Ik al bij het liedje na Finkersquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik stoor me er misschien iets meer aan, omdat ik Finkers niet echt leuk vind.
ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Huh, waarom steek ik mijn tong uit?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, de woonkamerdeur is dicht
quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Symph....![]()
Ik ga plat. Fijne avond nog allemaal.
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Symph....![]()
Ik ga plat. Fijne avond nog allemaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes Symph. Vloog voorbij
Tijd voor mij om eens van die bank af te komenquote:Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes Symph. Vloog voorbij
Doe dat..je pensioen is nog niet ingegaan. Hup aan de slag.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd voor mij om eens van die bank af te komen
Wat ga je nog doen dan? Ik kom even niet van bank af. Lig er lekker warm onder een dekentje.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd voor mij om eens van die bank af te komen
Nieuw programma op de NPO. Wie is deze man?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze man is een partij schor zeg
Ja dat is dus mijn vraag aan Mexicanobakker ook.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Welke man? Ik ben even niet aan het luisteren.
geen idee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn vraag aan Mexicanobakker ook.
en, gelukt?quote:Op donderdag 9 februari 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft mijn lijstje ook nog niet, staat grpland voor tijdens de lunch vandaag
Ik heb een halve ontvangenquote:Op donderdag 9 februari 2017 08:45 schreef just me het volgende:
zo collega's hebben studiedag kan ik mooi mijn lijstje voor D. afronden
nope, te veel geregel vandaag, geen rust. Morgenmiddag!quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
en, gelukt?
[..]
Ik heb een halve ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |