abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168814962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet. Echt helemaal niet.
Natuurlijk gebeurt dat. Komop zeg. :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:57:56 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168815194
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk gebeurt dat. Komop zeg. :')
Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:59:24 #53
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168815240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
Klagen is leuker voor hun dan actie ondernemen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:06:18 #54
451005 Grems
Clown World
pi_168815441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als ik één ding geleerd heb zijn juist de vrouwen die roepen op de eerste niet aan seks / intimiteit te degene die het wel doen. Degene die juist open over seks zijn gebeurd dan weer niks mee op de eerste date :')
Dat is in ieder geval zeker waar _O-
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:08:46 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168815519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Klagen is leuker voor hun dan actie ondernemen.
Dat is ook zo. En ik dacht dat het over datingsites ging, niet over sites waar je een date voor één nacht regelt. Ik ben even het spoor bijster hier. :?
pi_168816035
quote:

[..]

Heeft weinig zin denk ik. Je bent zo als je bent. Je voor doen als iemand anders houd je meestal niet lang vol. Dus wat moeten ze/we er van opsteken? Waarom zou je je zelf moeten veranderen of aanpassen? Een man moet op zoek naar een vrouw die hem wil zoals hij is. Een vrouw moet op zoek naar een man die haar wil zoals zij is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:29:49 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168816271
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Heeft weinig zin denk ik. Je bent zo als je bent. Je voor doen als iemand anders houd je meestal niet lang vol. Dus wat moeten ze/we er van opsteken? Waarom zou je je zelf moeten veranderen of aanpassen? Een man moet op zoek naar een vrouw die hem wil zoals hij is. Een vrouw moet op zoek naar een man die haar wil zoals zij is.
Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden. Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.

Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
pi_168816478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden. Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.

Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Doe ik ook, een paar keer per jaar, en ik kan het elke man aanraden.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:49:07 #59
451005 Grems
Clown World
pi_168816794
quote:

[..]

Je moet gewoon goed observeren en ernaar handelen. Als je telkens zonder resultaat je auto wilt starten door tegen de banden te schoppen kun je wel blijven schoppen maar je kunt beter kijken naar wat mensen die hun auto wel weten te starten doen.
pi_168816805
quote:

[..]

Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden.
Verschilt per man en vooral ook naar wat voor vrouw je opzoek bent. Sommige vrouwen liggen bij wijze van spreken voor het oprapen
quote:
Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.
Verschilt ook per persoon, er zijn mannen die vinden dat ze geen moeite moeten doen om een vrouw te krijgen, laat die vrouw maar moeite doen voor hem. Je hebt jagers en versierders en types die liever worden versierd. Vroeger was het zo dat de man altijd moest versieren, na de emancipatie van de jaren 70 is dat allang niet meer zo.

quote:
Het heeft niet te maken met de aanpak, maar met de target. Vaak heb ik het idee dat mannen niet op zoek gaan naar de juiste vrouw die bij hem past en andersom gebeurt net zo vaak. Het is niet zo gek dat je de geschikte partner juist bij toeval tegenkomt terwijl je er helemaal niet naar op zoek was
pi_168816869
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Ik ben het met je eens dat veel (Nederlandse) mannen wellicht in het buitenland beter een vrouw kunnen vinden die bij hem past ja.
pi_168816889
quote:

[..]

Concrete plannen van aanpak horen de mannen hier vermoed ik wel graag.
pi_168816954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet. Echt helemaal niet.
Inderdaad, ik ook niet. Alsof vrouwen niet houden van sex :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:58:30 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat veel (Nederlandse) mannen wellicht in het buitenland beter een vrouw kunnen vinden die bij hem past ja.
Ik vind uitgebluste mannen vreselijk. Dan zie ik een kroeg voor me om een uur of drie 's middags, waar van die figuren aan de bar zitten. Je voelt gewoon dat die het 15 jaar geleden er al over eens waren dat het leven niks was, niks is en nooit wat worden zal. De term 'ik verheug me op' zul je daar nooit horen. Mannen die nergens meer voor gaan. En het allerergste: ze missen zelfreflectie.

Dat lijken me nou de types waar elke vrouw met een boog omheen loopt. Futloos, klagerig en uitgeblust.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:59:51 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:53 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Concrete plannen van aanpak horen de mannen hier vermoed ik wel graag.
Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
pi_168817072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
Waar heb ik tips of adviezen over nodig dan?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:01:11 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:56 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ook niet. Alsof vrouwen niet houden van sex :')
Ik denk dat beide heren op zoek waren naar een one night stand maar per abuis op een dating site beland zijn. Vandaar de teleurstellingen. Zoiets of zo.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:01:43 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817098
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Waar heb ik tips of adviezen over nodig dan?
Jij hebt helemaal nergens tips of adviezen voor nodig want jouw oren zitten dicht :D
pi_168817136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal nergens tips of adviezen voor nodig want jouw oren zitten dicht :D
Oren dicht? Volgens mij lees je mijn posts niet, ik ben het namelijk met je eens.
pi_168817284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Één vrouw? Elke vakantie weer andere natuurlijk.

Ik verheug me nu alweer enorm op m'n tripje voor aankomende zomer.
pi_168817289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
Eeeeeeeeeehm... Als je het spuugzat bent, waarom doe je het dan? :')
pi_168817433
quote:

[..]

pi_168817442
quote:

[..]

Daar valt iets voor te zeggen
De vrouwen zijn echt vrouwelijk en familie gericht

Maar als je in eigen land niet aan een partner kan komen dan heeft zon trip naar het buitenland ook weinig zin

Welke landen bezoek je zoal? Puur uit nieuwsgierigheid :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168817499
quote:

[..]

No offence

Maar ik denk niet dat het ze verder zal helpen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168819103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Aaah dus 0906 is jouw kloontje? :+ _O-
  zaterdag 11 februari 2017 @ 07:29:11 #76
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168819245
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
Ik word inderdaad van weinig meer warm. ik heb het helemaal gehad met (online) daten. Ik ben liever op mezelf, ik weet wat ik waard ben en wat ik aan mezelf heb, en doe leuke dingen in mijn eentje, met familie en vrienden. Elke godganse keer weer je levensverhaal aan een nieuwe man vertellen die aardig, leuk, knap, interessant, prima is, maar niks losmaakt. Nooit behoefte om iemand een tweede keer te zien. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_168819251
quote:

[..]

En na 2 snoepreisjes is de Nederlandse vrouw totaal niet interessant meer.

Hoef je ook niet meer online te gaan daten.
pi_168820058
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
pi_168820264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:38 schreef uappmo het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
Aandacht.
pi_168820361
quote:
Is veiliger. Je komt diegene nooit meer tegen in je normale leven. Foutje en er niet meer over na hoeven denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168821122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 07:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik word inderdaad van weinig meer warm. ik heb het helemaal gehad met (online) daten. Ik ben liever op mezelf, ik weet wat ik waard ben en wat ik aan mezelf heb, en doe leuke dingen in mijn eentje, met familie en vrienden. Elke godganse keer weer je levensverhaal aan een nieuwe man vertellen die aardig, leuk, knap, interessant, prima is, maar niks losmaakt. Nooit behoefte om iemand een tweede keer te zien. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
Mja, waarom heb jij geen behoefte om iemand nog een keer te zien? Ben jij niet te kritisch mbt die "vonk" die je moet voelen...

Ik denk dat ik een stuk zakelijker ga zijn m.b.t. daten eventueel, het heeft misschien weinig succes, dat weet ik verder niet... maar als ik geen vonk voel sluit dat friends with benefits nog niet uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168821128
quote:
Er lopen veel mensen maar iedereen is zo anoniem als de neten op de uni hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:34:23 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168823602
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 05:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Aaah dus 0906 is jouw kloontje? :+ _O-
uhu
pi_168823645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:40 schreef Grems het volgende:
Welke stok? Er is niets mis met het feit dat vrouwen graag een fysiek aantrekkelijke en spannende man willen.
Dat is waar, jij ervaart dat niet als stok. Maar de oppervlakkigheid waarmee je vrouwen beschrijft is niet bepaald iets om warm voor te lopen. Het beeld van vrouwen wat hier door een aantal wordt beschreven (ze zijn uit op lekkere mannen en niet iedere man is lekker en dat is niet eerlijk, enzovoort) straal je onbewust ook uit op vrouwen. Ik heb een vermoeden dat veel van die beschrijvingen gebaseerd zijn op teleurstellingen die uiteindelijk leiden tot een zekere verharding ofzo. Wat niet per se onbegrijpelijk is maar hoe denk je - als je vrouwen eigenlijk al eigenlijk niet ziet als gelijkwaardig - dan nog met een vrouw een fatsoenlijke relatie op te kunnen bouwen?

quote:
Daarnaast lijk je te denken dat aantrekkelijke mensen geen aangename persoonlijkheid kunnen hebben en dat afzichtelijke gedrochten per definitie leuk in de omgang zijn. De realiteit is vaak het tegenovergestelde.
Dat ligt eraan. 10 jaar lang van vrijwel iedere man positieve aandacht krijgen kan ook voor een onaantrekkelijke arrogantie zorgen, en daar heb ik dan weer niets mee. Hoe sociaal in de omgang ook is of hoe goed iemand het sociale spelletje ook weet te spelen.
pi_168840763
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is waar, jij ervaart dat niet als stok. Maar de oppervlakkigheid waarmee je vrouwen beschrijft is niet bepaald iets om warm voor te lopen.
Oppervlakkigheid? Ik accepteer vrouwen juist als volledig mens. Toen ik eenmaal een heel simpel concept accepteerde ( namelijk, over aantrekking valt niet te onderhandelen ) viel er een enorme last en bron van frustratie van mij af.

quote:

[..]
Het beeld van vrouwen wat hier door een aantal wordt beschreven (ze zijn uit op lekkere mannen en niet iedere man is lekker en dat is niet eerlijk, enzovoort)
Zou je zo vriendelijk willen zijn aan te geven waar ik iets dergelijks gezegd heb?

quote:

[..]

Ik heb een vermoeden dat veel van die beschrijvingen gebaseerd zijn op teleurstellingen die uiteindelijk leiden tot een zekere verharding ofzo. Wat niet per se onbegrijpelijk is maar hoe denk je - als je vrouwen eigenlijk al eigenlijk niet ziet als gelijkwaardig - dan nog met een vrouw een fatsoenlijke relatie op te kunnen bouwen?
Wederom, ik zie vrouwen als volledig en gelijkwaardig mens. Nogmaals, over aantrekking valt niet te onderhandelen. Zodra je dat simpele maar krachtige concept oprecht accepteert is frustratie en teleurstelling verleden tijd. Momenteel heb ik een relatie en ook daarin ben ik altijd heel duidelijk geweest, als er een moment komt dat zij mij ( structureel ) liever ziet gaan dan komen dan moet ze vertrekken. Andersom doe ik dat ook, geen ergernis, verwijten of frustratie. Van mijn kant ten minste, mijn ex dacht daar anders over :')

Ik erger mij enkel en alleen aan het feit dat men niet eerlijk is als het over dergelijke zaken gaat. Als hier een man post over zijn (online)dating problematiek is "huehuehue openingszinnen" complete onzin. Als een vrouw bij het zien van je foto's/profiel niet warm loopt dan gaat geen enkele openingszin daar verandering in brengen. Omgekeerd geldt hetzelfde, als een vrouw je leuk vindt gaat geen enkele flauwe openingszin daar verandering in brengen. Is dat wel zo dan ligt het niet aan de openingszin maar aan het feit dat ze je bij voorbaat al gewoon niet zo zag zitten.
  zondag 12 februari 2017 @ 02:57:15 #86
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168844646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja, waarom heb jij geen behoefte om iemand nog een keer te zien? Ben jij niet te kritisch mbt die "vonk" die je moet voelen....
Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 12 februari 2017 @ 10:41:46 #87
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_168846568
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vandaag trouwens een date na 3 weken appen. Eigenlijk morgen maar verschoven naar vandaag. Ben benieuwd 😉 verwachtingen zijn best hoog al weet ik wat ik kan verwachten qua uiterlijk.

Waarom staat deze treurnis in godensnaam niet in R&P? Dit is toch geen nieuws? }:|
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_168848196
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vandaag trouwens een date na 3 weken appen. Eigenlijk morgen maar verschoven naar vandaag. Ben benieuwd 😉 verwachtingen zijn best hoog al weet ik wat ik kan verwachten qua uiterlijk.
Welke verwachtingen heb je dan zoal?
pi_168848742
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik heb in al die jaren bijna nooit een tweede date gehad...
Verrassend
pi_168848810
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Of het in het echt ook zo gezellig is. En wat er verder gaat gebeuren vanavond. Ze was niet het type dat op een eerste date meteen thuiskomt maar drie maal raden waar de date vanavond is :') Ze moet morgen vroeg op dus moet de uurtjes goed benutten. en uiteindelijk of het als het klikt we elkaar vaker gaan zien. Ik heb in al die jaren bijna nooit een tweede date gehad...
Het is zondag dus wat is er raar aan dat ze morgen vroeg op moet?
Thuis afspreken zou ik dan weer niet doen maar goed.
En of het klikt ja dat weet je nooit van tevoren natuurlijk..
Maar wat heb JIJ dan eigenlijk voor verwachtingen als je gaat daten want dit gaat over haar en dat was de vraag niet.
pi_168850784
_O-, waarom had ik jullie twee hier al verwacht.
pi_168854785
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Sinds ik op mezelf woon heb ik geen andere datelocaties gehad...

Ik hoop vanavond gewoon dat het gezellig is.
Gewoon iets lekkers voor haar koken, fijn muziekje aan, doosje bonbons kopen en het komt helemaal goed. Al gaat het bij mij altijd fout. Dus dit advies kun je eigenlijk beter negeren.

Maar nadenken over iets leuks te gaan doen buiten de deur is wel handig. Zeker als het een beetje stroef gaat, dan is het prettig als je afleiding hebt.
pi_168855143
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 02:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
Is die 'vonk' niet gewoon oppervlakkig bij jou?
pi_168855227
quote:

[..]

Of je laat je gewoon een keer uitwonen door een compleet voetbalelftal, dat kan ook best een leuke ervaring zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_168855998
quote:

[..]

Goed stuk. Gewoon lekker offline leven voor wat betreft het daten. Niet naar je beeldschermpje kijken, maar mensen in de ogen kijken. Is ook beter voor je nek heb ik me laten vertellen. En vroeger lukte het mensen ook om elkaar tegen te komen, dus dat moment ligt bij jou ook gewoon op de loer.

Gewoon al die pepperzooi lekker opzeggen en lekker je leventje leiden. Bevalt hier uitstekend.
pi_168856085
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar nadenken over iets leuks te gaan doen buiten de deur is wel handig. Zeker als het een beetje stroef gaat, dan is het prettig als je afleiding hebt.
Kost helaas wel geld. Als je zonder werk zit, je veel wilt daten is dat niet goed voor je portemonnee. Ik denk dat je wel een statement maakt door zo direct thuis te daten.
pi_168856165
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:18 schreef 0906 het volgende:

[..]

Kost helaas wel geld. Als je zonder werk zit, je veel wilt daten is dat niet goed voor je portemonnee. Ik denk dat je wel een statement maakt door zo direct thuis te daten.
Ga je lekker een boswandeling maken. Of als je gunstig woont een zonsondergang kijken. Of samen in het park een sneeuwpop maken. Je bent dan wel aan de dag gebonden, maar er zijn best een hoop leuke en mooie dingen te verzinnen die gratis zijn, of minimale kosten met zich meebrengen.

En visite ontvangen kost in dat licht ook geld. Of je moet je date een avond aan het kraanwater willen zetten.
pi_168856319
Goed voor jou Andro.
pi_168856358
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:43 schreef 0906 het volgende:
Ben ik de enige die (op de eerste date) thuis afspreken best apart vindt? Ik hoor dat de meeste vrouwen dit niet willen, of het is een seksdate.
Hoeveel dates heb je al gehad in je leven?
pi_168858669
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En visite ontvangen kost in dat licht ook geld. Of je moet je date een avond aan het kraanwater willen zetten.
Er zijn kennelijk vrouwen die daar geen probleem mee hebben.
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb je al gehad in je leven?
0

Wil eerst mijn leven op orde krijgen, werk vinden, sociale vaardigheden leren etc... pas erna gaan daten. Nu zou kansloos zijn.

D. heeft nog het enige voordeel dat hij op een super locatie woont. Daarmee trekt hij sowieso jong schoon aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')