quote:De Amerikaanse fastfoodketen Five Guys opent een zaak op Hoog Catharijne in Utrecht. Het wordt de eerste Five Guys in Nederland.
Dat meldt De Utrechtse Internet Courant (DUIC).
Al lange tijd wordt geroepen dat Five Guys vestigingen wil openen in Nederland, maar tot nu toe waren die plannen weinig concreet.
Het horeca-aanbod op Hoog Catharijne wordt volledig vernieuwd. Zo komt er verder een supersize Vapiano en een nieuwe McDonalds.
http://www.nu.nl/eten-en-(...)ijne-in-utrecht.html
quote:
Hipsterjasje eromheen.quote:
Als ik op de site kijk dat ze vooral duur zijn?quote:
Misschien zit er wel saffraan in het vlees?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik op de site kijk dat ze vooral duur zijn?
Goedkoop zijn ze zeker niet en een little cheeseburger is al groot. Verschil little en normaal is een extra hamburger. Van de week voor het eerst gegeten bij een Five Guys, omdat het zo lekker moest zijn. Het is niet vies, maar ook niet lekkerder dan andere ketens of diners waar je een hamburger kan kopen. Wel duurder dan fastfoodtoko's. Ik rij er in elk geval niet voor om en ook die in Utrecht zal ik niet snel bezoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik op de site kijk dat ze vooral duur zijn?
Waar dan? De nog niet geopende vestiging in Utrecht zou de eerste in Nederland zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 09:44 schreef JK het volgende:
[..]
Van de week voor het eerst gegeten bij een Five Guys, omdat het zo lekker moest zijn.
Aah die was ik even vergeten, maar die maken inderdaad goede burgers voor prima prijzen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:20 schreef realAIVD het volgende:
Utrecht heeft z'n eigen hamburgerketen met 3 vestigingen: Meneer Smakers! Die is niet duur en ze maken er verreweg de beste burgers die hooguit te evenaren, maar zeker niet te overtreffen zijn.
Ik ga er van uit dat die Five guys het hier wel aardig zal doen, maar dat is echt voor het macdonalds publiek die wel eens iets anders wil.
Zeker...ik wacht trouwens ook op de dag dat ze thuis gaan bezorgen!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:38 schreef mytec het volgende:
[..]
Aah die was ik even vergeten, maar die maken inderdaad goede burgers voor prima prijzen.
In 'Murica.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:36 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Waar dan? De nog niet geopende vestiging in Utrecht zou de eerste in Nederland zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |