Bedankt allemaal.
Fijn dat jullie benadrukken dat ik mijn eigen gevoel moet volgen. Wanneer je met dit soort problemen online gaat zoeken/ met vrienden bespreekt krijg je echt alleen maar dat 1-3-5-10 minuten verhaal.
Het werkt hier gewoon niet. Het breekt mijn hart gewoon.
Vandaag hebben we haar overdag amper laten slapen. Haar geheel onthouden van slaap stond eigenlijk in de planning, maar we kregen het niet over ons hart. Ze was zo moe. Op een gegeven moment werd het ook gewoon gevaarlijk. Dan wordt ze hyper, wat resulteert in vallen en overal om moeten huilen. Dus dan maar in bed waar ze heerlijk sliep. Na een uurtje hebben we haar wakker gemaakt.. Iets waarvan we nu al denken ; dat dus nooit meer.
Ze was nu heel de middag moe. En hoewel we alletwee enorm genieten van zo'n aanhankelijk meisje die constant aan je plakt en kusjes geeft weten we dat haar persoonlijkheid inmiddels toch wel wat anders is (spelen, lezen, poes kroelen. spelen, bij ons een kusje halen en weer verder spelen).
Maar goed.. geen avondeten gegeten. (weer), maar wel
ssssstttttfokwetslaap
/fokwet.Morgen gaat ze een daagje naar het kdv. Kunnen wij even bijslapen en hopelijk een daagje lief zijn tegen elkaar.
De planning is dat man haar naar bed brengt en bij haar blijft tot ze slaapt.
Ro heeft trouwens wel een eigen kamertje, maar sinds onze verhuizing slaapt ze eigenlijk meer bij ons in bed. We laten haar zelf kiezen. Na het tandenpoetsen loopt ze zelf in de gang naar de kamer waar ze wil slapen. Vaak is dat gewoon haar kamertje dus dat is prima zo. Ze loopt dan direct naar het bed dus ze begrijpt echt wel wat wij verwachten van haar op zo'n moment.
's-Nachts wordt ze wakker en dan wil ze bij ons liggen. Heerlijk vind ik dat.
Vooral het samen wakker worden is echt priceless. Wie wil er nou niet wakker gemaakt worden door een warm lijfje, armpjes die je keel dichtdrukken/klap op je hoofd, een vinger in je oog en dan zo'n super lief stemmetje dat mamaaaaaaaa roept alsof ze je een jaar niet heeft gezien? <3
Vanmorgen maakte ze me trouwens wakker met een liedje;
poelaaa maaaaaauw *k-klank* sgauw JOUUUUUUUU.. maaaamaaaaamamamamamama
ik zou dan bijna vergeten dat we de nacht ervoor zo'n strijd hebben gehad.