Wut? Wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Braddie heeft dus een week geleden seks gehad met een chick die een vriend heeft. In de Twingo. Voor mensen die niet kijken nu.
Geen idee, iemand vroeg hem naar zijn pandapunten, en toen kwam dit verhaal er uit. Iemand die al een vriend heeft, en vriend is 1.90.quote:
Het is toch dat rauwe charisma wat dan naar buiten komt he.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Klasse stream weer. Was een tijd geleden dat ik er 1 heb bijgewoond, maar dan zie je toch weer wat je hebt gemist al die tijd.
Je ziet hem in zijn natuurlijke habitat en dan is hij op zijn best.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is toch dat rauwe charisma wat dan naar buiten komt he.
Hij laat de echte fans weer in de kou staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Dat was weer een extreem ABRUPT einde v/d stream
Zo voelen rokers/alcoholisten zich vast ook wanneer ze coldturkey besluiten te stoppenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij laat de echte fans weer in de kou staan.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er normale en fatsoenlijke meiden zijn die met hem seks willenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Braddie heeft dus een week geleden seks gehad met een chick die een vriend heeft. In de Twingo. Voor mensen die niet kijken nu.
Het verhaal kwam er ook niet heel overtuigend uit.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:01 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er normale en fatsoenlijke meiden zijn die met hem seks willen
Sowieso worden in al die scharrel / relatieverhalen de vrouwen altijd neergezet als de notoire idioot, het ligt nooit aan hemzelf als het hem weer eens niet is.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:04 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het verhaal kwam er ook niet heel overtuigend uit.
Nu ik er over nadenk... ik heb Braddie nog nooit iets positiefs over zijn seksleven horen zeggen. Het zijn altijd maar chicks die hem bespringen en dat hij zich dan opoffert, min of meer.
Eerlijk is eerlijk, hij zegt nergens dat het normale fatsoenlijke meiden warenquote:Op zondag 12 februari 2017 00:01 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er normale en fatsoenlijke meiden zijn die met hem seks willen
Er zijn toch ook speciale hoeren voor mensen met een beperking, die kunnen daar aanspraak op maken uit een speciaal potje?!quote:Op zondag 12 februari 2017 00:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij zegt nergens dat het normale fatsoenlijke meiden waren
Waarom zou Braad op jouw en mijn kosten moeten neuken als de dames voor hem in de rij liggen?quote:Op zondag 12 februari 2017 01:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn toch ook speciale hoeren voor mensen met een beperking, die kunnen daar aanspraak op maken uit een speciaal potje?!
Ik zie gewoon een bleke, lillende vetpudding in alleen een leren jas voor me. In de stoel van een Twingo geproptquote:Op zondag 12 februari 2017 01:25 schreef praadje het volgende:
Ik ben een beelddenker en zie dan alleen een hele grote bos schaamhaar. Daar kan hij niet bij om te scheren/trimmen
Man man man.quote:Op zondag 12 februari 2017 02:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
BREEK: HET WAS MAPIMA IN DE TWINGO
Het woord ''psychose'' blijft een beetje plakken aan dit topic.quote:Op zondag 12 februari 2017 02:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
dit is nog erger dan elke braadvlog+braadstream bij elkaar opgeteldquote:Op zondag 12 februari 2017 02:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Kelly zegt het waarschijnlijk met een korte a, maar ik zou breddie zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
hoe spreek je Braddie eigenlijk uit?
ik denk altijd gewoon braddie (kort a)... toch niet breddie/braddy ...??
Jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Degene die dat zei is wel een koning
En in die twingo...quote:Op zondag 12 februari 2017 00:01 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dat autootje is verrassend ruim hoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Geloof je het zelf, in een twingo mijn zijn buik?
En het interieur kan in een handomdraai in een bed veranderd worden, zoals brad ons al meerdere malen heeft getoond.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:17 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dat autootje is verrassend ruim hoor.
Bed waar zelfs iemand van 1.90 heerlijk op kan vertoevenquote:Op zondag 12 februari 2017 12:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En het interieur kan in een handomdraai in een bed veranderd worden, zoals brad ons al meerdere malen heeft getoond.
Voor een a-segmenter wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:17 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dat autootje is verrassend ruim hoor.
quote:Op zondag 12 februari 2017 02:21 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Ik verwacht een emotionele achtbaan waar ik 24/7 in kan stappen.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef Cinemaniak het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Bradley van Bradgetv?? Ik zag net een paar uploads van hem en het commentaar van jullie in dit topic. Maar de hele toegevoegde waarde van dit alles ontgaat mij een beetje.
Ja, is het niet zinniger om commentaar te leveren op youtubers die daadwerkelijk bekeken worden?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik verwacht een emotionele achtbaan waar ik 24/7 in kan stappen.
Braddie staat mede door de beperkte fanbase nog dicht bij het volk. Dat is het mooie aan die jongen, hij is nog lekker zichzelf en neemt de opbouwende kritiek graag ter harte.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, is het niet zinniger om commentaar te leveren op youtubers die daadwerkelijk bekeken worden?
Het niveau is hoger dan 75% van wat op tv te zien is.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef Cinemaniak het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van die Bradley van Bradgetv?? Ik zag net een paar uploads van hem en het commentaar van jullie in dit topic. Maar de hele toegevoegde waarde van dit alles ontgaat mij een beetje.
Braddie is een beetje het Shownieuws van YouTube.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:18 schreef Barrah het volgende:
[..]
Het niveau is hoger dan 75% van wat op tv te zien is.
Lees de OP, daar gaat dit topic NIET over.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, is het niet zinniger om commentaar te leveren op youtubers die daadwerkelijk bekeken worden?
De mate van interactiviteit die wordt geleverd door BradgeTV is ongeëvenaard.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Nee, want niemand geeft een neuk om youtubers. Het gaat om Bradleyquote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
braddy/breddie klinkt nog veel te coolquote:Op zondag 12 februari 2017 06:51 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kelly zegt het waarschijnlijk met een korte a, maar ik zou breddie zeggen.
Ahhh de acute drang naar zingeving en antwoord op de ontastbare vragen des heelal. Welkom bij BradgeTV. Neemt u plaats, wij verwachtte u al. De dienst start met de eerste rotatie van het tosti-ijzer.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ah gaan we weer op die toer. Net doen alsof hij dat zelf bedacht heeft, terwijl het advies van andere mensen was.quote:
preciesquote:Op zondag 12 februari 2017 17:21 schreef Sander166 het volgende:
Kerel leeft van een Wajong uitkering en maakt zich druk over airco en centrale deurvergrendeling. Alsof hij recht heeft op een luxe auto.
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:21 schreef Sander166 het volgende:
Kerel leeft van een Wajong uitkering en maakt zich druk over airco en centrale deurvergrendeling. Alsof hij recht heeft op een luxe auto.
Fietsen is ook geen ramp.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.
Mits hij daar niet doorheen zakt, want God weet hoe zwaar hij is tegen de tijd dat hij aan de buurt is voor een huurwoning.quote:
Fietsen kan niet he, want Brad trapt met zijn machtige dijbenen elke fietsketting finaal aan gort.quote:
daarbij is de content altijd premium en exclusief, vaak maar zeer kort beschikbaar gesteld voor de echte fanbase.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De mate van interactiviteit die wordt geleverd door BradgeTV is ongeëvenaard.
braadlap blijft voor altijd thuis wonen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.
Braddie en fietsen gaan letterlijk en figuurlijk niet door 1 deur.quote:
Ik vraag me af wat de kwaliteit is van zulke vrouwen. Zeker 50+ en Kinky.nl wilt ze ook niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn toch ook speciale hoeren voor mensen met een beperking, die kunnen daar aanspraak op maken uit een speciaal potje?!
Alle YT moneyzz naar Toto69 plz.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Ha, voor dat eerste plaatje, die tekening die ik gemaakt heb, kan ik mooi 70 euro vragen
Het zijn vast geen premium vrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de kwaliteit is van zulke vrouwen. Zeker 50+ en Kinky.nl wilt ze ook niet meer.
Hey, Elliot Rodger here.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zijn vast geen premium vrouwen.
Zou jij hem als premiumgirl al het levenssap uit hem zuigen?quote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zijn vast geen premium vrouwen.
Ik beschouw dit maar als een retorische vraag.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou jij hem als premiumgirl al het levenssap uit hem zuigen?
ja de plas beelden hebben mensen nu wel gezien + als zijn filmpje de echte beelden zou bevatten (wat je zou kunnen denken bij de titel) had die video nog veel meer views, dus dat lage aantal verraadt dat het geen zin heeft om te klikken. sowieso is het overal ook verwijderd.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:23 schreef Toto69 het volgende:
Liedje over Paay nu 5.3k views. 600 meer dan het rant filmpje over de tape
quote:Op zondag 12 februari 2017 19:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik beschouw dit maar als een retorische vraag.
Waarom zou je uit huis willen met zo'n vette studio in de achtertuinquote:Op zondag 12 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zet je die toch ergens anders neer en ga je daar in wonen?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:21 schreef Barrah het volgende:
[..]
Waarom zou je uit huis willen met zo'n vette studio in de achtertuin
En die vloerbedekking staat ook nog steeds eenzaam en alleen op zijn kamer te wachten totdat meneer zijn handen eens uit die leren mouwen steekt.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:18 schreef Toto69 het volgende:
Steeds toffere content = ruitenwisser
Ok
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit klinkt misschien gek, maar ik zat gister die livestream te kijken op mijn mobiel op luidspreker. Nadat Bradley wat aansloot op zijn gitaar deed het geluid ineens gek op mijn mobiel en het is ook zo gebleven. Op zijn hardst klinkt het nog zacht en het klinkt niet meer zoals het hoort. Kan het zijn dat dat is gebeurd omdat hij iets aansloot op een frequentie die mijn mobiel niet aan kan? Dat de boxjes nu RIP zijn?
Heb er verder geen verstand van of zoiets mogelijk is, maar het gebeurde tijdens de Bradstream...
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit klinkt misschien gek, maar ik zat gister die livestream te kijken op mijn mobiel op luidspreker. Nadat Bradley wat aansloot op zijn gitaar deed het geluid ineens gek op mijn mobiel en het is ook zo gebleven. Op zijn hardst klinkt het nog zacht en het klinkt niet meer zoals het hoort. Kan het zijn dat dat is gebeurd omdat hij iets aansloot op een frequentie die mijn mobiel niet aan kan? Dat de boxjes nu RIP zijn?
Heb er verder geen verstand van of zoiets mogelijk is, maar het gebeurde tijdens de Bradstream...
Klaag hem aan danquote:Op zondag 12 februari 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ja, lach maar playboys, nu zit ik met een hypermoderne telefoon zonder luidspreker dankzij die pad.
Eerst op onderzoek uit. Als er een officiële verklaring is en er blijkt inderdaad bloed te kleven aan Bradley zijn handen, dan gaat er uiteraard een factuur uit voor de reparatie kosten.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:53 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Iemand in een bmw liet mij voor gaan. Surpreme gentleman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |