Okéquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De dochters van Jos. Daphne en hoe de andere heet weet ik niet meer.
Die heeft mij tijdje in mijn dorp gewoond.quote:
Gelukkig horen we over 2 maanden niks meer van deze gast.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, het halfzachte ei is te gast...
Ik erger me kapot aan deze vent.
Beetje sneu jaquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is echt een krampachtige poging van de PvdA om zich in de verkiezingscampagne te mengen; om de agenda te bepalen. Redden wat er te redden valt.
Alles opgegeven in Nederland en naar Denemarken gegaan, ja dom.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heeft mij tijdje in mijn dorp gewoond.
Oudtante van me woont in het huis waar ze heeft gewoond. Heeft best vaak rare post gehad
Geen idee of -ie z'n conclusies trekt en opstapt. Het kan ook nog maar zo dat de PvdA nog opkrabbelt naar 17-18 zetels en straks toch weer in een regering belandt...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig horen we over 2 maanden niks meer van deze gast.
Denk dat ze helemaal worden leeggezogen door SP, D66, CDA en PVV...met 7 of 8 zetels heb je straks helemaal niets te zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee of -ie z'n conclusies trekt en opstapt. Het kan ook nog maar zo dat de PvdA nog opkrabbelt naar 17-18 zetels en straks toch weer in een regering belandt...
De SP zuigt de PvdA niet leeg. Dat was anders namelijk allang gebeurd. PvdA staat op -26 / -28 in de peilingen, de SP boekt geen enkele winst en staat in sommige peilingen zelfs op verlies.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat ze helemaal worden leeggezogen door SP, D66, CDA en PVV...met 7 of 8 zetels heb je straks helemaal niets te zeggen.
Watdan?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Breaking: 'Politieke partij DENK maakt gebruik van nepaccounts op sociale media'
TRAP ER NIET IN
Eng clubje dat DENK.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Breaking: 'Politieke partij DENK maakt gebruik van nepaccounts op sociale media'
TRAP ER NIET IN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |