halloquote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
lekkere mortaxx en haags die ouwe gabber
Volgens sommige users ben je dan al een binge drinker.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:38 schreef JimmyDean het volgende:
Sixpackje bier drinken en dan denken dat je alcoholist bent
Idd, zie dit topique: R&P / Alcoholismequote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens sommige users ben je dan al een binge drinker.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geniet je al van je voetbaldagje of doe je dit voorlopig niet meer?
LIV-TOT was alleen de eerste helft leuk. De rest was allemaal saai, waarvan ik de weerloosheid van Alaves en Osasuna meer dan kan relativeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een aids voetbaldag was dat.
Ik keek naar Arsenal en toen wist ik dat mn vrouw daar in de vrieskou dat moest zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIV-TOT was alleen de eerste helft leuk. De rest was allemaal saai, waarvan ik de weerloosheid van Alaves en Osasuna meer dan kan relativeren.
Daarom heb ik ook niet naar die pot gekeken. Hull gooit een muur neer en dan zien ze wel hoe dat 90 minuten uitzingt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek naar Arsenal en toen wist ik dat mn vrouw daar in de vrieskou dat moest zien.
Wat heb ik gelachen.
Groningen gooide ook een muur.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet naar die pot gekeken. Hull gooit een muur neer en dan zien ze wel hoe dat 90 minuten uitzingt.
Ik wist niet dat Alaves met 7 B-klanten ging spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan word je lekker gemaakt voor Barca - Alvares (ik kon ze niet) met het idee dat barcelona mogelijk punten gaat verliezen.
Nou, dat viel ook weer vies tegen.
Ik boycot Feyenoord dus ik kan je alleen op je woord geloven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groningen gooide ook een muur.
Feyenoord was eigenlijk niet eens slecht voor een ploeg die tegen een absolute muur speelden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik boycot Feyenoord dus ik kan je alleen op je woord geloven.
Dat wist ik je al maanden geleden te vertellen, maar die dwaas stelt Kuyt gewoon weer op amice.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het ontbreken van Dirkie is goed voor het spel.
Dat claimde ik in de zomer van 2015 al, brulaap.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik je al maanden geleden te vertellen, maar die dwaas stelt Kuyt gewoon weer op amice.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat claimde ik in de zomer van 2015 al, brulaap.
Welke teleurstellingquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Ik wil het eigenlijk niet meer over het voetbal hebben want mij hoofd doet al pijn van alle teleurstelling en de slaapdrang.
Toevalligerwijs net op mijn voetbaldag!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de voetbalteleurstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |