]

En arja wat een snoesje!
Denk dat ik dat doodeng vind :@
Maar ga eens in het directeursoverleg gooien hier.
F kan nog wel in het voorzitje opzich. En bij vriend kan hij achterop.
Heb alleen wel het idee dat de fiets erg wiebelig wordt als de mc achterop zit en F met zn ikhebgeenideehoezwaarnu voorop in het stoeltje zit.
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:03:19 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169070854
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat is leuk als je geen kind achterop hebt :P
Dit ja :P Kuiken is echt te zwaar voor het voorzitje intussen...

Fijn dat het goed gaat met James :* O+.
En hoe is het met jou? :*.
KuikenGuppy
pi_169071662
Arja je meisje O+ prachtige ogen en wat een vrolijke lach

Gm gewoon mee posten hoor. Bijlezen en overal op reageren is toch niet verplicht :*
Spannend de eerste prikjes! Vooral na alles wat jullie hebben meegemaakt. Hopelijk heeft hij nergens last van.

Quoi wat een leuk zwembroekje ^O^ slim om een wasbare te kopen, scheelt een hoop zwemluiers
Wat leuk dat Max alle kanten op gaat. Heerlijk om te zien hoe ze zich ontwikkelen en van alles leren.

Ik zet Stijn pas op de fiets als hij zelf kan gaan zitten. Al dat gehobbel vind ik maar eng.
Maar ik heb er ook echt zin in O+ lekker samen fietsen, lente en ook nog eens vetverbranden met 2 van die zware kids op de fiets *)

Selv wat sneu van dat huilen. Hopelijk zit ze snel wat beter in haar vel.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:17:45 #249
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169072394
Cute Arja! En lekker aan het kwijlen ook :D

Hier wacht ik ook nog een aantal maanden met fietsen. Bij Lucas pas met 11 maanden gaan fietsen en dat vond ik wel fijn gezien het gehobbel.

En hier ook een 8-maander in huis O+

SPOILER
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169072475
Dankjewel allemaal.

Gm wat goed dat het zo goed gaat met james.

Chanty je meisje O+
Wat krijgt ze een mooie gloed over haar haar en wat veel tandjes.

Ik kan ook alleen nog maar milestone fotos maken waarbij ze het kaartje in haar mond stopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')