Klopt. Zou ik ook eigenlijk wat meer naar moeten kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch dichterbij Schiphol gaan wonen, is een uitdaging om iets leuks en betaalbaars te zoeken maar niet onmogelijk.
In groepsverband lukt het echt wel hoor, zelfs jijquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb echt te weinig testosteron om me agressief te kunnen gedragen.
Wat voor werk wil je daar eigenlijk doen? Douane?quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik ook eigenlijk wat meer naar moeten kijken
Dan ken je mij niet goed.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In groepsverband lukt het echt wel hoor, zelfs jij
Ja bijv. Luchtverkeersleiding is dan weer net iets te hoog gegrepenquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je daar eigenlijk doen? Douane?
Anders maar stewardess worden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bijv. Luchtverkeersleiding is dan weer net iets te hoog gegrepen
Zal ook niet gaan gebeuren dat ik met groepen ga drinken die daarna nog wat mensen in elkaar willen slaan.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja, moet in je zitten denk ik.
Het is vooral haantjesgedragquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja, moet in je zitten denk ik.
Was ook niet bewust opzoeken ofzo hoor. Geen hunt groepquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders maar stewardess worden.
[..]
Zal ook niet gaan gebeuren dat ik met groepen ga drinken die daarna nog wat mensen in elkaar willen slaan.
Zou daar eerder laf bij weglopen denk ik
Nog nooit gehad.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb wel 4x een blauw oog gehad. Maar dat was dan ook volledig terecht trouwens.
Snap ik echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was ook niet bewust opzoeken ofzo hoor. Geen hunt groep
Maar als er wat gebeurde was het wel met vol plezier
quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zal ook niet gaan gebeuren dat ik met groepen ga drinken die daarna nog wat mensen in elkaar willen slaan.
Ik was vroeger echt een enorme troll ook in real. Dan loop je wel eens tegen de verkeerde aan zeg maar.quote:
Tja, alcohol, groepsdruk, opgefokt, allemaal een mixquote:
Ik heb de meeste tikken gehad van mijn vader en broer denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een enorme troll ook in real. Dan loop je wel eens tegen de verkeerde aan zeg maar.
Ik raak juist extreem relaxed van alcohol.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tja, alcohol, groepsdruk, opgefokt, allemaal een mix
Problemen in de prive sfeer, makkelijk uitdrukken
Doe aangifte dan.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de meeste tikken gehad van mijn vader en broer denk ik
ja? Ik krijg juist een extra boost qua woede en geweld drive.. geen idee waar het aan ligtquote:Op woensdag 8 februari 2017 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik raak juist extreem relaxed van alcohol.
Corrigerende tik is niet verboden, en is ook alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe aangifte dan.
Ik had met voetbal ook altijd gezeik trouwens. Ik was gewoon een vervelend aandachtsgeil mannetje. Volgens dr.mikey nog steeds
Het versterkt de gevoelens die je al hebt, dus dat heb je dan sowieso in je.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja? Ik krijg juist een extra boost qua woede en geweld drive.. geen idee waar het aan ligt
Ja klopt ook wel ja.quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het versterkt de gevoelens die je al hebt, dus dat heb je dan sowieso in je.
https://www.youtube.com/watch?v=c6B4y6jhsTQ[quote]quote:Op woensdag 8 februari 2017 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
blijven drinken dusquote:Op woensdag 8 februari 2017 04:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg heel veel zelfvertrouwen van drank. De laatste tijd dan. Heb dan ook het idee dat ik de hele wereld helder ziet.
Nietesquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Faxie hoop ik echt dat het een act is wat hij allemaal uitkraamt.
Blijf je dan geduldig?quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag kind met een iq van 60.
Mi gado zeg.
Kon die wel zelfstandig naar de WC?quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mi gado zeg.
Alcoholist in wording.quote:Op woensdag 8 februari 2017 04:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg heel veel zelfvertrouwen van drank. De laatste tijd dan. Heb dan ook het idee dat ik de hele wereld helder ziet.
Hey Etsu.quote:
Dat hoop ik dan maar voor je.quote:
Nee, maar dat ligt aan zijn geniepige en gluiperige gedrag. Niet aan zijn kunnen.quote:
Ik rook geen vieze geuren.quote:
Wel van gehoord.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt aan zijn geniepige en gluiperige gedrag. Niet aan zijn kunnen.
Krijg de laatste weken wel veel complimenten, zowel van leerlingen als collega's, over mijn houding en rust. Altijd fijn
[..]
Ik rook geen vieze geuren.
Ken je trouwens Stardew Valley voor de PS4? Ben daar beetje aan verslaafd de laatste 2 weken
Het is zo comfyquote:Op woensdag 8 februari 2017 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel van gehoord.Zou echt een spel voor mijn moeder kunnen zijn.
Wist niet dat GGMM een kind had.quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mi gado zeg.
KOEKOEKquote:Op woensdag 8 februari 2017 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zou hij seks gehad moeten hebben dus lijkt me niet
Wat een klapjosti.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iharde_waarheid.html
idem
Betere oplossing ja. Heb je de klas meteen voor de rest van het jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:15 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon dag later excursietje plannen naar de oncologie-afdeling.
Dit denkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Betere oplossing ja. Heb je de klas meteen voor de rest van het jaar.
Uiteraard zijn ze dat, daar zijn ze ook kinderen voor. Maar je kunt je natuurlijk niet zo laten gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou moet er wel bij gezegd worden dat de gemiddelde leerling een hypocriet verwend stuk vreten is en dat ze het 9/10 keer wel verdienen.
Als jij zo tekeer gaat laat je jezelf toch wel heel zwak overkomen hoor, dan kan je net zo goed ermee kappen want respect ga je echt neit meer terugkrijgenquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou moet er wel bij gezegd worden dat de gemiddelde leerling een hypocriet verwend stuk vreten is en dat ze het 9/10 keer wel verdienen.
Denk dat het best goed werkt hoor. Zo slecht zijn kinderen nu ook weer niet. Zeker niet zo'n klas als in de video, gewoon blanke redelijk normale meiden. Wss vmbo verzorging.quote:
Ik heb er gister nog een bij de kladden gegrepen die iemand uitschold voor kankerkind.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard zijn ze dat, daar zijn ze ook kinderen voor. Maar je kunt je natuurlijk niet zo laten gaan.
Maar jij staat toch ook niet te krijsen in het gezicht van diegene?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog een bij de kladden gegrepen die iemand uitschold voor kankerkind.
Wist niet dat je ook docent bent.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog een bij de kladden gegrepen die iemand uitschold voor kankerkind.
Heb hem gelijk bij de teamleider gedumpt en gezegd dat hij mazzel had dat hij mij niet als docent had.
Anders had hij de komende week niet hoeven komen.
Jammer genoeg zijn de meeste docenten soft.
Dan overschat jij die kinderen schromelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat het best goed werkt hoor. Zo slecht zijn kinderen nu ook weer niet. Zeker niet zo'n klas als in de video, gewoon blanke redelijk normale meiden. Wss vmbo verzorging.
Klopt, is zwak. Dat kan die vent vergeten.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij zo tekeer gaat laat je jezelf toch wel heel zwak overkomen hoor, dan kan je net zo goed ermee kappen want respect ga je echt neit meer terugkrijgen
Valt wel mee hoor, het gaat prima.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan overschat jij die kinderen schromelijk.
Bij mij ook niet, maar je moet er ook geen ruimte voor bieden.quote:Klopt, is zwak. Dat kan die vent vergeten.
Daarnaast vind ik het filmpje typisch voor de houding van leerlingen van tegenwoordig. 0 zelfreflectie. Alles is de schuld van een ander. Ze hebben overal recht op en hebben geen plichten.
Daar hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Ben ik snel klaar mee.
Tuurlijk, is ook zo.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan overschat jij die kinderen schromelijk.
[..]
Klopt, is zwak. Dat kan die vent vergeten.
Daarnaast vind ik het filmpje typisch voor de houding van leerlingen van tegenwoordig. 0 zelfreflectie. Alles is de schuld van een ander. Ze hebben overal recht op en hebben geen plichten.
Daar hoef je bij mij echt niet mee aan te komen. Ben ik snel klaar mee.
Lijkt mij heel effectief eigenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarom denk je dat zo;'n alternatief niet kan helpen?
Denk dat die koters juist met hun neus op de feiten worden gedrukt als ze dat van dichtbij zien
Ik verhef mijn stem nooit.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij staat toch ook niet te krijsen in het gezicht van diegene?
Het soort kind dat al van school gaat en regelmatig bij vechtpartijen betrokken is, die je ook nog eens een grote mond geeft als je hem aan probeert te spreken?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook docent bent.
Vind wel dat je op een normale manier zulke dingen kan behandelen. Streng zijn kan soms wel helpen. Maar mij kan dat zelf ook niet echt heel veel boeien, dus ik moet sowieso spelen dat ik het erg vind.
Geile sletjes in die klasquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)iharde_waarheid.html
idem
Zulke dingen worden volgens mij veel te weinig gedaan in het onderwijs. Beetje out of the box denkenquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt mij heel effectief eigenlijk.
Leerlingen in dat filmpje leken me niet echt in die categorie te vallen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het soort kind dat al van school gaat en regelmatig bij vechtpartijen betrokken is, die je ook nog eens een grote mond geeft als je hem aan probeert te spreken?
Nee, daar ben je als buitenstaander kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |