Nee, want niemand geeft een neuk om youtubers. Het gaat om Bradleyquote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, is het niet zinniger om commentaar te leveren op youtubers die daadwerkelijk bekeken worden?
braddy/breddie klinkt nog veel te coolquote:Op zondag 12 februari 2017 06:51 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kelly zegt het waarschijnlijk met een korte a, maar ik zou breddie zeggen.
Ahhh de acute drang naar zingeving en antwoord op de ontastbare vragen des heelal. Welkom bij BradgeTV. Neemt u plaats, wij verwachtte u al. De dienst start met de eerste rotatie van het tosti-ijzer.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:13 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, is het niet zinniger om commentaar te leveren op youtubers die daadwerkelijk bekeken worden?
Ah gaan we weer op die toer. Net doen alsof hij dat zelf bedacht heeft, terwijl het advies van andere mensen was.quote:
preciesquote:Op zondag 12 februari 2017 17:21 schreef Sander166 het volgende:
Kerel leeft van een Wajong uitkering en maakt zich druk over airco en centrale deurvergrendeling. Alsof hij recht heeft op een luxe auto.
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:21 schreef Sander166 het volgende:
Kerel leeft van een Wajong uitkering en maakt zich druk over airco en centrale deurvergrendeling. Alsof hij recht heeft op een luxe auto.
Fietsen is ook geen ramp.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.
Mits hij daar niet doorheen zakt, want God weet hoe zwaar hij is tegen de tijd dat hij aan de buurt is voor een huurwoning.quote:
Fietsen kan niet he, want Brad trapt met zijn machtige dijbenen elke fietsketting finaal aan gort.quote:
daarbij is de content altijd premium en exclusief, vaak maar zeer kort beschikbaar gesteld voor de echte fanbase.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De mate van interactiviteit die wordt geleverd door BradgeTV is ongeëvenaard.
braadlap blijft voor altijd thuis wonen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. Hij mag blij zijn dat hij zich met die uitkering een autootje kan veroorloven. Want als hij het huis uit gaat dan gaat het vermoedelijk niet meer lukken om een auto te betalen.
Braddie en fietsen gaan letterlijk en figuurlijk niet door 1 deur.quote:
Ik vraag me af wat de kwaliteit is van zulke vrouwen. Zeker 50+ en Kinky.nl wilt ze ook niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn toch ook speciale hoeren voor mensen met een beperking, die kunnen daar aanspraak op maken uit een speciaal potje?!
Alle YT moneyzz naar Toto69 plz.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Ha, voor dat eerste plaatje, die tekening die ik gemaakt heb, kan ik mooi 70 euro vragen
Het zijn vast geen premium vrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:55 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de kwaliteit is van zulke vrouwen. Zeker 50+ en Kinky.nl wilt ze ook niet meer.
Hey, Elliot Rodger here.quote:Op zondag 12 februari 2017 19:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zijn vast geen premium vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |