Geef mij maar België.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jezus, dat mens weet ook niet wat ze wil... Griekenland, Tunis.... Zweden, nee dat is niks.....
Ja alsof griekenland en Tunis tof zijn...
Wij kunnen in ieder geval nog niet met pensioen.quote:
oh dan ligt het aan hunniequote:
Ze was maar een neger.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Sylvana al geklaagd dat dit lied over buitenlanders racistisch is?
Ik officieel ook niet hèquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij kunnen in ieder geval nog niet met pensioen.
Ligt er maar net aan waar je bent.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind België helemaal geen leuk vakantieland.....![]()
Mijn antwoord: ik draai hem en DENK er nog even over naquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft Sylvana al geklaagd dat dit lied over buitenlanders racistisch is?
de frisse lucht is even wennenquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je bent.
Ardennen is geweldig mooi.
nog nooit geweest, maar wel eens doorheen gereden.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je bent.
Ardennen is geweldig mooi.
vooral tanken is er erg leukquote:Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind België helemaal geen leuk vakantieland.....![]()
Uitkijken voor de zwanen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de frisse lucht is even wennen
Wij proberen België te vermijden en rijden via Duitsland naar Frankrijk, we tanken dan in Luxemburg. Dat is ook erg leuk. Plus goedkope sigaretten.quote:
ik woon 2 kilometer van de grens, dus omrijden via Duitsland is niet aan te raden voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij proberen België te vermijden en rijden via Duitsland naar Frankrijk, we tanken dan in Luxemburg. Dat is ook erg leuk. Plus goedkope sigaretten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |