Idd. Bijv dr. Bastiaans paste het toe op zijn patiënten:quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Klopt, niet uitgevonden, wel toegepast en verspreid.
De uitvinder was Albert Hofmann.
https://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Hofmann
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:16 schreef SuperHartje het volgende:
Sorry dat ik in een kattige bui ben jongens.
Dat laatste weet ik niet. Waar werd dat gedaan? Ik weet wel van napalm maar niet van lsd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:19 schreef SuperHartje het volgende:
Ja de experimenten mogen duidelijk zijn.
En het droppen van LSD op de bevolking ook.
In het leger, de ghetto en ik dacht onder de hippie movement.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Waar werd dat gedaan? Ik weet wel van napalm maar niet van lsd.
De hele "hippie" "beweging" werd gecontroleerd door het mil-industriële complex en opgezet als controlled (non-)opposition.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:19 schreef SuperHartje het volgende:
Ja de experimenten mogen duidelijk zijn.
En het droppen van LSD op de bevolking ook.
Neil Sanders praat daar ook over idd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De hele "hippie" "beweging" werd gecontroleerd door het mil-industriële complex en opgezet als controlled (non-)opposition.
Leestips:
- Dave McGowan, Lauren Canyon
- Miles Mathis, heeft veel van die clowns blootgelegd; o.a. Bob Dylan Manson, en vele anderen
We verwijderen die ((( ))) tekens van je. Dat is gewoon antisemitisch geneuzel en dat is al vaak genoeg gezegd dat dat niet welkom is hier.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
De echte naam van Bob Dylan is de jood Zimmermann, geen enkele reden dat te censureren (=verdoezelen).
Niet te merken, vind je een leuke inbreng hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2017 19:16 schreef SuperHartje het volgende:
Sorry dat ik in een kattige bui ben jongens.
Dank u.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niet te merken, vind je een leuke inbreng hebben
Er werd ook "vroegah" al geexperimenteerd met het toedienen van coke en andere pepmiddelen aan soldaten. Is vrij veel over te vinden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
In het leger, de ghetto en ik dacht onder de hippie movement.
Je bedoelt door de overheid?quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er werd ook "vroegah" al geexperimenteerd met het toedienen van coke en andere pepmiddelen aan soldaten. Is vrij veel over te vinden.
Ja ooit wat over gelezen online. Maar geen boek of zo. Zal er nog eens naar kijken.quote:
quote:Volgens de CIA is de organisatie gestopt met MK-Ultra. Oud-CIA-agent Victor Marchetti spreekt dit in verschillende interviews (onder meer in het Britse tijdschrift Lobster) tegen. Volgens hem verspreidt de CIA routineus desinformatie en is het onderzoek naar gedachtemanipulatie doorgegaan. In Lobster noemt Marchetti het bericht dat de CIA ermee gestopt zou zijn een 'coverstory', een verhaal om de waarheid te verhullen.
bron
Hoe weet jij dat, jij kent me niet, maar ik heb wel in een aantal Nederlandse films gespeeld!quote:Op zondag 13 augustus 2017 18:38 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Omdat iemand zelf ergens niet aan meewerkt kan degene geen feitelijke info hebben over het onderwerp?
LSD was anders één van de MK ultra uitvindingen, dus het heeft wel een hol opgeleverd. En dit is maar 1 voorbeeld.
Hypnose- experimenten hebben ook resultaten opgeleverd. En er is nog wel meer.
Ik vind je reactie nog steeds behoorlijk bevooroordeeld. Jij hebt nooit meegewerkt aan het maken van Hollywood- films, dus je kan er niets over weten.Volgens jou eigen redenering.
Er is genoeg feitelijke info te vinden over MK Ultra, zonder iemand te hoeven interviewen of ergens aan mee te werken kan je bij die informatie. Die info deelt hij.
En niet alle documentatie is vernietigd, veel, maar niet alles.
Maar hoe bevooroordeeld ben je als je deze conclusie trekt, zonder hem zelfs maar gehoord te hebben.
Is de CIA nog bezig met MK-ultra?quote:
Heeft Colombia je zo'n alt right antisemiet gemaakt, of zat dat er altijd al in?quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
De echte naam van Bob Dylan is de jood Zimmermann, geen enkele reden dat te censureren (=verdoezelen).
Het is geen opstaand feit als je dat bedoeld. Wil niet zeggen dat het er niet is.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is de CIA nog bezig met MK-ultra?
CIA zegt nee, maar anderen DENKEN van wel.
Zolang er geen duidelijkheid over is blijft het een complot en dus GIS werk!
Er moet wel een reden zijn daarvoorquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:36 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profi
we le/454430]SuperHartje[/url] het volgende:
[..]
Het is geen opstaand feit als je dat bedoeld. Wil niet zeggen dat het er niet is.
Dat politici beweren eerlijk te zijn, zegt niet dat ze dat ook zijn.
Iets kan, zonder dat het feitelijk is vastgesteld, toch zeer aannemelijk zijn.
Kun je uitleggen waarom er dan meteen schuim uit je mond komt?quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |