Ja dat is natuurlijk lulkoek met een goed systeem. In andere landen kunnen ze dat ook (en dan ook nog in vergelijkbare competities als de onze)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, kwam dat vooral doordat de amateurs niet wilden en/of konden promoveren. Dat laatste financieel, uiteraard.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk lulkoek met een goed systeem. In andere landen kunnen ze dat ook (en dan ook nog in vergelijkbare competities als de onze)
Hahaha, sta jij even voor lul.quote:
Maar we hadden toen geen goed systeem. Nu is het (imo) beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk lulkoek met een goed systeem. In andere landen kunnen ze dat ook (en dan ook nog in vergelijkbare competities als de onze)
Ik kan daar echt niks mee, met dat gezeik op de scheidsrechter. Tenzij iemand echt opzichtig een wedstrijd kapot fluit.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral de PSV-fans zijn daar bedreven in.
Op Ajax Netwerk geven ze meer af op persoon.
Kortweg willen de amateurclubs gewoon helemaal niet af van al die regelingen onder de toonbank en gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd bang voor verandering, maar dit soort plannen moet je ooit mee beginnen. Zal in het begin vast nog genoeg fout gaan, maar dat kan je langzaam steeds meer verbeteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar we hadden toen geen goed systeem. Nu is het (imo) beter.
ditquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kortweg willen de amateurclubs gewoon helemaal niet af van al die regelingen onder de toonbank en gelijk hebben ze.
Ik ben alleen anti Nijhuis met zijn mannelijke voetbalquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niks mee, met dat gezeik op de scheidsrechter. Tenzij iemand echt opzichtig een wedstrijd kapot fluit.
zekers. Maar "koud" promoveren van amateur naar prof kost domweg enorm veel geld. Nu hebben we een tussenstap, wat de overstap weer soepeler kan maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd bang voor verandering, maar dit soort plannen moet je ooit mee beginnen. Zal in het begin vast nog genoeg fout gaan, maar dat kan je langzaam steeds meer verbeteren.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben alleen anti Nijhuis met zijn mannelijke voetbal
Een semi-pro divisie is het beste inderdaad. per divisie steeds meer contractspelers.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zekers. Maar "koud" promoveren van amateur naar prof kost domweg enorm veel geld. Nu hebben we een tussenstap, wat de overstap weer soepeler kan maken.
Heel goed idee idd... Wat zijn de regels voor JL?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een semi-pro divisie is het beste inderdaad. per divisie steeds meer contractspelers.
Achilles probeerde het en zijn nu ook nagenoeg failliet, maar dat is eigenlijk ook best wel een hele kleine club die leeft van investeerders.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zekers. Maar "koud" promoveren van amateur naar prof kost domweg enorm veel geld. Nu hebben we een tussenstap, wat de overstap weer soepeler kan maken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heel goed idee idd... Wat zijn de regels voor JL?
quote:Vanaf het seizoen 2016/17 zullen voor het eerst ploegen verplicht gaan degraderen uit de eerste divisie. Dat is een gevolg van de nieuwe voetbalpiramide die na meer dan vijftien jaar vergaderen begin december een feit is geworden. Tijdens de bondsvergadering van de KNVB stemde een ruime meerderheid in. Nederland was het enige land in Europa waar clubs niet uit het betaald voetbal konden degraderen. Er zal een nieuwe Landelijke divisie van achttien clubs komen, die gaat fungeren als overgangsklasse tussen het prof- en amateurvoetbal. De profclubs krijgen de mogelijkheid om hun beloftenploegen te laten instromen. De ploegen zullen worden verdeeld over de Landelijke divisie, Topklasse en Hoofdklasse. ProProf staat positief tegenover de ontwikkelingen. Binnen vier jaar moeten clubs die zijn gepromoveerd van de Landelijke divisie naar de Jupiler League, minimaal zestien contractspelers registreren bij de KNVB. Ook clubs uit de Hoofdklasse, Topklasse en Landelijke divisie moeten een aantal contractspelers hebben. Daardoor zal het allemaal transparanter worden. Een CAO voor contractspelers in het amateurvoetbal is daarmee ineens dichterbij gekomen.
het is puur willekeur wat hij doetquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Ik hou er wel van als een scheids goed door laat spelen, anders krijg je nooit tempo in die partijtjes.
Heeft De Treffers een JL-waardige accommodatie?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Achilles probeerde het en zijn nu ook nagenoeg failliet, maar dat is eigenlijk ook best wel een hele kleine club die leeft van investeerders.
Treffers is daar bijvoorbeeld veel groter.
merçiquote:
Da's precies wat ik bedoel. Als je die overstap kan uitsmeren over een paar jaar, is de kans dat je dat overleefd een stuk groter.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Achilles probeerde het en zijn nu ook nagenoeg failliet, maar dat is eigenlijk ook best wel een hele kleine club die leeft van investeerders.
Treffers is daar bijvoorbeeld veel groter.
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij NEC moet iedereen geblesseerd raken of zo?
In vergelijking met Achilles wel veel betere randvoorwaarden ja (veel jeugd, betere accomodatie)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft De Treffers een JL-waardige accommodatie?
Laten zoals het is. Alleen de degradatieregels aanscherpen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vinden jullie dat ze de Eredivisie ook moeten hervormen of moeten we dat laten zoals het nu is?
Ik ben wat huiverig voor PO voor kampioenschap. Aan de onderkant mag er wel een directe degradatie bijquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vinden jullie dat ze de Eredivisie ook moeten hervormen of moeten we dat laten zoals het nu is?
Twee rechtstreeks en nr. 16 play-offs?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten zoals het is. Alleen de degradatieregels aanscherpen.
Duits Model ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee rechtstreeks en nr. 16 play-offs?
Als in dat idee met 9 clubs ofzo overhouden? Opbokken daarmee.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
die beloftenteams regels moeten imo anders... Gewoon behandelen als een eigen club, met eigen begroting en eigen selectie. Niet dat continue geschuif met spelersquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Achilles heeft ook nog een Jong team in een lagere divisie spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In vergelijking met Achilles wel veel betere randvoorwaarden ja (veel jeugd, betere accomodatie)
Moet wel eens bij Achilles voetballen maar die kantine komt uit 40-45 en de rest ziet er ook echt niet uit.
Die kampioensgroep hoeft van mij ook niet, lekker vanaf maart alleen zware potjes en dan ook nog Europees spelen. Dan ga je er in die periode Europees wel uit denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig voor PO voor kampioenschap. Aan de onderkant mag er wel een directe degradatie bij
Ben ik het wel mee eens.quote:
Alsof er een reële kans is dat een Nederlandse club in maart nog Europees speeltquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kampioensgroep hoeft van mij ook niet, lekker vanaf maart alleen zware potjes en dan ook nog Europees spelen. Dan ga je er in die periode Europees wel uit denk ik.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
En dan ook echt nr.16 vs nr.3 van JL of daarvan eerst een groepje ook al play-offs laten spelen?
Eens. Al vind ik naar 16 ook primaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten zoals het is. Alleen de degradatieregels aanscherpen.
Die kans is nog best reëel.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof er een reële kans is dat een Nederlandse club in maart nog Europees speelt
16 clubs is het idee, en dan kampioens- en degradatiegroep.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als in dat idee met 9 clubs ofzo overhouden? Opbokken daarmee.
Ja dat mag wel beter opzich ja, gewoon net zoals het met Barca B etc is.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
die beloftenteams regels moeten imo anders... Gewoon behandelen als een eigen club, met eigen begroting en eigen selectie. Niet dat continue geschuif met spelers
Bovendien, dan speel je dus tot maart praktisch voor jan lulquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kampioensgroep hoeft van mij ook niet, lekker vanaf maart alleen zware potjes en dan ook nog Europees spelen. Dan ga je er in die periode Europees wel uit denk ik.
Is toch niet zo gek? Als Ajax nu doorgaat tegen Legia is dat al zoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof er een reële kans is dat een Nederlandse club in maart nog Europees speelt
Ajax gaat halve finale EL halen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek? Als Ajax nu doorgaat tegen Legia is dat al zo
Dat ligt eraan of ze de punten halveren, als dat gewoon blijft staan is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bovendien, dan speel je dus tot maart praktisch voor jan lul
Gewoon elk seizoen loten wie die PO's mag spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bovendien, dan speel je dus tot maart praktisch voor jan lul
Meer geluk dan wijsheidquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek? Als Ajax nu doorgaat tegen Legia is dat al zo
Ik denk dat ze er tegen Legia uit gaan, maar misschien ben ik te pessimistisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax gaat halve finale EL halen.
Markeer mijn woorden.
Wat bedoel je met de kampioens en degradatiegroep?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
16 clubs is het idee, en dan kampioens- en degradatiegroep.
[..]
Ja dat mag wel beter opzich ja, gewoon net zoals het met Barca B etc is.
Mja, dan nog zijn die laatste wedstrijden verreweg het belangrijkst, omdat dan iedere topclub meer punten gaat verspelen enzo. Al scheelt dat dan wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze de punten halveren, als dat gewoon blijft staan is dat niet het geval.
Onmogelijk niet, maar wel zeer onwaarschijnlijk als je het kwaliteitsverschil bekijkt. Het niveau in Nederland is domweg niet zo hoog.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is allemaal niet zo onmogelijk
Dat ze in maart de competitie opdelen in twee groepen van acht, en de bovenste groep speelt allemaal nog tegen elkaar om het kampioenschap en de degradatiegroep allemaal tegen elkaar. In het kader van meer gelijkwaardige wedstrijden en dus meer spanning en leuker voor de kijker.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de kampioens en degradatiegroep?
Ja dat is wel waar, maar je kan dan maar beter die kampioensgroep ingaan met een goede voorsprongquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, dan nog zijn die laatste wedstrijden verreweg het belangrijkst, omdat dan iedere topclub meer punten gaat verspelen enzo. Al scheelt dat dan wel ja
In mijn hoofd speelde PEC uitquote:
Knopjesquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand zag dat ik een foutje maakte.
Een Dnipro haalde paar jaar terug ook de finale, die waren echt niet veel beter dan de topploegen hier. Alleen wat leper vooral.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onmogelijk niet, maar wel zeer onwaarschijnlijk als je het kwaliteitsverschil bekijkt. Het niveau in Nederland is domweg niet zo hoog.
Dan doet Twente dus serieus mee voor het kampioenschap... Lijkt me geen wenselijk ideequote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze in maart de competitie opdelen in twee groepen van acht, en de bovenste groep speelt allemaal nog tegen elkaar om het kampioenschap en de degradatiegroep allemaal tegen elkaar. In het kader van meer gelijkwaardige wedstrijden en dus meer spanning en leuker voor de kijker.
Nee joh die gaan dan echt niet al die topwedstrijden winnenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan doet Twente dus serieus mee voor het kampioenschap... Lijkt me geen wenselijk idee
Als je ziet wie er nog allemaal meedoen in de Beker...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh die gaan dan echt niet al die topwedstrijden winnen
Ah zo, dacht vanaf het begin. Dat zou echt klote zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze in maart de competitie opdelen in twee groepen van acht, en de bovenste groep speelt allemaal nog tegen elkaar om het kampioenschap en de degradatiegroep allemaal tegen elkaar. In het kader van meer gelijkwaardige wedstrijden en dus meer spanning en leuker voor de kijker.
Het is je gegund. Hopelijk winnen wij ook maar dat is lastig tege de busquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi... Lekker laten klimmen tot een veilige plek.
Dat is toch heel anders johquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je ziet wie er nog allemaal meedoen in de Beker...
Heracles toch? If so, danquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is je gegund. Hopelijk winnen wij ook maar dat is lastig tege de bus
Nja is voor Willem II ook wel leuker om dan wedstrijden tegen clubs van hetzelfde niveau te spelen dan dat je tegen Feyenoord of Ajax (niet dit seizoen moet) en dan vaak moet hopen dat ze rustig aan doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah zo, dacht vanaf het begin. Dat zou echt klote zijn.
Boeit me niet zoveel. Weet toch wel in welk rijtje ik dan zit de laatste maanden![]()
Enige dat ik trouwens echt zou aanpakken is competitieschema. Langer winterstop en langer doorgaan als het mooi weer begint te worden.
Beter winnen jullie inderdaad gewoon tegen dat team dat zijn ziel kwijt is geraakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is je gegund. Hopelijk winnen wij ook maar dat is lastig tege de bus
Gelukkig is er WIDM.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Morgen heeft de Eredivisie een matig programma
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Je creëert hiermee een nieuwe competitie, wat weer een nieuwe mindset gaat oproepen. Totaal onvoorspelbaar wat er dan gaat gebeuren. Neem Twente nu als voorbeeld. No way dat ze nu nog kampioen gaan worden, dus mikken de spelers (al dan niet bewust) daar al lang niet meer op. Ga je dat idee doorvoeren, kunnen ze in ene wel weer kampioen worden. Dat verandert de instelling van de spelers.quote:
Dat overweeg ik ook te gaan kijken ja. Alternatief is Vitesse-Willem II, of eventueel Osasuna-Real Madridquote:
Ik ga dan ook gewoon voor buitenlands voetbal, alleen Feyenoord - FCG aan op de stream en dan uitzetten zodra het 3-0 staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
ik denk 1-0 of 0-0. Duikt nu weg voor stijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heracles toch? If so, dan... Winnen die pot
Dat was dan ook zeker mijn intentie om te gaan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
roda en excelsior moeten er echt uitquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter winnen jullie inderdaad gewoon tegen dat team dat zijn ziel kwijt is geraakt.
Die spelen dan gewoon voor een Europees voetbal ticket denk ik (al mogen ze dat de komende seizoenen niet doen natuurlijk)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je creëert hiermee een nieuwe competitie, wat weer een nieuwe mindset gaat oproepen. Totaal onvoorspelbaar wat er dan gaat gebeuren. Neem Twente nu als voorbeeld. No way dat ze nu nog kampioen gaan worden, dus mikken de spelers (al dan niet bewust) daar al lang niet meer op. Ga je dat idee doorvoeren, kunnen ze in ene wel weer kampioen worden. Dat verandert de instelling van de spelers.
In een voetbalwedstrijd is het altijd rust na 45 minuten, dus een rare naam.quote:
Heracles, Feyenoord en ADO morgen als winnaars... Als het ff kanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik denk 1-0 of 0-0. Duikt nu weg voor stijn
Mja, ook geen boeiend potje voor de neutrale kijkerquote:
Roda zal wel gaan mazzelen en GAE dan degraderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
roda en excelsior moeten er echt uit
Ja, zeker waar. Ik speel ook liever tegen een directe concurrent of tegen de top 3 (blijft natuurlijk mooi). Teams als AZ, Vitesse, Utrecht e.d. vind ik niks.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja is voor Willem II ook wel leuker om dan wedstrijden tegen clubs van hetzelfde niveau te spelen dan dat je tegen Feyenoord of Ajax (niet dit seizoen moet) en dan vaak moet hopen dat ze rustig aan doen.
Iets wat de spelers weten en wat hun instelling ongetwijfeld beïnvloedt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelen dan gewoon voor een Europees voetbal ticket denk ik (al mogen ze dat de komende seizoenen niet doen natuurlijk)
Fuck de neutrale kijkerquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ook geen boeiend potje voor de neutrale kijker
Benieuwd of ze in de Eredivisie ook maandagavond of zondagavond wedstrijden gaan invoeren. Alleen zal de NOS met hun bord op schoot hype dan wel dwars gaan liggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zeker waar. Ik speel ook liever tegen een directe concurrent of tegen de top 3 (blijft natuurlijk mooi). Teams als AZ, Vitesse, Utrecht e.d. vind ik niks.
Overigens mogen ze ook gewoon meer op zaterdagavond laten spelen. Of eventueel zelfs zaterdagmiddag. Schijt aan de zondag 12:30!
Twee/drie tel ik er.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
er is dit weekend sowieso maar anderhalf leuk potje voor de neutrale kijker. Oke, bij elkaar opgeteld 1 hele en 2 halve.
Nu is dat niet iets waar je op moet afgaan omdat zo'n straf zelden voor komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iets wat de spelers weten en wat hun instelling ongetwijfeld beïnvloedt.
Welke doel je op?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
er is dit weekend sowieso maar anderhalf leuk potje voor de neutrale kijker. Oke, bij elkaar opgeteld 1 hele en 2 halve.
Nee, klopt. Maar we hadden het over een hypothetische situatie, met Twente als voorbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is dat niet iets waar je op moet afgaan omdat zo'n straf zelden voor komt.
PSV - Utrecht is een halfje omdat iedereen en zn moeder niet fit is bij Utrechtquote:
Ja maar dat is zo'n erge uitzondering, dat je dat niet moet meenemen in de keuze om die hervorming door te voeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar we hadden het over een hypothetische situatie, met Twente als voorbeeld.
Die laatste twee vind ik niet leuk. HEE-AZ omdat AZquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Utrecht is een halfje omdat iedereen en zn moeder niet fit is bij Utrecht
Hveen - AZ
Excelsior - Twente ()
Ga je wel AZ-Lyon kijken?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laatste twee vind ik niet leuk. HEE-AZ omdat AZen Heerenveen mist Schaars enorm en er is ook geen Larsson zondag.
Zeneli, Pelle, Odegaard genot.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laatste twee vind ik niet leuk. HEE-AZ omdat AZen Heerenveen mist Schaars enorm en er is ook geen Larsson zondag.
Europees is slechts 1 factor. 24 punten achter staan is een 2e. Het feit dat je hiermee domweg een nieuwe competitie maakt is een 3e. IMO gewoon geen goed idee.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo'n erge uitzondering, dat je dat niet moet meenemen in de keuze om die hervorming door te voeren.
Virtueel tien puntjes boven degradatiequote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeneli, Pelle, Odegaard genot.
Die muur stond niet lekker bij De Graafschap.
Hopelijk neemt Tottenham het gewoon serieus.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat er op de Belg AA Gent v Tottenham is.
Ik ben er ook niet perse een voorstander van, maar dan meer omdat 4x per jaar Ajax-Feyenoord ook gaat vervelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Europees is slechts 1 factor. 24 punten achter staan is een 2e. Het feit dat je hiermee domweg een nieuwe competitie maakt is een 3e. IMO gewoon geen goed idee.
Interessante discussie over de fundamenten van de eredivisiequote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik geloof niet dat we ooit zo snel zijn gegaan op een vrijdagavond zonder enorm boeiend affiche
Ik kijk geen eens Eredivisie of JL op dit momentquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik geloof niet dat we ooit zo snel zijn gegaan op een vrijdagavond zonder enorm boeiend affiche
Dat ook uiteraard.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet perse een voorstander van, maar dan meer omdat 4x per jaar Ajax-Feyenoord ook gaat vervelen.
Hun eerst volgende top6treffen is pas op 29 april.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk neemt Tottenham het gewoon serieus.
Gaat ook meer over de Jupiler.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
Gaan ze weer CL halen, om het dan volgend seizoen te laten lopenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun eerst volgende top6treffen is pas op 29 april.
#bidden
Pochettino is onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze weer CL halen, om het dan volgend seizoen te laten lopen
Dit jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Koeman de CL kan halen met Everton.
Ja, staan 7 punten achter nog wel maar die ploegen verspelen zoveel punten dat het wel mogelijk is.quote:
PSV moet voor nek te doen zijn, lijkt mequote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC moet volgende week naar PSV en dan krijgen ze drie do-able tegenstanders.
Gewoon lekker ingraven tegen PSV, snelle jongens voorin. Aardig do-able (net als je moeder trouwens)quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC moet volgende week naar PSV en dan krijgen ze drie do-able tegenstanders.
Zou me niets verbazen als Everton morgen ook weer punten verspeelt bij Boro.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, staan 7 punten achter nog wel maar die ploegen verspelen zoveel punten dat het wel mogelijk is.
wat denk je dat de top3 gaan doen dit weekend?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Everton morgen ook weer punten verspeelt bij Boro.
Van de Eredivisie?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat denk je dat de top3 gaan doen dit weekend?
Nee dat kan altijd, maar zou het wel grappig vinden als zij CL halen. En dat Man Utd het dan weer mislooptquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Everton morgen ook weer punten verspeelt bij Boro.
Vorige week moest ik van iedereen geloven dat er minstens twee van de drie punten gingen verspelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Ben er ook bang voor... Al blijf ik hopen op zondagse stuntjes
mooi, ik heb een klein bedragje op 2-0 staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
lolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll. die mis
Ik hoop elke week weer op verlies van ajax en psvquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week moest ik van iedereen geloven dat er minstens twee van de drie punten gingen verspelen.
Je kan beter 'hopen' op Vitesse v Ajax volgende week.
Die 3-0 komt nog wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi, ik heb een klein bedragje op 2-0 staan.
Ik hoop ook wel eens wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop elke week weer op verlies van ajax en psv
Ik hoop ook elke week op een vrouw in bed, op sommige dingen moet je gewoon niet meer hopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop elke week weer op verlies van ajax en psv
Je hebt toch een vriendin?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop ook elke week op een vrouw in bed, op sommige dingen moet je gewoon niet meer hopen.
Pas anderhalf jaar niet meerquote:
Wow dat heb je ook goed verborgen weten te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas anderhalf jaar niet meer
Eerder of zijn vader Rinus heet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:38 schreef RvLaak het volgende:
Ik vraag me nu af of Israelsson een jood is
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder of zijn vader Rinus heet.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder of zijn vader Rinus heet.
Echte kenners (zoals Tagliano) wisten dit al lang.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow dat heb je ook goed verborgen weten te houden.
Zonde, dacht ik eens een FOK!ker te kennen met een vriendinquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echte kenners (zoals Tagliano) wisten dit al lang.
Ik ben getrouwd, als dat mocht helpen...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde, dacht ik eens een FOK!ker te kennen met een vriendin
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, als dat mocht helpen...
&?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik moest vandaag afrijden in de sneeuw.
Ahh wat schattig.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik moest vandaag afrijden in de sneeuw.
Ik roep nu al zo'n 30 jaar "later als ik groot ben" en dat jou ik vol ookquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dat doe ik ook.
Feli, hoeveelste keer?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand bijna doodgereden maar toch geslaagd.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Krijg je les van rijschool Patrick?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Afrijden in Hoorn? Dat centrum daar was wel kutquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volwassen zijn is ook helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik roep nu al zo'n 30 jaar "later als ik groot ben" en dat jou ik vol ook
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik roep nu al zo'n 30 jaar "later als ik groot ben" en dat jou ik vol ook
[..]
Feli, hoeveelste keer?
Dankquote:
Centrum kwam helemaal niet ter sprakequote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afrijden in Hoorn? Dat centrum daar was wel kut
zoiets idd... Beetje jammer alleen dat papa en mama de huur niet meer betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volwassen zijn is ook helemaal niet leuk.
Moet je je ineens druk maken om zaken als hypotheekrenteaftrek. Dat is mij teveel een grotemensenwoord.
Maar voor de hoeveelste keer moest je op?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
Centrum kwam helemaal niet ter sprakeNiet eens in de buurt geweest.
Hoelaat moest je? Ik had nog wel een chill tijdstip weet ik nog, totaal geen drukte in de stad.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Centrum kwam helemaal niet ter sprakeNiet eens in de buurt geweest.
Hoelang ben je werkloos?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zoiets idd... Beetje jammer alleen dat papa en mama de huur niet meer betalen... Maar goed, ook als ik ooit nog weer een baan weet te krijgen kan ik daar plezier hebben
1e keer uiteraard.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor de hoeveelste keer moest je op?
11:30, geen hond op de weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelaat moest je? Ik had nog wel een chill tijdstip weet ik nog, totaal geen drukte in de stad.
En gefeliciteerd trouwens.
Valt (schijnbaar) nog mee... Bijna een jaar. Toegepaste Psychologie is nou niet echt een opleiding waar je banen mee scoortquote:
Dat verwacht je ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt (schijnbaar) nog mee... Bijna een jaar. Toegepaste Psychologie is nou niet echt een opleiding waar je banen mee scoort
Nee idd... Heel vreemd datquote:
Kan je ook gewoon barman worden en wat stamgasten voorzien van goede adviezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt (schijnbaar) nog mee... Bijna een jaar. Toegepaste Psychologie is nou niet echt een opleiding waar je banen mee scoort
Lol, kan ook idd... Maar goed, heb (uiteraard) een sollicitatie of 20 lopen nog... Tenminste, als ik de "feedback" zo inschat.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon barman worden en wat stamgasten voorzien van goede adviezen.
Succes ermee in elk gevalquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, kan ook idd... Maar goed, heb (uiteraard) een sollicitatie of 20 lopen nog... Tenminste, als ik de "feedback" zo inschat.
Hypotheekrenteaftrekquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volwassen zijn is ook helemaal niet leuk.
Moet je je ineens druk maken om zaken als hypotheekrenteaftrek. Dat is mij teveel een grotemensenwoord.
Ik heb daar allemaal geen verstand van joh.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hypotheekrenteaftrek. Meest geniale rechtse middel dat er is.
Idd, huursubsidie voor huiseigenaren...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach zijn opzich wel Eredivisiewaardig qua club.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle gaat het wel weer redden. Jammer
Eerder linksquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:
Dat was de bedoeling danquote:
Was dat serieus de bedoeling?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling danDat in de praktijk vooral mensen met hele dikke inkomens (en dus huizen) er het meeste voordeel uit halen, ach.
Het is maar net hoe je het uitlegt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was dat serieus de bedoeling?
Vast een rechtse partij die dat de rest heeft wijsgemaakt.
Maargoed, ik zal de laatste zijn die klaagt.
Het gaat gewoon door, ouwe reus.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:38 schreef hafcfan het volgende:
Het Eredivisie-duel tussen Heracles Almelo en Roda JC Kerkrade van zaterdagavond gaat mogelijk niet door. Oorzaak is een stroomstoring in Almelo.
'We komen zeer spoedig met de huidige stand van zaken. Met alle partijen zijn we druk bezig een en ander vast te stellen en te bepalen', laat Heracles weten via Twitter.
Het duel tussen de nummer elf en zeventien van de Eredivisie zou om 18.30 uur moeten beginnen.
De stroomstoring ontstond nadat er brand uitbrak in een schakelhuis op een verdeelstation.
![]()
Poep0rz heeft Piet nog ontdekt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Peter R doet ook aan kinderhandel
Je verwacht het inderdaad weer niet
Onder zijn bed met Natalee Hollowayquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poep0rz heeft Piet nog ontdekt.
Nichtje van MvG er nog bij. 9-darter in de mond.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onder zijn bed met Natalee Holloway
Joran maakt het af met een dubbel 5quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nichtje van MvG er nog bij. 9-darter in de mond.
Ligt het aan mij, of wordt die "band" met de week slechter?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eretribune boeit niemand.
Geen idee, ik kijk nu Liverpool-Spurs en zet Feyenoord aan op FOX Go zonder geluid.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of wordt die "band" met de week slechter?
Continu reclame met "De Topper" en dan kom je er in het stadion achter dat ze een 's' zijn vergetenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah we krijgen binnenkort weer een promootje met cringe teksten.
2/10quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Continu reclame met "De Topper" en dan kom je er in het stadion achter dat ze een 's' zijn vergeten
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu Opper met vakantie is ben ik de enige hier die Ado kijkt.
Ik had verwacht dat jij Feyenoord zou gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Ik kijk ook bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:45 schreef GGMM het volgende:
Oh Feyenoord begint, ik ga Feyenoord kijken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu Opper met vakantie is ben ik de enige hier die Ado kijkt.
Wat doen jullie jezelf aan zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Ik kijk ook bijvoorbeeld.
troll troll lollllquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat doen jullie jezelf aan zeg.
Was die goed dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even wennen om Marengo in een Eagles shirt te zien.
Groenendijk effect zal toch niet onopgemerkt blijven?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA, ADO na vanavond al onderaan
liever dat iedereen wat afstand neemt van de egeltjesquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA, ADO na vanavond al onderaan
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Groenendijk effect zal toch niet onopgemerkt blijven?
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie mogen wel winnen van Feijenoord.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Met Groenendijk aan het roer is elke tegenstander vissenvoer.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |