Terecht, roken is mensonterend smerig.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben al twee dagen gestopt met roken.
natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu vraag ik me af of mijn ouders seks hadden toen ik in de buik zat
Weet alleen wat ik kan zien, ik kon niet echt biologie.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik ben niet zo goed met vrouwenlichaam
Idemquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik sta ook al 6 maanden droog. Als dat boven 1 jaar word doe ik mijzelf wat aan.
Aansteller.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik sta ook al 6 maanden droog. Als dat boven 1 jaar word doe ik mijzelf wat aan.
Jij bent getrouwd met Ajaxquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:17 schreef Tjacka het volgende:
laat gaan johquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg geld toequote:Op woensdag 8 februari 2017 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
Tjacka wanneer gaan we hoeren neuken in Berlijn?
Er is zowel in canon law als moral law niets tegen tattoos.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind de Moederkerk daarvan?
Zijn daar ook mannen? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoelde hoeren als in niet betaald maar gewoon sletten.
Ongetwijfeld. Leuke hipsterboys.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn daar ook mannen? Ik vraag dit voor een vriendin.
veel viezerikken in berlijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn daar ook mannen? Ik vraag dit voor een vriendin.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook op FOK! en daar is ze ook gewoon.
Ik ben een beleefde jongemanquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook op FOK! en daar is ze ook gewoon.
Zulke slechte ervaringen met die mof?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde toch al geen Duitsers meer
Misschien kun je in club Platinium te Warschau iemand oppikkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde toch al geen Duitsers meer
Klinkt gezellig.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je in club Platinium te Warschau iemand oppikken
Niet van een elektrische deken genieten zometeenquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind dat echt de meest debiele vinding in een lange tijd.
Heerlijk is dat hequote:
Deken is sowieso toch gewoon warm?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet van een elektrische deken genieten zometeen
En een kruikje
En een extra dekentje bij de benen
Kruikje is wel zwaar aids.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet van een elektrische deken genieten zometeen
En een kruikje
En een extra dekentje bij de benen
Veel te warm man allemaalquote:
allemaal open deurenquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker doodgaan met je electrische deken.
http://www.livestrong.com(...)f-electric-blankets/
Hier ook. Ligt vrij veel sneeuw nu bij mij in de tuin.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is hier ook gewoon veel te koud.
Echt treurig.
Je gaat ook dood met je telefoon op bed als je slaaptquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker doodgaan met je electrische deken.
http://www.livestrong.com(...)f-electric-blankets/
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat ook dood met je telefoon op bed als je slaapt
Ja, dan krijg je het wel koud inderdaadquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je het wel koud inderdaad
dat heb ik alleen als ik dronken thuis kom. Soms de stekkerdoos ook als ga draaienquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat ook dood met je telefoon op bed als je slaapt
Wilde toch al naar Oost Europa dit jaar en dan voornamelijk omdat Tatra gebergte dus dan kan scoren in Warschau daar ook bij.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je in club Platinium te Warschau iemand oppikken
9/10quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je het wel koud inderdaad
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:46 schreef Flippiee het volgende:
Is club platinum met rijke mannen? (Ik vraag dit voor een kennis)
pics van je nichtjesquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Al is 60% mafia.
Ik kom er wel eens met nichtjes/tante.
Wat een gedoe altijd.
Haha is de mafia in je nichtjes/tante geinteresseerd?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Al is 60% mafia.
Ik kom er wel eens met nichtjes/tante.
Wat een gedoe altijd.
Bedankt JC, dit doet me goedquote:
jawelquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha is de mafia in je nichtjes/tante geinteresseerd?
Interrail?quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ga van de zomer Oost Europa tour doen.
Kan je allemaal losse kaartjes gaan lopen kopen, ben je uiteindelijk even duur uitquote:Op woensdag 8 februari 2017 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nope. Als je eenmaal voorbij Boedapest bent kost een treinticket toch geen hol meer.
Nee joh.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je allemaal losse kaartjes gaan lopen kopen, ben je uiteindelijk even duur uit
Interrail is ook niet echt goedkoop hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je allemaal losse kaartjes gaan lopen kopen, ben je uiteindelijk even duur uit
quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
In oost-europa interrailen is enorm zonde van je geld.
296 voor 15 dagen achtereen onbeperkt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Interrail is ook niet echt goedkoop hoor.
Nooit 300.quote:Op woensdag 8 februari 2017 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
296 voor 15 dagen achtereen onbeperkt.
Vraag me af hoeveel je dan kwijt bent voor losse kaartjes als je veel treinen pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |