SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal filmpje alom.. zolang je er niet woontquote:Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef Fok-it het volgende:
Die wijk![]()
Je zou zo'n gezwel als moeder hebben.
kan me er vooral niet druk om makenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind zulke filmpjes om te janken.
Figuurlijk taalgebruik.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan me er vooral niet druk om maken
Heb je die Troicki weleens mad gezien? Dat is ook een totale idiootquote:Op maandag 6 februari 2017 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan me er vooral niet druk om maken
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die Troicki weleens mad gezien? Dat is ook een totale idioot
Grappig wel, zoveel heethoofden bij redelijk posh publiekquote:
Wie neem je mee?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/#results
83% met de pvv
nou ik weet met wie ik ga stemmen
quote:
Bij mij onderaan samen met SP.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
PVV kwam redelijk laag bij mij gelukkig
SP gedeeld 3e met Piratenpartijquote:Op maandag 6 februari 2017 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij onderaan samen met SP.
Logisch.
kan maar op 1 partij stemmenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben tegen de wiet dus elke partij die daar tegen is stemt ik op ook
Mogen ze van mij prima legaliseren hoor, ook al gebruik ik het zelf niet. Mensen komen er anders ook wel aan en het is ook weer niet zo ernstig allemaal.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben tegen de wiet dus elke partij die daar tegen is stemt ik op ook
Gewoon iedereen die wiet doet en dealt doodschieten net als op de fillipijnenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze van mij prima legaliseren hoor, ook al gebruik ik het zelf niet. Mensen komen er anders ook wel aan en het is ook weer niet zo ernstig allemaal.
drugs blijven sowiesoquote:Op maandag 6 februari 2017 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar pvv komt voorderest het meeste overeen hun zijn ook tegen de wiet de junkies weg
Lachwekkende lijsttrekker ookquote:Op maandag 6 februari 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SP gedeeld 3e met Piratenpartij
Scoor daar wel vaker hoog mee, maar heb geen goed gevoel bij die partij verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |