abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7225984
Heey allemaal,

Als nieuweling hier lijkt het me leuk als iedereen die in het bezit is van een 4x4, hier zijn foto ervan t eplaatsen. Het leukste is natuurlijk wneer die foto is gemaakt in de blubber
Zelf rij ik een Mercedes 300GD uit 1990. Ben ontzettend tevreden over de terreinprestaties. Mede mogelijk gemaakt door de érg lage gearing, en door de 3 differientieël sloten. 't Sleurt je letterlijk overal doorheen

Groeten, Luuk

'99 MB E320 CDI T-model
pi_7226057
LUUK! welkom op fok

Nou maar hopen dat er meer zijn met zo'n wagen!

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  Official ESF Kreviewer maandag 9 december 2002 @ 16:38:06 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7226081
Ik rij wel door de blubber, maar ik heb geen 4x4... . Leuke bak trouwens. Rijdt dat nog een beetje normaal op straat?
pi_7226128
WTF ! Student MER en dan zo'n wagen rijden ????????? Die foto's zijn zeker in Mill gemaakt of niet?
geen commentaar
pi_7226131
En geef eens wat technische specs, dat is altijd lekker smullen
pi_7226158
Heey DURK

Haha nou ik verwachtniet dat half nederland in een G rijdt Dat is ook de reden waarom ik hem heb Ik hoop op een paar mooie CJ7's, wranglers, landcruisers en defnders echte jeeps. Alleen snap ik nog steeds niet waarom de G de enige is met een sper op de vooras. Geeft zó veel stractie op sneeuw en modder.

G-roeten,
Luuk

'99 MB E320 CDI T-model
pi_7226230
300GD uit 1990
3 liter 6 cylinder in lijn diesel
De pk's zijn om te huilen 113 stuks. Maar t trekt als de neten. Door de lage gearing. En tja, als student op de MEr moet je het maar met de sponsoring van je pa hebben
Het rijdt btw súper op de weg (zie interieur:)) Hij is van alles vorozien, electrische ramen, spiegels, cd speler met 6 speakers etc etc... . Lekker stil van binnen, en stuurt (voor een jeep) best strak. Maarja, t is en blijft een Benz hè, of ie nou vierkant is of niet Topsnelheid en acceleratie zijn trouwens ontzettend "niet-GTI";) Zn top ligt rond de 140, en de 0-100 sprint moet rond de 20 sec zijn maar daar heb ik hem niet voor. Lekker ploegen en hellinkjes trekken tegen de zijkant van een viaduct, altijd leuk :D

De fotos in het terrein zijn trouwens gemaakt op de Maasvlakte. Een 4x4 evenement voor de Merc. G

G-roeten
Luuk

[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 09-12-2002 18:20]

'99 MB E320 CDI T-model
pi_7229403
het schiet nog nie op me plaatjes he
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7229652
Ik vind deze wel kicken... jammer dat die dingen zo duur zijn!

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_7230300
Ik vind deze wel kicken... jammer dat die dingen zo duur zijn!

  maandag 9 december 2002 @ 19:37:42 #11
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7230345
Iemand hier de trotse bezitter van een Hummer?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 9 december 2002 @ 19:47:04 #12
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7230569


Er staat alleen niet bij wat voor een helling je hiermee kan nemen

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_7230622
WTF die laatste bak!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_7230948
moehahaha, ik vind die hummers maar niks hoor! hmm, ik rijd regelmatig in de chevrolet blazer van m'n vader, die heeft een V8 diesel van 6.2 liter (of 6.8, weet niet cker) maar dat sleurt pas, helaas nog geen foto's maar als ik die heb zal ik die er zeker bij zetten. de blazer trekt als een beest in het terrein en omdat ie automaat is hoef je je totaal niet bezig te houden met wanneer je de goede versnelling hebt, je kan vanwege zijn enorm hoge vermogen toch al overal overheen rijden (lees ook doorheen). het is een gepantserde radio-auto geimporteerd uit amerika, hij weegt daarom 2200 kilo (wel grijs kenteken dus kost geen vermogens) en dit gewicht wil er weleens voor zorgen dat je wat wegzakt in de blubber, maar omdat ie 90-10 terrein banden heeft (das dus 90% blubber banden) geef je een beetje gas en er staat een fontein achter je en schiet jij weer voorrrruit!!! hij is nog in de originele legerkleuren (we gaan em binnenkort ME- blaauw schilderen) en heeft de originele legerlampjes en keurings rapporten ook nog... een heel erg vette bak dus!
Unbanned :)
pi_7230958
Ik ga incognito door het leven..........
pi_7231696
Stoere bak die Benz

Zelf heb ik een Suzuki Samurai waar ik regelmatig mee in de blubber rond rag

Kon een jaartje geleden die suzuki kopen voor een errug schappelijk prijsje en dacht wrom niet...
ben er mee naar die 4x4 dag van Suzuki geweest en dat was best lachen...

de foto's zijn genomen in Rilland...daar zit een 4x4 club met eigen terrein..

hij rijd nog op weg banden maar in het terein doet tie het bere goed...
weegt geen drol en een lekkere korte wielbasis zijn niet verkeerd..
d'r zit een 1300cc blokje in en op de weg is het geen rijden eik...
bladveren eronder..dus je schud zowat uit je stoel op een klinker weggetje
maar ik gebruik hem alleen voor in het terein en om een beetje mee in de buurt rond te rijden...
al met al een prima wagentje voor in het terrein

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_7235808
[quote]Op maandag 9 december 2002 19:12 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik vind deze wel kicken... jammer dat die dingen zo duur zijn!

Die dinge zijn goedkoop vergeleken met een G
Een G 400cdi heb je voor 110.000 euro echt sick. Jammer dat de nieuwe landcruisers in het terrein niet zo super meer zijn...

Een Samurai is supervet voor t strand, t weegt nix dus


G-roeten
Luuk

'99 MB E320 CDI T-model
pi_7239611

Permanente 4 wiel aandrijving + 224 pk's

<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_7239689

Mijn toyota landcruiser 2.4 D

  dinsdag 10 december 2002 @ 11:41:12 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7241966
m,n vader heeft een mercedes ML.
Daar rij ik dan wel eens in. En ook in het terein.
Altijd leuk. Je kan best gekke dingen doen met die ML
Zijn die foto,s op de maasvlakte gemaakt? Komt me zo bekend
voor

Zal eens kijken of ik vanavond wat specs kan vinden.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 10 december 2002 @ 12:56:15 #21
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_7243153
Hele mooie bak die G klasse! Ik vindt hem zelfs meer hebben dan een ML! Maar hoe comfortabel zijn die dingen.. ik ben zelf op zoek naar een nieuwe auto en zie het persoonlijk wel zitten zo'n G klasse.. alleen wat zijn jouw kosten aan wegenbelasting en hoeveel vebruik heeft hij???
  dinsdag 10 december 2002 @ 13:00:36 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_7243226
Die ML rijd heel erg lekker op de weg.
En het sturen kan je met een pink doen.
Zo licht gaat dat. En dat is echt niet overdreven.
Hij ligt zeer goed op de weg. En hij rijd iets van 1 op 7 dacht ik.
Aanschaf van de ML en de G is wel hoog. Het is mischien dan
ook interesant om er een grijs kenteken van te maken. Geen
BPM en wegenbelasting is lager.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 10 december 2002 @ 13:55:38 #23
7963 Stoel
Een stoeltje in de maak.
pi_7244363
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 13:00 schreef ook_gek het volgende:
Die ML rijd heel erg lekker op de weg.
En het sturen kan je met een pink doen.
Zo licht gaat dat. En dat is echt niet overdreven.
Hij ligt zeer goed op de weg. En hij rijd iets van 1 op 7 dacht ik.
Aanschaf van de ML en de G is wel hoog. Het is mischien dan
ook interesant om er een grijs kenteken van te maken. Geen
BPM en wegenbelasting is lager.
Een tweede handse G-Klasse is nog wel te doen, uit 1990. Zoals hierboven. Een ML kan ik niet betalen en vindt ik ook niet mooi. Als ik zoveel geld had was ik toch voor de X5 gegaan. Rijd de diesel van de G Klasse ook 1 op 7?????? Grijs kenteken is ook nog een optie, maar moet je dan niet bepaalde aantal lading kwijt kunnen??
pi_7244895
Ik rij in een hyundai santa fe. Niet echt een auto om de blubber mee in te gaan, maar hij red zich aardig met permanente 4-wielaandrijving.

pi_7245371
Hoi allemaal,

Ik geef niet graag prijzen, maar omdat iemand hier zei dat mijn G uit 1990 nog wel te betalen valt, vindt ik zelf vies tegen vallen. Natuurlijk niet zoduur als een nieuwe ML, maar voor de leeftijd was hij zeker prijzig. Voor een goede (en die van mij is technisch zeker 100%) betaal je ongeveer 20.000 euro. Das toch een bom geld voor een auto van 12 jaar oud. De wegenbelasting is ontzettend fors. Komt door het gewicht. Verzerking gaat vanuit je nieuwprijs. Mijn G kostte in 1990 inclusief opties een krappe 2 ton in guldens. Dus de verzekering plukt je ook kaal

Maargoed, de voordelen:

* je bent origineel met een 4x4, de hele nederlande jeugd zit met zon verlaagde (in mijn mening) neppe bak.

* t is een échte 4x4. mijn moeder lach ik uit, die heeft een ML 320 uit 1999 (220pk en dik 300nm)

* het rijdt masterlijk goed, ook op de weg. de W463 serie zoals ik heb (die is vanaf 1990 gebouwd) zijn lekker stil van binnen en hebben alle comfort. (zie foto).

Het verbruik van de diesel valt reuze mee. Het weegt toch 2200kg, dus je moet hem aardig op zn staart trappen om mee te komen in het verkeer. Ik rij gemiddeld 1:8,5 of 1:9. Grijs kenteken wil ik niet, want dan ben ik mijn achterbank kwijt. Scheel wel enorm veel in wegenbelasting maarja...

Ik ben zelf niet zo'n fan van SUV's, maar de ML van mn moeder rijdt opzich niet slecht. Maar ook al is ie sneller dan mijn G, de G rijdt velen malen machtiger Het geeft echt een vet gevoel om zon dikke lange vierkante motorkap voor je te hebben

'99 MB E320 CDI T-model
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')