Dat doe ik ook niet. Ik wijs dus uitsluitend op halve waarheden of complete leugens. Waarom jij dat de hele tijd zo persoonlijk opvat is een raadsel maar iets zegt me dat je gewoon niet met kritiek om kan gaan. Ja-knikkers is wat jij gewend bentquote:Op woensdag 8 februari 2017 21:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Like I said, I post links that may be of interest to some people.
I'd get a bit concerned if you took any interest in them.
Maakt op zich niet uit want in het Engels stel je ook niets voor. Goedendag, crybaby.quote:Oh and sorry for the use of English - but I've had more than a few cheap shots from you about my use of Dutch.
Bye now
Ik neem 't niet persoonlijk hoor....over 't algemeen ben je gewoon 'n arrogante,snerende,niks zeggende idioot hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik wijs dus uitsluitend op halve waarheden of complete leugens. Waarom jij dat de hele tijd zo persoonlijk opvat is een raadsel maar iets zegt me dat je gewoon niet met kritiek om kan gaan. Ja-knikkers is wat jij gewend bent
[..]
Maakt op zich niet uit want in het Engels stel je ook niets voor. Goedendag, crybaby.
Ik kijk uit naar je post als je zover bentquote:Op vrijdag 10 maart 2017 20:48 schreef SuperHartje het volgende:
Nou is er een boel conspiracy onzin te vinden.
Je ziet bv een hoop YouTube filmpjes met een religieuze insteek. In die filmpjes wordt voornamelijk alles afgeschoven op de duivel.
Een voorbeeld van zo'n filmpje is die van Snoop Dogg, Murder was the Case.
Dit geeft mij eerder een vermoeden dat er een beeld wordt gegeven van een vorm van MK ultra.
Wat vinden jullie?
Ik wil het topic ook nog wat uitbreiden door in te gaan op de MK ultra- vorm van dissociatieve identiteitsstoornis oftewel meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.
Maar ik kom er nog even niet aan toe, vandaar dit kickje.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je post als je zover bent
Ik weet er nog niet genoeg van om er een duidelijke mening over te hebben. Vandaar ook dat ik uitkijk naar je volgende postquote:
Ik weet het zelf ook helemaal niet hoor. Het zijn maar vermoedens. Maar wel interessant hoe dit onderwerp, toch wel met enige regelmaat, in films en clips terug te vinden is.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet er nog niet genoeg van om er een duidelijke mening over te hebben. Vandaar ook dat ik uitkijk naar je volgende post
Dat is het zeker! Eng ook.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:55 schreef SuperHartje het volgende:
Het hele mindcontrol gebeuren, experimenteren op mensen enz. is sowieso een bizar onderwerp.
We wachten het afquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:12 schreef SuperHartje het volgende:
Sorry dat ik er zo lang mee aan het doen ben!
Ik was van plan eerder wat te posten over mk ultra, daar kom ik nog steeds even niet aan toe.
Ik probeer het wel binnen nu en 1 week.
Wat ik nu even wil posten is een bizar interview van Katy Perry. Hierin geeft ze aan dat Katy Perry haar alter ego is en dat ze haar echte persoonlijkheid Katherine Hudson kwijt is. Er zijn nog een paar andere artiesten die hier openlijk over praten.
Het interview van Katy Perry is te vinden op Youtube, deze zal ik later vandaag nog even plaatsten (nu op het werk).
Ah, bedankt. Ga dit weekend kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:01 schreef SuperHartje het volgende:
Dit is het interview. Het duurt wel 1 uur! Dus je moet er of zin in hebben of ontzettend geïntrigeerd zijn door dit onderwerp.
Ze geeft duidelijk aan dat ze haarzelf, haar originele persoonlijkheid, 'kwijt' is. Ze zegt zelfs dat ze geen Katy Perry wil zijn, maar komt daar weer op terug.
Nou ben ik benieuwd wat jullie van het interview vinden.
In ieder geval maken o.a. Beyoncé en Nicki Minaj er ook geen geheim van. Zij praatten er ook openlijk over. Ik zal die interviews ook nog proberen te vinden.
die experimenten zijn nimmer gestoptquote:Op maandag 6 februari 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat sommige mensen tot alles in staat zijn, dus ja, ook tot dit soort vreselijke experimenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |