Het is niet echt bevorderlijk als we met z'n tweeën door elkaar heen gaan werken. Ben nu bezig.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
Dan gooi ik de hele show er uit en maak ik een nieuwe.
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk als we met z'n tweeën door elkaar heen gaan werken. Ben nu bezig.
Ik laat het verder aan jou.
om diaan daarvoor af te schieten, vind ik wel erg rigoureusquote:
Heb daar hele andere visie op, voor Toto is er Sky Radio.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik heb de cd gehad en vond het best wel leuk. Nu af en toe een plaatje moet kunnen.
Ik snap je punt wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb daar hele andere visie op, voor Toto is er Sky Radio.
Ben inmiddels uitgelogd. EggsTC heeft zijn gegevens. Hij kan onderling verder met jou afstemmen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sorry
Iets te graag willen in het moment
Vanaf 22:50 zou het moeten werken.
Je doet veel te ingewikkeld man.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Jezus man... ff binnen 3 seconden dikke configs omgooien op de software, in registry en op m'n firewalls (ASA)
Gelukkig kan hij het zelf aanpassen als het hem dwarszit...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu pas dat de TT niet goed is. Moet DJ EggsTC zijn... sorry!
Ja verhip, dat is waar ook!quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij het zelf aanpassen als het hem dwarszit...
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij het zelf aanpassen als het hem dwarszit...
Mja, eerst krijg ik software errors om 22:16, reinstalled 22:24, daarna gezeik met url/password.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je doet veel te ingewikkeld man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |