Idem. Hoe ouder ik word, hoe linkser.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet van het type "idealistische wereldverbeteraar".
Ik ben links conservatief. Ik ben eigenlijk alleen rechts op het gebied van immigratie.
Nee hoor. Mensen afhankelijk maken/houden van de staatstiet is een onrecht van ongekende proporties. Geen motivatie, geen prikkels of ambitie. Vadertje staat regelt het allemaal wel voor je, net zoals voor de rest van de straat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan ze laten creperen in de straat omdat jij ze mislukte levensvormen vindt.
Vind het nog onrechtvaardiger om ze te laten creperen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:46 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor. Mensen afhankelijk maken/houden van de staatstiet is een onrecht van ongekende proporties. Geen motivatie, geen prikkels of ambitie. Vadertje staat regelt het allemaal wel voor je, net zoals voor de rest van de straat.
Helemaal pervers is het creëren van omstandigheden waarin mensen objectief beter af zijn aan de staatstiet omdat ze anders subsidies, uitkeringen, toeslagen en vrijstellingen mislopen.
Velen zouden een beter leven hebben als ze niet in slaap gesust werden door de giftige melk van staatsafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind het nog onrechtvaardiger om ze te laten creperen.
Wat een mooie woorden om te verhullen dat in jouw droomwereld legio mensen gewoon creperen op straat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Velen zouden een beter leven hebben als ze niet in slaap gesust werden door de giftige melk van staatsafhankelijkheid.
Ik zou vragen om voorbeelden van dergelijke uitspraken maar ik weet inmiddels uit ervaring dat je er dan simpelweg 500 posts omheen blijft draaien zonder ooit ook maar met één voorbeeld te komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een mooie woorden om te verhullen dat in jouw droomwereld legio mensen gewoon creperen op straat.
Hoe zei je dat ook weer; hef uitkeringen op en arbeidsbeperkingen smelten als sneeuw voor de zon?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:50 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zou vragen om voorbeelden van dergelijke uitspraken maar ik weet inmiddels uit ervaring dat je er dan simpelweg 500 posts omheen blijft draaien zonder ooit ook maar met één voorbeeld te komen.
Het zou je verbazen hoeveel menig psychiatrisch patiënt zwart kan bijklussen als een malle zodra de shag op is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe zei je dat ook weer; hef uitkeringen op en arbeidsbeperkingen smelten als sneeuw voor de zon?
Wordt genieten voor een LVB'er of psychiatrisch patiënt.
Die ken jij natuurlijk bij bosjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:54 schreef Grems het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoeveel menig psychiatrisch patiënt zwart kan bijklussen als een malle zodra de shag op is.
Gelukkig heb ik ook daar aangegeven dat het niet voor iedere uitkeringstrekker geldt.
Vooral lekker omdat het geen oproep was om uitkeringen op te heffen maar als commentaar op het feit dat er hele hordes "arbeidsbeperkten" zijn die prima kunnen en zouden werken als de hangmat niet zo comfortabel was.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die ken jij natuurlijk bij bosjes.
Lekker voor die uitkeringstrekker waar het niet voor geldt dan.
Geen oproep om ze op te heffen? Ze mogen dus blijven, die uitkeringen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Vooral lekker omdat het geen oproep was om uitkeringen op te heffen maar als commentaar op het feit dat er hele hordes "arbeidsbeperkten" zijn die prima kunnen en zouden werken als de hangmat niet zo comfortabel was.
Het UWV is het met mij eens trouwens, vandaar dat ze zo druk aan het herkeuren zijn.
Verder nog voorbeelden?
Dat zeg ik toch net?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen oproep om ze op te heffen? Ze mogen dus blijven, die uitkeringen?
Ik ben het met je eens dat er veel mensen zijn die in uitkeringen zitten, en prima kunnen werken. Maar er zijn ontzettend veel die dat niet kunnen. Wat is er mis mee om die mensen bij te staan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Velen zouden een beter leven hebben als ze niet in slaap gesust werden door de giftige melk van staatsafhankelijkheid.
Ah, handig. Lekker vaag "PDD-NOS-sterrenkindjes" blaten om een arbitraire scheidslijn te plaatsen bij de mensen die monsieur Grems vervelend vindt. Het concept van een samenleving is je blijkbaar vreemd, ma ga vooral nog een keer Fountainhead lezen en furieus masturberen over "zelfredzaamheid" en "eigen verantwoordelijkheid".quote:Op zondag 12 februari 2017 00:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net?
Voor Stephen Hawkings zonder het monsterintellect? Ja hoor. Voor PDD-NOS-sterrenkindjes? Liever niet.
Niets.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er veel mensen zijn die in uitkeringen zitten, en prima kunnen werken. Maar er zijn ontzettend veel die dat niet kunnen. Wat is er mis mee om die mensen bij te staan?
Nee hoor. Maar een samenleving is geen eenrichtingsverkeer. De samenleving zorgt voor mensen die dat niet kunnen, ikke heb last van mijn roeg zwartwerkparels kieper je uit hun sociale hangmat.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:35 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Ah, handig. Lekker vaag "PDD-NOS-sterrenkindjes" blaten om een arbitraire scheidslijn te plaatsen bij de mensen die monsieur Grems vervelend vindt. Het concept van een samenleving is je blijkbaar vreemd, ma ga vooral nog een keer Fountainhead lezen en furieus masturberen over "zelfredzaamheid" en "eigen verantwoordelijkheid".
Ik ben erg benieuwd wat voor afgrijselijke hyperbool je nu weer uit de kast gaat trekken om je punt te maken.
Hoe heb je daar last van dan?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:43 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar een samenleving is geen eenrichtingsverkeer. De samenleving zorgt voor mensen die dat niet kunnen, ikke heb last van mijn roeg zwartwerkparels kieper je uit hun sociale hangmat.
Omdat ook de overheid iedere euro maar één keer kan uitgeven, dan liever aan iemand die het oprecht nodig heeft.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe heb je daar last van dan?![]()
Komen ze je opzoeken op je werk ofzo?
Wat is je alternatief?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat ook de overheid iedere euro maar één keer kan uitgeven, dan liever aan iemand die het oprecht nodig heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |