abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 20:45:14 #1
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_168719828
quote:
Monarch Programming is a method of mind control used by numerous organizations for covert purposes. It is a continuation of project MK-ULTRA, a mind-control program developed by the CIA, and tested on the military and civilians. The methods are astonishingly sadistic (its entire purpose is to traumatize the victim) and the expected results are horrifying: The creation of a mind-controlled slave who can be triggered at anytime to perform any action required by the handler. While mass media ignores this issue, over 2 million Americans have gone through the horrors of this program. This article looks at the origins of Monarch programming and some of its methods and symbolism.


During the ‘60 and ‘70 and ‘80 the cover for C.I.A.’s Monarch and MK-Ultra projects in Australia was a sect/cult called “The Family”.It was set up as a school for children but it was in reality a mind controlling facility of the C.I.A.

Founded and directed by Anne Hamilton-Byrne,The Family made headlines around the world in 1987 when the Australian Federal Police and Community Services Victoria raided the cult’s property at Lake Eildon and took six children into care.

Police later found 14 children had been brought up in almost complete isolation believing they were the offspring of Hamilton-Byrne and her late husband Bill.In fact none of them was Hamilton-Byrnes’, but children of single mothers who had been pressured into giving them up for adoption or cult members who did not want them.
But it was the way the children had been treated that really shocked the nation.
Hamilton-Byrne had ordered the children’s hair be dyed peroxide blonde and they be dressed in identical outfits. It was also alleged they had been half-starved, beaten and forced to take large quantities of tranquilisers to “calm them down” and even fed LSD.

Known children that were raised in The Family were Martin Bryant,the spree killer who pled guilty to murdering 35 people and injuring 21 others in the Port Arthur massacre, and Julian Assange.
Interestingly they were and still and are both obsessed with their hair and dying them blond:a typical trait of the victims of mind control programs they suffered in childhood that does not go away with time.
bron
Zie ook pics in de bron.
Wat vinden jullie? Onzin of echt.
Zie ook 'operation Paperclip'. Beetje creepy wel.



[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHartje op 06-02-2017 20:51:28 ]
A child is born with no state of mind.
pi_168720656
Ik denk dat sommige mensen tot alles in staat zijn, dus ja, ook tot dit soort vreselijke experimenten.
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 21:17:20 #3
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_168720863
quote:
Project MK Ultra

In 1945 the Joint Intelligence Objectives Agency was established and given direct responsibility for Operation Paperclip. The program recruited former Nazi scientists,[18] some of whom had been identified and prosecuted as war criminals during the Nuremberg Trials.[19]

Several secret U.S. government projects grew out of Operation Paperclip.[citation needed] These projects included Project CHATTER (established 1947)[citation needed], and Project BLUEBIRD (established 1950)[citation needed], which was renamed Project ARTICHOKE in 1951[citation needed]. Their purpose was to study mind control, interrogation, behavior modification and related topics.
A child is born with no state of mind.
  maandag 6 februari 2017 @ 21:17:32 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168720873
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat sommige mensen tot alles in staat zijn, dus ja, ook tot dit soort vreselijke experimenten.
De bron is ook niet vies van een beetje potentieel gemindfuck.

quote:
NOTE: This article contains disturbing elements and might trigger Monarch survivors.
Dat laatste zal vast wel wat "gekkies" triggeren.
And so is the past
pi_168721035
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

De bron is ook niet vies van een beetje potentieel gemindfuck.

[..]

Dat laatste zal vast wel wat "gekkies" triggeren.
Daar heb je gelijk in.
pi_168721560
Ongetwijfeld zal er zoiets geprobeerd zijn, hoewel de verhalen eromheen van de internetmensen waarschijnlijk meer science fiction zal zijn.

Of de experimenten succesvol waren betwijfel ik trouwens ten zeerste. Of iig, er is geen reden om aan te nemen dat er ooit iets van is gekomen.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 21:50:10 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_168722064
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

De bron is ook niet vies van een beetje potentieel gemindfuck.

[..]

Dat laatste zal vast wel wat "gekkies" triggeren.
Vooral als je dan zo'n videoclip ziet met een persoon met meerdere persoonlijkheden. ;(

A child is born with no state of mind.
pi_168741305
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:45 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat vinden jullie? Onzin of echt.
Zie ook 'operation Paperclip'. Beetje creepy wel.

Echt.
CIA zijn altijd vies bezig geweest.

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_CHAOS

Er was ook wat over dat LSD door de CIA geintroduceerd in 't hippie movement was om de anti-war beweging te diskrediteren.
De 'hippy' movement zeker niet 'hip' was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168742513
Geruchten en roddels dus voornamelijk, helaas.
Conscience do cost.
pi_168743023
Misschien dit interessant voor sommige is:

The Hippie Matrix
How the Government Infiltrated the
Environmental, Hippie, Progressive
and New Age Movements

http://mileswmathis.com/hippie.pdf
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168743079
hoe opvallend dat moslims altijd spreken van een illuminati, waarbij het bij de blanken om de new world order gaat..of ligt dat aan mij ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_168743141
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:42 schreef ems. het volgende:
Geruchten en roddels dus voornamelijk, helaas.
Is veel over te vinden.
Misschien moet je 'n keer zelf gaan ff zoeken ipv. flauwe pogingen om 'n beetje slim te klinken/doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:01:31 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_168743166
https://www.theguardian.c(...)byrnes-sinister-cult

Joh.
quote:
A few years ago speculation emerged that Wikileaks founder Julian Assange had grown up in The Family. His hair colour didn’t help nor, possibly, his personality. Assange admitted that a man who was his mother’s boyfriend in the late 1970s had been a member of the cult. The man had been “a sinister presence” who sought to have “a certain psychological power” over his family, Assange said, and they eventually went on the run from him. But he said he never met Hamilton-Byrne or had any direct contact with the group as a whole.
En ja hoor, ik geloof in ieder geval dat het heel goed mogelijk is om mensen zwaar te brainfucken en ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat het gebeurd. Manchurian candidate spul zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_168743326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is veel over te vinden.
Er is ook veel over het christendom te vinden.
quote:
Misschien moet je 'n keer zelf gaan ff zoeken ipv. flauwe pogingen om 'n beetje slim te klinken/doen.
Gedaan. Vandaar de eerdere conclusie dus. Misschien moet jij eens je eigen advies opvolgen, ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-02-2017 22:07:05 ]
Conscience do cost.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:46:12 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168744900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:42 schreef ems. het volgende:
Geruchten en roddels dus voornamelijk, helaas.
Er is weldegelijk veel geexperimenteerd met narcotica en psychotica. De schaal waarop is nog niet 100% helder.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:47:18 #16
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_168744938
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:01 schreef jogy het volgende:
https://www.theguardian.c(...)byrnes-sinister-cult

Joh.

[..]

En ja hoor, ik geloof in ieder geval dat het heel goed mogelijk is om mensen zwaar te brainfucken en ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat het gebeurd. Manchurian candidate spul zeg maar.
Zo werken ronselaars ook die mensen radicaliseren. Daar is geloof de springplank maar het gaat veel dieper dan dat. En dan alles "for the greater good" doen.
pi_168745149
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:01 schreef jogy het volgende:
https://www.theguardian.c(...)byrnes-sinister-cult

Joh.

[..]

En ja hoor, ik geloof in ieder geval dat het heel goed mogelijk is om mensen zwaar te brainfucken en ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat het gebeurd. Manchurian candidate spul zeg maar.
Dat geloof ik ook. Zie bijv dit:
http://www.alternet.org/d(...)ng-fathers-brilliant
pi_168745613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Er is ook veel over het christendom te vinden.

[..]

Gedaan. Vandaar de eerdere conclusie dus. Misschien moet jij eens je eigen advies opvolgen,
Heeft niks met christendom te maken.
Dat jij zelf dingen uitzoeken geloof ik er niks van.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 07-02-2017 22:07:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168745630
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er is weldegelijk veel geexperimenteerd met narcotica en psychotica. De schaal waarop is nog niet 100% helder.
Dat spreekt niemand dan ook tegen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft niks met christendom te maken.
Jawel man. Is veel over te vinden dus het moet wel waar zijn. Als we jouw logica gebruiken.
quote:
Dat jij zelf dingen uitzoeken geloof ik er niks van.
Daar lig ik niet wakker van. :) Ga nou maar snel weer meningen van anderen overnemen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 07-02-2017 22:06:23 ]
Conscience do cost.
pi_168765429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ga nou maar snel weer meningen van anderen overnemen.
Ik vorm 'n mening van informatie dat ik lees,horen en/of zien....ik denk dat jouwe mening gevormde door 't journaal is...daar lijkt je alles van te geloven want echte kritiek heb ik nooit van je gehoord.

I post information that may or may not be of interest to some users here. I don't expect you to be interested in anything I post, yet you always seem to react to it in your usual arrogant, nasty manner.
Did you have a traumatic experience at some time in your life? You seem very hateful.
Maybe you just come here to play games with people.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168765586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vorm 'n mening van informatie dat ik lees,horen en/of zien...
Je bent werkelijk uniek.
quote:
.ik denk dat jouwe mening gevormde door 't journaal is...daar lijkt je alles van te geloven want echte kritiek heb ik nooit van je gehoord.
Oh, waar baseer je dat op? Noem eens 1 mening die ik heb overgenomen van het journaal? :)
quote:
I post information that may or may not be of interest to some users here. I don't expect you to be interested in anything I post, yet you always seem to react to it in your usual arrogant, nasty manner.
Did you have a traumatic experience at some time in your life? You seem very hateful.
Maybe you just come here to play games with people.
Praat maar lekker engels. Ik blijf je gewoon quoten en medelezers wijzen op eventuele fouten en leugens. Als je het vervelend vindt moet je vooral niet reageren of stoppen met nietszeggende propaganda copy/pasten. Het zou je sowieso al sieren als je iets zorgvuldiger omgaat met de informatie die je hier lukraak neerplempt.

De fout die jij maakt is denken dat het allemaal persoonlijk is. Dat is het niet. Als bijvoorbeeld Lavender onzin gaat posten wijs ik haar daar net zo hard op. Je doet jezelf teveel eer aan door te denken dat ik het op jou heb voorzien :D
Conscience do cost.
pi_168765806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent werkelijk uniek.

[..]

Oh, waar baseer je dat op? Noem eens 1 mening die ik heb overgenomen van het journaal? :)

[..]

Praat maar lekker engels. Ik blijf je gewoon quoten en medelezers wijzen op eventuele fouten en leugens. Als je het vervelend vindt moet je vooral niet reageren of stoppen met nietszeggende propaganda copy/pasten. Het zou je sowieso al sieren als je iets zorgvuldiger omgaat met de informatie die je hier lukraak neerplempt.

De fout die jij maakt is denken dat het allemaal persoonlijk is. Dat is het niet. Als bijvoorbeeld Lavender onzin gaat posten wijs ik haar daar net zo hard op. Je doet jezelf teveel eer aan door te denken dat ik het op jou heb voorzien :D
Tsja...daar heb je de pseudo-macho bullying toon weer...

You won't bully me, sunshine. :)

You're probably quite insecure behind the bravado act.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168765886


[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 08-02-2017 21:06:19 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168766123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tsja...daar heb je de pseudo-macho bullying toon weer...

You won't bully me, sunshine. :)
Stop dan met huilen elke keer als ik je quote. :)
quote:
You're probably quite insecure behind the bravado act.
Niet insecure genoeg om jouw braindead copy/pastes te geloven gelukkig vooralsnog :D
Conscience do cost.
pi_168766733
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Stop dan met huilen elke keer als ik je quote. :)

[..]

Niet insecure genoeg om jouw braindead copy/pastes te geloven gelukkig vooralsnog :D
Like I said, I post links that may be of interest to some people.
I'd get a bit concerned if you took any interest in them.
Oh and sorry for the use of English - but I've had more than a few cheap shots from you about my use of Dutch.
Bye now

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 22:22:40 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168767473
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Like I said, I post links that may be of interest to some people.
I'd get a bit concerned if you took any interest in them.
Dat doe ik ook niet. Ik wijs dus uitsluitend op halve waarheden of complete leugens. Waarom jij dat de hele tijd zo persoonlijk opvat is een raadsel maar iets zegt me dat je gewoon niet met kritiek om kan gaan. Ja-knikkers is wat jij gewend bent :D
quote:
Oh and sorry for the use of English - but I've had more than a few cheap shots from you about my use of Dutch.
Bye now
Maakt op zich niet uit want in het Engels stel je ook niets voor. Goedendag, crybaby.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2017 22:23:06 ]
Conscience do cost.
pi_168770276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet. Ik wijs dus uitsluitend op halve waarheden of complete leugens. Waarom jij dat de hele tijd zo persoonlijk opvat is een raadsel maar iets zegt me dat je gewoon niet met kritiek om kan gaan. Ja-knikkers is wat jij gewend bent :D

[..]

Maakt op zich niet uit want in het Engels stel je ook niets voor. Goedendag, crybaby.
Ik neem 't niet persoonlijk hoor....over 't algemeen ben je gewoon 'n arrogante,snerende,niks zeggende idioot hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_168772588
Zo is het wel weer genoeg beiden. Vanaf hier worden persoonlijkheden genote en verwijderd.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 20:48:42 #29
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169419674
Nou is er een boel conspiracy onzin te vinden.
Je ziet bv een hoop YouTube filmpjes met een religieuze insteek. In die filmpjes wordt voornamelijk alles afgeschoven op de duivel.
Een voorbeeld van zo'n filmpje is die van Snoop Dogg, Murder was the Case.


Dit geeft mij eerder een vermoeden dat er een beeld wordt gegeven van een vorm van MK ultra.
Wat vinden jullie?

Ik wil het topic ook nog wat uitbreiden door in te gaan op de MK ultra- vorm van dissociatieve identiteitsstoornis oftewel meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.
Maar ik kom er nog even niet aan toe, vandaar dit kickje.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 21:34:39 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_169420889
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 20:48 schreef SuperHartje het volgende:
Nou is er een boel conspiracy onzin te vinden.
Je ziet bv een hoop YouTube filmpjes met een religieuze insteek. In die filmpjes wordt voornamelijk alles afgeschoven op de duivel.
Een voorbeeld van zo'n filmpje is die van Snoop Dogg, Murder was the Case.


Dit geeft mij eerder een vermoeden dat er een beeld wordt gegeven van een vorm van MK ultra.
Wat vinden jullie?

Ik wil het topic ook nog wat uitbreiden door in te gaan op de MK ultra- vorm van dissociatieve identiteitsstoornis oftewel meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.
Maar ik kom er nog even niet aan toe, vandaar dit kickje.
Ik kijk uit naar je post als je zover bent ^O^
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 22:29:27 #31
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169422456
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kijk uit naar je post als je zover bent ^O^
^O^
Wat vind jij ervan?
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 22:42:08 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_169422747
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:29 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

^O^
Wat vind jij ervan?
Ik weet er nog niet genoeg van om er een duidelijke mening over te hebben. Vandaar ook dat ik uitkijk naar je volgende post :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:44:31 #33
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169422791
Voor inlichtingendiensten zijn zaken als cognitieve manipulatie wel handig natuurlijk.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 22:50:14 #34
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169422884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet er nog niet genoeg van om er een duidelijke mening over te hebben. Vandaar ook dat ik uitkijk naar je volgende post :)
Ik weet het zelf ook helemaal niet hoor. Het zijn maar vermoedens. Maar wel interessant hoe dit onderwerp, toch wel met enige regelmaat, in films en clips terug te vinden is.
Het experimenteren op mensen sowieso.
Maar met name wil ik juist over het MK ultra aspect ook een beter beeld krijgen.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 22:55:18 #35
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169422991
Het hele mindcontrol gebeuren, experimenteren op mensen enz. is sowieso een bizar onderwerp.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 23:03:09 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_169423178
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:55 schreef SuperHartje het volgende:
Het hele mindcontrol gebeuren, experimenteren op mensen enz. is sowieso een bizar onderwerp.
Dat is het zeker! Eng ook.
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 16:42:45 #37
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169655468
Alvast wat uitspraken van Roseanne over MK-ultra in Hollywood. Zie graag meningen.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 16:53:10 #38
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_169655679
Alvast deze ook.
Beyoncé wordt in deze video ervan beschuldigd dat ze een slachtoffer zou zijn van MK-ultra.


Wat denken jullie?
Een tic, drugs, MK-ultra of iets anders?
A child is born with no state of mind.
pi_169655739
Ik denk dat ze een liedje in haar hoofd heeft en dat degene die dat filmpje gemaakt heeft verstandelijk gehandicapt is.
Conscience do cost.
pi_169655855
Muziekindustrie is een al MK ultra mind control.
https://vigilantcitizen.com
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 15:12:26 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172414096
Sorry dat ik er zo lang mee aan het doen ben!
Ik was van plan eerder wat te posten over mk ultra, daar kom ik nog steeds even niet aan toe.
Ik probeer het wel binnen nu en 1 week.

Wat ik nu even wil posten is een bizar interview van Katy Perry. Hierin geeft ze aan dat Katy Perry haar alter ego is en dat ze haar echte persoonlijkheid Katherine Hudson kwijt is. Er zijn nog een paar andere artiesten die hier openlijk over praten.
Het interview van Katy Perry is te vinden op Youtube, deze zal ik later vandaag nog even plaatsten (nu op het werk).
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 15:19:59 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_172414266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 15:12 schreef SuperHartje het volgende:
Sorry dat ik er zo lang mee aan het doen ben!
Ik was van plan eerder wat te posten over mk ultra, daar kom ik nog steeds even niet aan toe.
Ik probeer het wel binnen nu en 1 week.

Wat ik nu even wil posten is een bizar interview van Katy Perry. Hierin geeft ze aan dat Katy Perry haar alter ego is en dat ze haar echte persoonlijkheid Katherine Hudson kwijt is. Er zijn nog een paar andere artiesten die hier openlijk over praten.
Het interview van Katy Perry is te vinden op Youtube, deze zal ik later vandaag nog even plaatsten (nu op het werk).
We wachten het af :)
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 19:01:38 #43
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172419791
Dit is het interview. Het duurt wel 1 uur! Dus je moet er of zin in hebben of ontzettend geïntrigeerd zijn door dit onderwerp. :P
Ze geeft duidelijk aan dat ze haarzelf, haar originele persoonlijkheid, 'kwijt' is. Ze zegt zelfs dat ze geen Katy Perry wil zijn, maar komt daar weer op terug.
Nou ben ik benieuwd wat jullie van het interview vinden.


In ieder geval maken o.a. Beyoncé en Nicki Minaj er ook geen geheim van. Zij praatten er ook openlijk over. Ik zal die interviews ook nog proberen te vinden.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 19:17:06 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_172420287
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:01 schreef SuperHartje het volgende:
Dit is het interview. Het duurt wel 1 uur! Dus je moet er of zin in hebben of ontzettend geïntrigeerd zijn door dit onderwerp. :P
Ze geeft duidelijk aan dat ze haarzelf, haar originele persoonlijkheid, 'kwijt' is. Ze zegt zelfs dat ze geen Katy Perry wil zijn, maar komt daar weer op terug.
Nou ben ik benieuwd wat jullie van het interview vinden.


In ieder geval maken o.a. Beyoncé en Nicki Minaj er ook geen geheim van. Zij praatten er ook openlijk over. Ik zal die interviews ook nog proberen te vinden.
Ah, bedankt. Ga dit weekend kijken.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 19:29:46 #45
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172420582
Nog wat kortere bekentenissen van alter ego's:



Soms vind je van die conspiracy' s dat ze bezeten zouden zijn door 'duivelse geesten' of zulke soort dingen, maar dat geloof ik niet. Ik denk eerder dat het met de werking van de hersens te maken heeft.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 19:38:41 #46
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172420817
Deze video is ook enigszins interessant. Dit is volgens sommigen een MK ultra 'breakdown'.
Volgens mij zegt ze: 'Master, I don't feel so well anymore.' :{
In ieder geval wel een beetje apart. :P


Deze duurt nog geen 2 min.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 10:26:53 #47
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172432570
Ook Britney Spears zou meerdere persoonlijkheden hebben:
http://www.dailymail.co.u(...)ks-shes-British.html

Ik had wel ergens gelezen dat ze soms met roze pruik op een andere persoonlijkheid zou aannemen. Volgens mij is dat ook op YouTube te vinden. Zal zo even kijken of ik die kan vinden.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 10:33:46 #48
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_172432678
Hier spreekt ze volgens mij idd met een Brits accent.



A child is born with no state of mind.
pi_172434454
Of het nu door MK Ultra of wat dan ook komt.. Het kan nooit goed voor je zijn zoals een groot gedeelte van die sterren moeten leven.. Zijn niet alleen de grote bazen debet aan overigens.. ook wij het klootjes volk zeg maar..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:31:39 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172436700
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat sommige mensen tot alles in staat zijn, dus ja, ook tot dit soort vreselijke experimenten.
die experimenten zijn nimmer gestopt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')